Przesunięty przez: xemup 2017-10-30, 10:12 |
FSM 126p 1986 r. Przejściówka |
Autor |
Wiadomość |
M.O.S_Racing
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 76 Skąd: Mikolów-Bojszowy
|
Wysłany: 2018-01-13, 12:04
|
|
|
Piotrek Oława napisał/a: | nie polecam tych przewodów. Kilka razy stosowałem i nie są najlepsze. |
Mógłbyś sprecyzować co dokładnie masz na myśli?
Jakaś konkretna firma? |
_________________ -------------RACING ENGINE TECHNOLOGY---------- |
|
|
|
|
Piotrek Oława
Piotrek Oława
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 507 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2018-01-13, 12:50
|
|
|
Niestety nie pamiętam jakiej firmy były. kupowałem kilka razy i za każdym razem problem polegał na tym że strasznie miękły w miejscu ściskania opaską. Robiły się jak guma do żucia i puszczały paliwo.
Dlatego nie polecam. |
|
|
|
|
rase
Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 226 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-01-23, 20:11
|
|
|
Wpadł hol omp i w kolejce czeka jeszcze kilka innych części do zamontowania takich jak obrotomierz ale jak na chwilę obecna walczę z wnętrzem.
|
_________________ FSM 126p ,86 Przejściówka http://forum.rezerwa126p....r=asc&start=225 |
|
|
|
|
Czarek2000
Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-01-23, 21:17
|
|
|
Będziesz jeździł bez zderzaków? Jak to "prawnie" wygląda? Można tak? Bo w sumie fajnie się bez zderzaków prezentuje. |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-23, 21:28
|
|
|
Fajny ten hak, a kiedy dojdzie dokladka
Wszystko sie fajnie prezentuje, czekam na dalsze mody i fotorelacje |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-01-24, 10:24
|
|
|
Czarek2000 napisał/a: | Będziesz jeździł bez zderzaków? Jak to "prawnie" wygląda? Można tak? Bo w sumie fajnie się bez zderzaków prezentuje. |
Prawnie auto musi mieć zderzak, tak samo ten hol podchodzi pod wystające elementy poza obrys nadwozia. Wiadomo kwestia interpretacji, do mnie kiedyś się doczepili do zapinek na masce |
|
|
|
|
rase
Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 226 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-01-24, 16:36
|
|
|
Panowie dostałem od znajomego,a znajomy od znajomego starszej daty
Taka o to dziwna podstawka pod gaźnik.
W całości wykonana z metalu.
Problem w tym że ta metalowa tulejka jest tej samej średnicy co otwory w podstawkach i jedno w drugie nie wchodzi.
Ktoś spotkał się z takim czymś? bo nie mam zbytnio pomysłu jak to mogło być montowane po za tym że można by to pospawać do kupy.
|
_________________ FSM 126p ,86 Przejściówka http://forum.rezerwa126p....r=asc&start=225 |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-24, 17:21
|
|
|
Kiedyś widziałem takie kolektory chyba na allegro, miały różne wysokości od 2 i 4 cm.
Z tego co widzę to montuje się go zamiast bakielitowego serduszka, przykręcasz podstawę do szpilek głowicy, a oryginalne szpilki gaźnika musisz dać na tyle długie żeby ścisnąć całość w kupę podczas przykręcania gaźnika. |
|
|
|
|
rase
Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 226 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-01-24, 17:30
|
|
|
Cytat: | Kiedyś widziałem takie kolektory chyba na allegro, miały różne wysokości od 2 i 4 cm.
Z tego co widzę to montuje się go zamiast bakielitowego serduszka, przykręcasz podstawę do szpilek głowicy, a oryginalne szpilki gaźnika musisz dać na tyle długie żeby ścisnąć całość w kupę podczas przykręcania gaźnika. |
a ta tulejka/kanał nie będzie się przesuwać?
no bo ona nie będzie przymocowana |
_________________ FSM 126p ,86 Przejściówka http://forum.rezerwa126p....r=asc&start=225 |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-24, 18:56
|
|
|
Teoretycznie przy dobrym skręceniu nie powinna, ale nie miałem z tym nigdy styczności ani nie słyszałem od nikogo opinii na ten temat. Zawsze można to pospawać i będziesz miał pewność że nic się nie przestawi. |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1301 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
grzesiol
126BIS
Wiek: 30 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-01-24, 20:21
|
|
|
A nie można pierw przykręcić tego serca do głowicy dynamometrem a potem szpilki i gaźnik? |
|
|
|
|
rase
Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 226 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-01-24, 20:42
|
|
|
Wydaje się do ogarnięcia ale mam wrażenie że szpilka od przykręcenia głowicy przez otwory przejdzie ale nakrętka może kolidować z kanałem dolotowym.
lub ewentualnie kombinować z 2 takimi podstawkami jak górna wtedy odchodzi problem nakrętek od głowicy.
Jak znajdę czas na takie pierdoły to sprawdzę jak to pasuje. |
_________________ FSM 126p ,86 Przejściówka http://forum.rezerwa126p....r=asc&start=225 |
|
|
|
|
grzesiol
126BIS
Wiek: 30 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-01-24, 21:07
|
|
|
Ja mam podkładki wyszlifowane na równo z kanałem ssącym |
|
|
|
|
rase
Wiek: 37 Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 226 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-03, 17:46
|
|
|
Była chwila czasu to coś dłubałem.
Zamontowałem szklany filtr paliwa.
Denerwowały mnie dyndające kable zapłonowe bo po zmianie na alu dekiel nie ma jednego mocowania kabli.
Jednak problem rozwiązany
|
_________________ FSM 126p ,86 Przejściówka http://forum.rezerwa126p....r=asc&start=225 |
|
|
|
|
|