Chicane
#1966
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 27 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-06-22, 11:07
|
|
|
synchro napisał/a: | Jeszcze (z tego co ja zauważyłem):
- maska-wlot na niej miały wąskie, a szerokie w plastikowym podszybiu, choć przetłoczenie pod spodem jest takie samo,
- wąskie nie miały z przodu dystansów(?),
- wąskie miały gumowe chlapacze tylne i pomarańczowe kierunkowskazy przednie(to chyba opcja).
Co do przejściówki, to bardzo mi się podoba . Chciałem nawet niedawno taką zakupić (ale jak to w życiu bywa, trafiło mi się ładne Caro). |
żadna opcja, wkładali jak się trafiało, wąski Polonez to Polonez przed przerwą letnią 93 z węższym o 6 cm zawieszeniem, rozpoznać go można po licznikach starego typu, desce starego typu z dwoma wlotami powietrza w formie kółka, metalowym podszybiu, masce z wlotem bez przetłocznia, starym typie wycieraczek i co najważniejsze wąski Polonez ma wyższe zawieszenie a z zewnątrz wygląda jakby miał się zaraz przewrócić koła są bardzo wpuszczone w nadwozie szczególnie widać to z przodu, była wersja przejściowa pomiędzy wąskim (MR91) a szerokim (MR93) rozpoznać ją można po masce z przetłoczeniem do wlotu powietrza szerszym i niższym zawieszeniu jak w MR93, metalowym podszybiu, starym typie wycieraczek i zegarów, deska rozdzielcza z dwoma wlotami ale w formie kratek jak w późniejszych |
_________________ 2x 1,5AB, 1,6CB, 1,6CB->1,4EL, 2x1,4EL, 1,6CE Abimex, 1,6CE Bosch, 1,4 EL -> 1,6 E?
to już było, teraz jest 55 koni i przedni napęd |
|