Przygotowanie Maluszka na KJS |
Autor |
Wiadomość |
Mato96
Wiek: 27 Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 110 Skąd: Cieszyn/Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-23, 21:49
|
|
|
ja to w swoim elx-ie potraktowałem młotkiem i w niektórych miejscach jeszcze śrubokręt . bitex po prostu łamał się i doskakiwał a robiłem to w sierpniu więc o niskich temperaturach nie ma tu mowy .... podłogę spokojnie można płotek + dłutko, a za oparciem kanapy itd. trzeba użyć artylerii (opalarka szpachelka itd) |
_________________
|
|
|
|
|
golapek
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 75 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 2012-04-23, 21:57
|
|
|
Pewnie z jeden cały dzień będzie trzeba poświęcić... No ale cóż, dzięki za podpowiedzi |
|
|
|
|
frank
Weteran
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2279 Skąd: SY
|
Wysłany: 2012-04-23, 21:59
|
|
|
Jeśli chcesz i od spodu i od środka, to pewnie nie jeden |
_________________ "Wiem jedno, uczę się wciąż" |
|
|
|
|
golapek
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 75 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 2012-04-23, 22:30
|
|
|
Od środka tylko. Spód tylko poprawie, bo dziur brak. Tylko jedno nadkole do zaspawania |
|
|
|
|
bobas
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 42 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2012-09-03, 21:38
|
|
|
Pytanko do ścigantów : jest jakiś patent na przelewający się olej w misce na lewych ostrych nawrotach? nieraz zaświeci się kontrolka od ciśnienia oleju... |
|
|
|
|
Alex
ziomy rezerwy
Wiek: 33 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 1554 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2012-09-03, 21:41
|
|
|
Nie słyszałem, żeby na ostrym zakrecie od przelewającego się oleju świeciła się kontrolka. Jesteś pewnien, że masz wystarczająco oleju? |
|
|
|
|
fleczer
ziomy rezerwy FLECZER
Wiek: 43 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 588 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-03, 21:53
|
|
|
Alex napisał/a: | Nie słyszałem, żeby na ostrym zakrecie od przelewającego się oleju świeciła się kontrolka. Jesteś pewnien, że masz wystarczająco oleju? |
Ja też bym sprawdził poziom oleju. Rok temu na ogólnopolskim na ostatnim zakrecie na torze zapaliła mi się kontrolka oleju... bo olej był na silniku a nie w nim |
_________________ 126p...jesteś moim serduszkiem
|
|
|
|
|
bobas
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 42 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2012-09-04, 18:51
|
|
|
oleju jest 1mm niżej niż maximum |
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 33 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2012-09-04, 19:17
|
|
|
Może za dużo, powinno być po środku miarki. |
_________________
|
|
|
|
|
gandziorz
Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 8 Skąd: Okolice Poznania
|
Wysłany: 2013-02-24, 11:59
|
|
|
LOBUZ88 napisał/a: | golapek napisał/a: | ale wyjdzie taniej niż przeróbka innego samochodu, |
no to już nie koniecznie |
Nie przesadzajcie. Na swoim przykładzie podam:
Jestem posiadaczem BMW e30
Zakup: 2200zł
Silnik m50b25nv (192KM) z osprzętem: 2600zł
Zawieszenie: 1900zł (poliuretany + zawias)
Skrócenie wału: 180zł
Reszta czyli np. licznik od 6gar, chłodnica e36, wisco tds i innego typu rzeczy: 250zł
Wszystko na tip top wyszło: 7130zł.
Trzeba by było doliczyć jeszcze oryginalne alufelgi, dodatkowo będzie wymieniany środek na mtechnic w wakacje, lakierowanie itd. więc dojdzie kolejny grosz.
Naprawdę maluch jest dość niskobudżetowy w przeróbkach.
Do maluszka naprawdę nie wiele trzeba.
Kiera i naba to jakieś 250zł, kubełki dwa to jakieś 800zł, klatka 400zł, klepanie resoru 50zł, tarcze i zaciski (używki) wyjdzie coś koło 200+80zł , magiel 160zł, końcówki 40zł, na inne pierdoły dajmy 500zł. I na nowych gratach mamy 2480zł. Przy czym dałoby się zejść, np. używane kubełki, używana kiera, używana maglownica itd.
Jak ktoś chce w KJS dalej walczyć w klasie do >1.0 to może władować swapa 999ccm z UNO i pasuje.
Myślę że ładnie dopracowane auto to koszt ok. 4tys zł.
Spróbujcie jakikolwiek inne auto w tych granicach złożyć. Nawet głupią astre. |
|
|
|
|
golapek
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 75 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 2013-06-25, 21:02
|
|
|
Tak, wiem odświeżam temat, bo nie chcę otwierać kolejnego. Znalazł się budżet i chcę wreszcie zrealizować marzenie ale już na innej zasadzie - maluszek seryjny (cały środek, brak klatki itp) ale silnik zmodzony. Chcę zrobić wszystko aby uzyskać jak najwięcej koni z silnika maluchowego (swap nie wchodzi w grę, nie chcę przerabiać budy). Co można z nim zrobić, jaki jest koszt poszczególnych części, gdzie mogę znaleźć porady dotyczące konkretnych ustawień (jaki wstawić wałek, jak splanować głowicę, ile odelżyć koło itp) Jakie będzie wtedy spalanie/osiągi? |
|
|
|
|
głodny
ziomy rezerwy Yoda nanoplexu
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 3113 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-06-25, 21:05
|
|
|
To zależy jak głęboką masz kieszeń. |
|
|
|
|
golapek
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 75 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 2013-06-25, 21:12
|
|
|
powiedzmy ze na silnik chce wyrzucic jakies 1,5 - 2tys (włączając w to remont generalny żeby troche pochodziło) |
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 33 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2013-06-25, 21:40
|
|
|
No za te pieniadze to może do 35 koni dociągniesz |
_________________
|
|
|
|
|
głodny
ziomy rezerwy Yoda nanoplexu
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 3113 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-06-25, 21:40
|
|
|
No to jakieś 30-32KM na miasto się za to zrobi. |
|
|
|
|
|