.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
126pe - czerwony złom, czyli czego nie warto remontować.
Autor Wiadomość
tuner564 


Wiek: 36
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1032
Skąd: Dębowiec
Wysłany: 2013-12-21, 18:04   

Kolego byłbym w stanie Cię zrozumieć gdyby to było auto Twoich rodziców, dziadków, a Ty byś go znał od gówniarza w pampersach. Wówczas nie dziwiłbym się, że chcesz go odbudować. Kupiłeś szrota bez tabliczki, chcąc go dopuścić do żywych władujesz w to masę $ i dodatkowo będziesz musiał coś wykombinować z numerami (łamiąc prawo). Blachy zamiast rozwiercać na zgrzewach po prostu tniesz gdzie Ci pasuje... :o . Naprawdę bałbym się tym jeździć. Masz tyle części kup sobie normalne auto na chodzie i w niego wpakuj to co posiadasz. To auto nigdy nie będzie jeździć tak jak powinno. Widać, że Ci się baaardzo nudzi. Wyobraź sobie co się stanie, gdy diagnosta wywęszy coś koło tabliczki i numeru vin :roll: . Ale zrobisz jak chcesz.
_________________
No Basss No Funnn !!!
https://www.youtube.com/watch?v=6s9jXf1z7O4
 
     
Kuba. 
ziomy rezerwy


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 565
Skąd: Kielce/Radomsko
Wysłany: 2013-12-21, 21:49   

jest to auto mojego wujka, znam je od gówniarza, jeździłem nim z wujkiem na ryby, potem było to auto dziadka, potem trafiło do znajomego we wsi obok. Nie wspominałem o tym, że to maluch wujka?

Rejestracje da sie załatwić, kwitek ze złomu dostane i będę kombinował. Jak nie to zrobie i będzie do jeżdżenia do sklepu, będzie cieszyć oko. Rozumiem, że trzeba wpakować w to kase ale blach mam od cholery, warunki mam, czas i chęci. Chciałem to złomować miesiąc temu - trafiła sie okazja kupić malucha na maglu za 500zł od pierwszej właścicielki ale ktoś mnie uprzedził.
 
     
Kuba. 
ziomy rezerwy


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 565
Skąd: Kielce/Radomsko
Wysłany: 2013-12-22, 22:10   





Fiacik stał sie lżejszy - tona szrotu, piachu i rdzy jest na płytkach.
_________________
Il mio garage
1993 126p - Szczepan :mrgreen:
1996 126p - Szczepan 2 :mrgreen:
1992 126p - Szczepan 3 :mrgreen:
1997 126p - NIE Szczepan!! :mrgreen:
1995 126p - NIE Szczepan2!! :mrgreen:
1985 105 LUX - Stefania :E
Peugeot 206 1.4 2003 5d :mrgreen:
Kolekcja jednośladów (40 sztuk)
 
     
duzy_lolo 


Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 541
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-12-23, 00:50   

nie żal ci ładować nowych części w takie gówno? :roll: przecież to i tak wyląduje w hucie i to prędzej, niż później.
 
     
Piotrek1990 
Fiat 126p Town '98


Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1520
Skąd: Opole
Wysłany: 2013-12-23, 10:20   

:lol2:
_________________
Budowa silników (weryfikacja części, pomiary, toczenie, szlifowanie, honowanie, obróbka)

Obróbka CNC + wyważenie koła zamachowego

Modyfikacje głowic, tłoków, rozrządu - odelżanie elementów

Rozwierty fabrycznych cylindrów na pojemność 700 cm na nowych tulejach- do sportu

Obróbka skrawaniem CNC

Regeneracja głowic (planowanie, wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd, frezowanie gniazd, szlif zaworów, docieranie, obróbka)
 
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-12-23, 10:46   

duzy_lolo, nie jest tak źle. Nie takie szroty remontowali.
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-12-23, 11:30   

No, ale nie wycinają przy tym wszystkich elementów które trzymają budę w całości...
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-12-23, 12:07   

xemup, a no tak. Sam gdy wymieniałem progi to wycinałem tylko tyle, by wstawić nowe. Przednie błotniki wycinałem dół tylko tyle, by dało się pospawać progi, a przetłoczenie zostało.
Ogólnie to samochód robi się "od tyłu", tak uczył mnie tata, który maluchy robił na co dzień. A błotniki zostawia się po to, by złapać linie i wszystko dobrze dopasować.
Czesto widać maluchy po remoncie w których linie się nie zgadzają, a to nie wygląda za dobrze.
 
     
Kuba. 
ziomy rezerwy


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 565
Skąd: Kielce/Radomsko
Wysłany: 2013-12-23, 13:43   

prób wycięty bo postoju zjadło słupek i nie trzymał sie podłogi. Nowy próg usztywni bude i wtedy można robić reszte.
_________________
Il mio garage
1993 126p - Szczepan :mrgreen:
1996 126p - Szczepan 2 :mrgreen:
1992 126p - Szczepan 3 :mrgreen:
1997 126p - NIE Szczepan!! :mrgreen:
1995 126p - NIE Szczepan2!! :mrgreen:
1985 105 LUX - Stefania :E
Peugeot 206 1.4 2003 5d :mrgreen:
Kolekcja jednośladów (40 sztuk)
 
     
pietrek 
Krypto Ziom


Wiek: 36
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 521
Skąd: Czeladź/Sosnowiec
Wysłany: 2013-12-23, 15:10   

raczej chodzi o to, że przed jakimkolwiek cięciem powinieneś był zrobić zastrzały...



_________________
Paczaj jak się znęcam nad rdzą!
http://rezerwa126p.pl/for...?t=7461&start=0
 
     
Kuba. 
ziomy rezerwy


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 565
Skąd: Kielce/Radomsko
Wysłany: 2013-12-27, 20:17   

Profesjonalistą nie jestem, jakoś sobie radze. Prac ciąg dalszy, nowa belka na miejscu, przegroda jak i nadkola też - na ten moment wszystko jest zabezpieczone i tylko cyknięte, chciałem sprawdzić, czy jest prosto - jest (o dziwo). Podłoga pasażera w 90% połatana, próg wyleciał, podłoga pod nim przerdzewiała jak i sie okazało próg też, poszły dwa paski prawie, że na ranty podłogi ok 20x6 i śladu po dziurach nie widać.












Sory za jakość zdjęć, od rana siedziałem w garażu i teraz padam na ryj.

Kupie reperaturki błotnika tylnego P+L (sama dolna część), progi wewnętrzne i nosek lewy.
 
     
vwsokol 


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 771
Skąd: Jasło / Rzeszów
Wysłany: 2013-12-28, 16:55   

jak sprawdzales czy jest prosto ?
_________________
evo II in progress...
 
     
matys782 
El 99r


Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 796
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2013-12-28, 17:09   

vwsokol napisał/a:
jak sprawdzales czy jest prosto ?


Też jestem ciekawy :)
 
     
Kuba. 
ziomy rezerwy


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 565
Skąd: Kielce/Radomsko
Wysłany: 2013-12-28, 17:09   

Pomierzyłem. oczywiście nie chodzi mi o to, czy będzie zostawiał dwa ślady a o samo to, czy belka, nadkola i przegroda są na swoim miejscu.

Dzisiaj maluch poleciał na bok, gniazda sprężyn całe, ogólnie robota będzie taka sama po stronie kierowcy co po stronie pasażera - mocowanie wahacza, próg, podłoga pod progiem i przy prowadnicy, wygląda troszke gorzej od strony pasażera. Podłoga połatana, zostało zamówić progi wewnętrzne i będzie można dalej spawać.











 
     
Matii17 


Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 46
Skąd: Otwock [WOT]
Wysłany: 2013-12-28, 17:25   

Jestem po wielkim wrażeniem że robisz tego malca oczywiście powodzenia w dalszych pracach
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17