Odpowiednia głowica |
Autor |
Wiadomość |
Nick [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-03-20, 21:34 Odpowiednia głowica
|
|
|
Siemka,
w związku z tym, że gwinty od kolektorów nie wytrzymały a rozwiercanie na ponad 12 nie ma sensu czeka mnie wymiana głowicy.
I teraz pytanko z mojej strony, czy ta głowica http://allegro.pl/glowica...2162948351.html będzie pasowała.
Jej numer to: 4379969
Czytałem gdzieś, że głowice do benzyny bezołowiowej zaczynają się od numeru: 6621475
chyba, że nie ma znaczenia czy głowica jest do benzyny ołowiowej czy bez. |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-03-20, 21:39
|
|
|
Za cene tej głowicy z przesyłką, zaspawają ci starą, i nagwintują.
A i tak przydało by się planować przed założeniem.
Jeśli ma nabitą date produkcji (akurat z drugiej strony, nie widać na zdjęciu). To jest do bezołowiówki.
Ma znaczenie. |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
Burzyk
////
Wiek: 29 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 34 Skąd: RZE
|
Wysłany: 2012-03-20, 21:40
|
|
|
Do bezołowiowej ma utwardzone gniazda zaworów, do ołowiowej nie i tutaj jedni leją magiczne uszlachetniacze a inni nabijają kilometry na czystej i nie narzekają. Jak ci cena i stan pasuje to ja bym brał
o i sam Domarz mnie uprzedził w czasie klepania tych głupot |
|
|
|
|
razor34
ziomy rezerwy może być za nisko?
Wiek: 29 Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 1492 Skąd: Śliwice
|
Wysłany: 2012-03-20, 21:47
|
|
|
Nick, na terytorium gość ma głowicę od ST w zajebistym stanie, bez pęknięć, po 30tysiącach km, chyba 30zł Jak byś chciał info to pisz PW |
_________________
Polski Fiat 126p "Cult Style" |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-03-20, 21:54
|
|
|
Jak od ST trzeba sprawdzić czy ma odpowiednie zawory do 650tki.
600 tki miały mniejsze doloty.
A EL'e miały pojedyncze sprężynki zaworowe, inne podkładki pod sprężyny i uszczelniacze na prowadnicach. |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
razor34
ziomy rezerwy może być za nisko?
Wiek: 29 Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 1492 Skąd: Śliwice
|
|
|
|
|
Nick [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-03-21, 09:16
|
|
|
Czyli pasowałaby ta od ST 650cm ? jeśli tak to mogę wziąć.
Potrzebuje tego na gwałt, bo ładna pogoda i spoty się zbliżają
Ale póki co jak mi do drodze 2 szpilki wywaliło i jechałem na odpiętym kolektorze to nie było osoby, która by się nie spojrzała
Ale chyba jednak bym wolał od eleganta głowicę, bo znam swoje szczęście i wiem, że coś się spieprzy No chyba, że na 100% będzie pasowała.
I takie małe pytanko, ile można splanować, żeby nie ruszać osłon popychaczy, 1,5 - 2mm ? |
|
|
|
|
kaszel666
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 251 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2012-03-21, 10:09
|
|
|
Nie ruszać to tylko po delikatnym planowaniu mającym na celu wyrównanie głowicy, jak już planujesz to lepiej skrócić, trochę z tym zabawy jest, ale warto. |
|
|
|
|
Groszek
Weteran Proszek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 535 Skąd: Ciechanów/Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-21, 10:17
|
|
|
2mm spokojnie można liznąć
Przynajmniej już nigdy nie będą cieknąć |
_________________ FSM Polski Fiat 126p 650E 1991' Czerwony Rosso F-113
|
|
|
|
|
Nick [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-03-21, 10:23
|
|
|
Dzięki za porady, ale kurde... nie macie może głowicy pasującej do niego ? Bo kurde chciałbym już pojeździć i nawet rozważam swapa tylko to chyba spoooro więcej kosztuje niż głowica
Co myślicie o takim zestawie swapa ? http://allegro.pl/tuning-...2221114585.html
Oczywiście bez spojlerów |
|
|
|
|
hacki
ziomy rezerwy
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 894 Skąd: wiem, że paczysz?
|
Wysłany: 2012-03-21, 10:52
|
|
|
jak robić swapa to min. 1,2 albo zrobić dobrze 650ke |
_________________ I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał |
|
|
|
|
Nick [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-03-21, 11:02
|
|
|
Racja... zostaje przy 650 i zrobie z niego sztana |
|
|
|
|
głodny
ziomy rezerwy Yoda nanoplexu
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 3113 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-03-21, 11:41
|
|
|
Groszek napisał/a: | 2mm spokojnie można liznąć
Przynajmniej już nigdy nie będą cieknąć |
Mi przy -2mm tak pocięło uszczelki że silnik był cały zarzygany olejem.
Także to zależy od silnika a przede wszystkim od osłon, bo jednemu przy -1mm cieknie a drugiemu przy -3mm jeszcze nie. |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2012-03-21, 12:51
|
|
|
Głodny,mógłbys powiedzieć,po czym poznać taką głowicę? Sądze że każdemu się taka wiedza przyda |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
Marcin6857
Wiek: 31 Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 322 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 2012-03-21, 12:52
|
|
|
I co w związku z tym ? widocznie były i takie produkowane ... |
|
|
|
|
|