.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpowiednia głowica
Autor Wiadomość
Nick
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-20, 21:34   Odpowiednia głowica

Siemka,
w związku z tym, że gwinty od kolektorów nie wytrzymały a rozwiercanie na ponad 12 nie ma sensu czeka mnie wymiana głowicy.
I teraz pytanko z mojej strony, czy ta głowica http://allegro.pl/glowica...2162948351.html będzie pasowała.
Jej numer to: 4379969
Czytałem gdzieś, że głowice do benzyny bezołowiowej zaczynają się od numeru: 6621475
chyba, że nie ma znaczenia czy głowica jest do benzyny ołowiowej czy bez.
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-03-20, 21:39   

Za cene tej głowicy z przesyłką, zaspawają ci starą, i nagwintują.
A i tak przydało by się planować przed założeniem.

Jeśli ma nabitą date produkcji (akurat z drugiej strony, nie widać na zdjęciu). To jest do bezołowiówki.
Ma znaczenie.
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
Burzyk 
////

Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 34
Skąd: RZE
Wysłany: 2012-03-20, 21:40   

Do bezołowiowej ma utwardzone gniazda zaworów, do ołowiowej nie i tutaj jedni leją magiczne uszlachetniacze a inni nabijają kilometry na czystej i nie narzekają. Jak ci cena i stan pasuje to ja bym brał

o i sam Domarz mnie uprzedził w czasie klepania tych głupot :oops:
 
     
razor34 
ziomy rezerwy
może być za nisko?


Wiek: 29
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 1492
Skąd: Śliwice
Wysłany: 2012-03-20, 21:47   

Nick, na terytorium gość ma głowicę od ST w zajebistym stanie, bez pęknięć, po 30tysiącach km, chyba 30zł ;) Jak byś chciał info to pisz PW :)
_________________

Polski Fiat 126p "Cult Style" 8)
 
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-03-20, 21:54   

Jak od ST trzeba sprawdzić czy ma odpowiednie zawory do 650tki.
600 tki miały mniejsze doloty. :roll:
A EL'e miały pojedyncze sprężynki zaworowe, inne podkładki pod sprężyny i uszczelniacze na prowadnicach.
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
razor34 
ziomy rezerwy
może być za nisko?


Wiek: 29
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 1492
Skąd: Śliwice
Wysłany: 2012-03-20, 22:09   

Na 100% od 650 :P
_________________

Polski Fiat 126p "Cult Style" 8)
 
 
     
Nick
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-21, 09:16   

Czyli pasowałaby ta od ST 650cm ? jeśli tak to mogę wziąć.
Potrzebuje tego na gwałt, bo ładna pogoda i spoty się zbliżają :mrgreen:
Ale póki co jak mi do drodze 2 szpilki wywaliło i jechałem na odpiętym kolektorze to nie było osoby, która by się nie spojrzała :E

Ale chyba jednak bym wolał od eleganta głowicę, bo znam swoje szczęście i wiem, że coś się spieprzy :D No chyba, że na 100% będzie pasowała.

I takie małe pytanko, ile można splanować, żeby nie ruszać osłon popychaczy, 1,5 - 2mm ?
 
     
kaszel666 

Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 251
Skąd: Sanok
Wysłany: 2012-03-21, 10:09   

Nie ruszać to tylko po delikatnym planowaniu mającym na celu wyrównanie głowicy, jak już planujesz to lepiej skrócić, trochę z tym zabawy jest, ale warto.
 
     
Groszek 
Weteran
Proszek


Wiek: 35
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 535
Skąd: Ciechanów/Warszawa
Wysłany: 2012-03-21, 10:17   

2mm spokojnie można liznąć

Przynajmniej już nigdy nie będą cieknąć :P
_________________
FSM Polski Fiat 126p 650E 1991' Czerwony Rosso F-113
 
 
     
Nick
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-21, 10:23   

Dzięki za porady, ale kurde... nie macie może głowicy pasującej do niego ? Bo kurde chciałbym już pojeździć i nawet rozważam swapa :D tylko to chyba spoooro więcej kosztuje niż głowica :E

Co myślicie o takim zestawie swapa ? http://allegro.pl/tuning-...2221114585.html
Oczywiście bez spojlerów ;)
 
     
hacki 
ziomy rezerwy


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 894
Skąd: wiem, że paczysz?
Wysłany: 2012-03-21, 10:52   

jak robić swapa to min. 1,2 albo zrobić dobrze 650ke
_________________
I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał
 
 
     
Nick
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-21, 11:02   

Racja... zostaje przy 650 i zrobie z niego sztana :evil:
 
     
głodny 
ziomy rezerwy
Yoda nanoplexu


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 3113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-03-21, 11:41   

Groszek napisał/a:
2mm spokojnie można liznąć

Przynajmniej już nigdy nie będą cieknąć :P


Mi przy -2mm tak pocięło uszczelki że silnik był cały zarzygany olejem.
Także to zależy od silnika a przede wszystkim od osłon, bo jednemu przy -1mm cieknie a drugiemu przy -3mm jeszcze nie.
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2012-03-21, 12:51   

Głodny,mógłbys powiedzieć,po czym poznać taką głowicę? Sądze że każdemu się taka wiedza przyda :)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Marcin6857 


Wiek: 31
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 322
Skąd: Jasło
Wysłany: 2012-03-21, 12:52   

I co w związku z tym ? widocznie były i takie produkowane ...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16