Seicento 1.2 olszy mpower LPG |
Autor |
Wiadomość |
olsza
Vel TYGRYS
Wiek: 33 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 186 Skąd: Bobrowniki
|
Wysłany: 2020-04-30, 07:34 Seicento 1.2 olszy mpower LPG
|
|
|
Siema.
Przedstawiam wam tutaj moje autko na codzień, seicento 900 z 2001 roku. Wersja wyposażenia abc, jak narazie dołożyłem uchylane szyby i centralny, w garażu czekają elektryczne szyby. Co do planów odświeżyć lakier, maskę dać w kolor i delikatnie uszczelnić silnik.
Jak by ktoś pytał dlaczego maska jest czarna, autko kupiłem po lekkim dzwonie, po dosyć okazyjnej cenie.
|
Ostatnio zmieniony przez olsza 2020-12-13, 01:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2723 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2020-04-30, 07:46
|
|
|
Dupowóz do miasta w sam raz |
_________________
|
|
|
|
|
Trefl
Wiek: 25 Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 345 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2020-04-30, 08:12
|
|
|
Bliźniak mojego Doinwestujesz i jeszcze ci posłuży Centralny zamek czy uchylne szyby bardzo ułatwiają funkcjonowanie w seju. Wiem coś o tym, też miałem na początku abc i wnerwiało to że po prostu tam nic nie ma Seryjny wygląd zostawiasz z zewnątrz? |
|
|
|
|
olsza
Vel TYGRYS
Wiek: 33 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 186 Skąd: Bobrowniki
|
Wysłany: 2020-04-30, 08:32
|
|
|
Trefl, jednie wpadną alumy z kaszla. |
|
|
|
|
Jareg
Admin Sherlock Holmes
Wiek: 26 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 1167 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 2020-04-30, 09:07
|
|
|
Też kiedyś upierdalałem sc900 w gazie i też dokładałem central i szybki w prądzie
Wspaniały to był wóz, nie do zajebania, tyle co nim przewiozłem gratów to tylko on pamięta |
_________________ 126p ST '80
126 Bis '91
FSM Cinquecento '91
Škoda Forman LS '93
Škoda Fabia 1.4 16v '06
Peugeot 205 GRD '91
K U P I Ę B O S M A L A |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-04-30, 09:18
|
|
|
Jareg napisał/a: | Też kiedyś upierdalałem sc900 w gazie i też dokładałem central i szybki w prądzie
Wspaniały to był wóz, nie do zajebania, tyle co nim przewiozłem gratów to tylko on pamięta |
Tak samo upierdalałem SC 900 i nawet woziłem nim pralki
Ale pod względem prowadzenia to masakra, w zakrętak to lusterkiem o asfalt tarłem tak się kładł co innego malan 100 razy lepiej
Ale za to pakowność i eksploatacja na mega plus.
Miłego użynania |
|
|
|
|
ignac2004
Moderator warsztatowy
Wiek: 36 Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 2998 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2020-05-05, 09:13
|
|
|
Kurde, tygrys wreszcie będzie miał polakierowany przód, więc seja zostaw w tym czarnym froncie. Legenda musi nadal trwać (y) |
_________________ Facebook.com/ignacsworkshop
126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ |
|
|
|
|
Pan_Waclaw
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 1038 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 2020-05-05, 09:53
|
|
|
olsza, a to fajne zomo w tle też jest Twoje? Masz jakiś temat o nim? |
_________________
|
|
|
|
|
olsza
Vel TYGRYS
Wiek: 33 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 186 Skąd: Bobrowniki
|
Wysłany: 2020-06-23, 18:41
|
|
|
Mała aktualizacja. Ostatnio zmieniłem kierunkowskazy na białe i wrzuciłem tymczasowo riale. Docelowo riale lądują w maluchu
Co do malucha na foto, maluch dziadka w pełni oryginal;ny, od nowości w mojej rodzinie |
|
|
|
|
olsza
Vel TYGRYS
Wiek: 33 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 186 Skąd: Bobrowniki
|
Wysłany: 2020-11-16, 14:41
|
|
|
Sorka za post po postem
W seju od ostatniego posta troszku się pozmieniało. Wpadł zderzak z po lifta, długie boczki, obrotek, licznik z dziennym przebiegiem kilometrów i parę dupereli w środku.
A tutaj zagadka, jaka to motorownia.
Ps.
Osoby będące na majówce niech cicho siędzą bo wiedzą
Ps2.
Tak Tak wiem że zderzaki różne ale szukam w kolor ale z czarną listwą. |
|
|
|
|
Trefl
Wiek: 25 Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 345 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2020-11-16, 16:27
|
|
|
Przyjemny gruzik, ten zderzak znaleźć i ujdzie Będzie coś modzone w zawieszeniu?
olsza napisał/a: | jaka to motorownia? |
Prawilne 1.2 z Punto/Siena co wygrałem? |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-11-16, 16:43
|
|
|
Głowica jest z 1.2 8v, reszta nie wiem. Ale dolot jest spartaczony bardzo, ten stożek powinien być bardziej po środku żeby ciągnął gorące powietrze z kolektora |
|
|
|
|
olsza
Vel TYGRYS
Wiek: 33 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 186 Skąd: Bobrowniki
|
Wysłany: 2020-11-16, 17:08
|
|
|
Trefl, cały motor z punto
Cytat: | dolot jest spartaczony bardzo, ten stożek powinien być bardziej po środku żeby ciągnął gorące powietrze z kolektora |
Możesz rozwinąć ??
Dolot jest dedykowany właśnie do seja, a z tego co wiem zawsze się dąży do tego aby powietrze do dolotu było chłodne. Niższa temperatura powietrza zwiększa jego gęstość a co za tym idzie, w tej samej obojętności będzie go więcej. Idąc dalej więcej chłodnego powietrza, więcej mocy. Ale może ja się nie znam, jeżeli tak jest niech ktoś mnie poprawi.
Mało z tego, robiłem testy w kaszlu. Po dołożeniu filtra poza puszką prosto w wlotu odczułem delikatną poprawę osiągów. |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-11-16, 20:59
|
|
|
olsza napisał/a: | a z tego co wiem zawsze się dąży do tego aby powietrze do dolotu było chłodne. |
Tak się robi żeby poprawić osiągi, a ten dolot jest zrobiony raczej żeby je pogarszać. I można by to trochę poprawić przenosząc stożek nad kolektor, zwłaszcza że nie ma osłony. No chyba że ktoś go nieświadomie umieścił zaraz za ciepłą stroną pompy ciepła i niewiele dalej od kolektora i chłodnicy bez żadnej obudowy ani przegrody |
|
|
|
|
|