.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przygotowanie Maluszka na KJS
Autor Wiadomość
Mato96 


Wiek: 27
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 110
Skąd: Cieszyn/Warszawa
Wysłany: 2012-04-23, 21:49   

ja to w swoim elx-ie potraktowałem młotkiem i w niektórych miejscach jeszcze śrubokręt . bitex po prostu łamał się i doskakiwał a robiłem to w sierpniu więc o niskich temperaturach nie ma tu mowy .... podłogę spokojnie można płotek + dłutko, a za oparciem kanapy itd. trzeba użyć artylerii (opalarka szpachelka itd)
_________________
 
     
golapek 


Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 75
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2012-04-23, 21:57   

Pewnie z jeden cały dzień będzie trzeba poświęcić... No ale cóż, dzięki za podpowiedzi :)
 
     
frank 
Weteran


Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2279
Skąd: SY
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-04-23, 21:59   

Jeśli chcesz i od spodu i od środka, to pewnie nie jeden
_________________
"Wiem jedno, uczę się wciąż"
 
     
golapek 


Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 75
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2012-04-23, 22:30   

Od środka tylko. Spód tylko poprawie, bo dziur brak. Tylko jedno nadkole do zaspawania
 
     
bobas 

Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-09-03, 21:38   

Pytanko do ścigantów : jest jakiś patent na przelewający się olej w misce na lewych ostrych nawrotach? nieraz zaświeci się kontrolka od ciśnienia oleju...
 
     
Alex 
ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 1554
Skąd: Sopot
Wysłany: 2012-09-03, 21:41   

Nie słyszałem, żeby na ostrym zakrecie od przelewającego się oleju świeciła się kontrolka. Jesteś pewnien, że masz wystarczająco oleju?
 
     
fleczer 
ziomy rezerwy
FLECZER


Wiek: 43
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 588
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-09-03, 21:53   

Alex napisał/a:
Nie słyszałem, żeby na ostrym zakrecie od przelewającego się oleju świeciła się kontrolka. Jesteś pewnien, że masz wystarczająco oleju?


Ja też bym sprawdził poziom oleju. Rok temu na ogólnopolskim na ostatnim zakrecie na torze zapaliła mi się kontrolka oleju... bo olej był na silniku a nie w nim :lol:
_________________
126p...jesteś moim serduszkiem
 
     
bobas 

Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-09-04, 18:51   

oleju jest 1mm niżej niż maximum
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2012-09-04, 19:17   

Może za dużo, powinno być po środku miarki.
_________________
 
 
     
gandziorz 

Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 8
Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: 2013-02-24, 11:59   

LOBUZ88 napisał/a:
golapek napisał/a:
ale wyjdzie taniej niż przeróbka innego samochodu,


no to już nie koniecznie ;)

Nie przesadzajcie. Na swoim przykładzie podam:
Jestem posiadaczem BMW e30 ;)
Zakup: 2200zł
Silnik m50b25nv (192KM) z osprzętem: 2600zł
Zawieszenie: 1900zł (poliuretany + zawias)
Skrócenie wału: 180zł
Reszta czyli np. licznik od 6gar, chłodnica e36, wisco tds i innego typu rzeczy: 250zł

Wszystko na tip top wyszło: 7130zł.
Trzeba by było doliczyć jeszcze oryginalne alufelgi, dodatkowo będzie wymieniany środek na mtechnic w wakacje, lakierowanie itd. więc dojdzie kolejny grosz.

Naprawdę maluch jest dość niskobudżetowy w przeróbkach.

Do maluszka naprawdę nie wiele trzeba.
Kiera i naba to jakieś 250zł, kubełki dwa to jakieś 800zł, klatka 400zł, klepanie resoru 50zł, tarcze i zaciski (używki) wyjdzie coś koło 200+80zł , magiel 160zł, końcówki 40zł, na inne pierdoły dajmy 500zł. I na nowych gratach mamy 2480zł. Przy czym dałoby się zejść, np. używane kubełki, używana kiera, używana maglownica itd.

Jak ktoś chce w KJS dalej walczyć w klasie do >1.0 to może władować swapa 999ccm z UNO i pasuje.

Myślę że ładnie dopracowane auto to koszt ok. 4tys zł.
Spróbujcie jakikolwiek inne auto w tych granicach złożyć. Nawet głupią astre.
 
     
golapek 


Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 75
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2013-06-25, 21:02   

Tak, wiem odświeżam temat, bo nie chcę otwierać kolejnego. Znalazł się budżet i chcę wreszcie zrealizować marzenie ale już na innej zasadzie - maluszek seryjny (cały środek, brak klatki itp) ale silnik zmodzony. Chcę zrobić wszystko aby uzyskać jak najwięcej koni z silnika maluchowego (swap nie wchodzi w grę, nie chcę przerabiać budy). Co można z nim zrobić, jaki jest koszt poszczególnych części, gdzie mogę znaleźć porady dotyczące konkretnych ustawień (jaki wstawić wałek, jak splanować głowicę, ile odelżyć koło itp) Jakie będzie wtedy spalanie/osiągi?
 
     
głodny 
ziomy rezerwy
Yoda nanoplexu


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 3113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-06-25, 21:05   

To zależy jak głęboką masz kieszeń.
 
 
     
golapek 


Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 75
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2013-06-25, 21:12   

powiedzmy ze na silnik chce wyrzucic jakies 1,5 - 2tys (włączając w to remont generalny żeby troche pochodziło)
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2013-06-25, 21:40   

No za te pieniadze to może do 35 koni dociągniesz ;)
_________________
 
 
     
głodny 
ziomy rezerwy
Yoda nanoplexu


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 3113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-06-25, 21:40   

No to jakieś 30-32KM na miasto się za to zrobi.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10