|
.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI
|
Przesunięty przez: Michu 2012-08-02, 22:00 |
Silnik dławi się, strzela, gaśnie |
| Autor |
Wiadomość |
baqq
asd
|
Wysłany: 2010-08-24, 00:31 Silnik dławi się, strzela, gaśnie
|
|
|
Witam, wszystko zaczęło około tygodnia temu.. odpaliłem, silnik średnio nagrzany, przejeżdżam koło 400 metrów, dojeżdżam do zakrętu, zmieniam bieg i silnik off. Zgasł. Pomyślałem, że może zimny to ssanie i heja, jedziem. Niestety silnik przygasał podczas mocnego hamowania, nawet na wciśniętym sprzęgle, czy na luzie, dodawałem gazu i udało się go utrzymać na obrotach. Dolałem innej benzyny, niczego nie zmieniałem zaczął mi strzelać silnik podczas jazdy. Zmniejszyłem nieco obroty, regulując dyszą wolnych obrotów, ale jak są niskie to gaśnie, jak są dość niskie, jak stoję i nie gaśnie to gaśnie podczas hamowania, klops. Obroty aktualnie są nieco za duże, ale jeździ i nie gaśnie. Na mechanice nie znam się prawie w ogóle, tylko to, co przeczytałem i usłyszałem, mam zamiar zmniejszyć obroty na tyle, żeby nie gasł podczas stania i pracował równo, jeśli będzie gasł podczas jazdy zabawa z ilością mieszanki, poprawcie mnie jeśli źle mówię. Co do strzelania; miałem lewe powietrze, wężyk, nie mam pojęcia od czego dokładnie. Strzelać podczas jazdy przestał, choć przy gaszeniu trochę go przydławi, rzuci silnikiem ze dwa, trzy razy i dopiero się wyłącza, a silnik wydaje mi się dużo bardziej nagrzewać. Ponadto mocniejsze dodanie gazu sprawia, że samochód się zadławi, rzuci nim i dopiero przyspiesza. Pomóżta sprecyzować, gdzie mogę znaleźć problem. Ach, przed tym wszystkim trochę długo jeździłem na rezerwie, za długo aż mnie bolało.
Edit: Silnik nie jest zajechany, nie ma możliwości; ma przejechane 43tyś. ;-) |
| Ostatnio zmieniony przez xemup 2010-09-09, 08:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lukasz15
GraćażProwincjonalny

Wiek: 36 Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 493 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-08-24, 08:57
|
|
|