Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391 |
Autor |
Wiadomość |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2019-12-27, 18:03
|
|
|
Żeby nie było że nic się nie dzieje
Dzisiaj nabyłem dużą część blacharki, która będzie mi potrzebna do ogarnięcia mojego Cento na błysk, niestety na miejscu okazało się, prawy błotnik jest od fsm-ki, więc będę musiał go sprzedać lub zamienić na taki z wlewem pod klapką. Brakuje mi jeszcze lewego błotnika tył i lewego nadkola z którym coś czuję że będzie największy problem. Dorwałem też nowe lampy tył i używkę sportingową.
Kompletacja gratów trwa, a poniżej fotki z dzisiejszych łupów
 |
|
|
|
 |
Jareg
Admin Sherlock Holmes

Wiek: 27 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 1165 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 2019-12-27, 18:47
|
|
|
nie wiedziałem że jest aż taki wpierdolony |
_________________
126p ST '80
126 Bis '91
FSM Cinquecento '91
Škoda Forman LS '93
Škoda Fabia 1.4 16v '06
Peugeot 205 GRD '91
K U P I Ę B O S M A L A |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2019-12-27, 19:00
|
|
|
Jareg napisał/a: | nie wiedziałem że jest aż taki wpierdolony |
xD aż tak to nie, tak naprawdę część progów, ranty wewnętrznych nadkoli i błotniki tył są do zrobienia, ale jak jest możliwość kupienia tanio fajnych ori części to czemu nie, zamiast szpachlować jakieś wgniotki na drzwiach, mogę założyć nówki sztuki i tylko pomalować, tracę mniej czasu i kosztowo wychodzi mnie podobnie jak bym miał się upuszczać z robotą elementu,
tym bardziej że auto jest już po wizycie u niemieckiego blacharzo-lakiernika, czyli zrobione bardziej na odpier... niż w nie jednej polskiej stodole
Np. maska przód, ma usunięty znaczek, w jaki sposób? cały dołek i dziury pod śrubę znaczka są zaszpachlowane więc mam tam ze 3 cm kitu
Czego nie wykorzystam to zostawię w leżak, albo sprzedam, zobaczymy. |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-01-01, 22:06
|
|
|
Na dobry początek nowego roku, dziś zdobyłem felgi które na 100 procent zagoszczą na Cienkim w tym sezonie , do tego jeszcze kubełki od wiechers sport, ale po obszyciu raczej trafią do do malczana
Felgi to Mangels 7Jx13 Et 25, planuje naciągnąć na to opony 165/55 r13 i założyć je na dystansach 10mm, bo po wstępnej przymiarce, wiem że bez dystansu będzie ocierać o końcówkę drążka. Felgi jeszcze muszą przejść porządne czyszczenie i polerkę żeby biły po oczach
 |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-02-18, 19:31
|
|
|
Temat trochę przystopował ale teraz lecimy z grubej rury
Zaczynam od kompletu wykładzin na tylne nadkola i klapę oraz fajnego epokowego kaseciaka od Panasonic-a który ma wyjście na 4 głośniki więc można zaszaleć z rozbudową audio w cienkim
Ostatnio kupiłem nowe zamienniki zwykłych tylnych lamp, postanowiłem że na nich nauczę się oklejania folią i efekt jak dla mnie jest wow
Jak wyglądają lampy sportinga każdy wie, ale dla przypomnienia
Przed
I efekt po
Ogólnie od zakupu Cieniasa w mniejszym czy większym stopniu poszukiwałem silnika 1.2 8V MPI na swap-a, dwa tygodnie temu już zrezygnowany, kupiłem zestaw gratów do zmiany głowicy na MPI, w zestawie dostałem głowicę, dolot, przepustnicę od 1.2, 1.1 całą wiązkę od 1.1, kompy 1.2 i 1.1, jakiś rozrusznik, alternator i pierdołki.
Głowica dostanie pełny porting którym zajmę się sam.
I był by to koniec historii gdyby nie fakt że w sobotę trafił się w dobrych pieniądzach kompletny Swap kultowego już chyba silnika 1.2 Mpi
Więc silnik przed wyjęciem dostanie porządne mycie z zewnątrz, oraz płukankę, potem zostanie wyjęty, rozebrany, uszczelniony, może lekko pod modyfikowany i trafi do cieniasa
No i w związku z tym chce założyć hamulce od sieny z wentylowaną tarczą, powie mi ktoś czy w sienie 1.2 i 1.4 są takie same hamulce? Albo z czego na pewno podejdą zaciski i tarcze żeby to banglało? chcę mieć wentyl ale w takiej konfiguracji żeby bez problemu wrzucać felgi 13 cali. |
|
|
|
 |
Nismo94

Dołączył: 09 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-18, 20:26
|
|
|
1.2 8V.. będzie Pan zadowolony Sam na codzień przemieszczam się CC 1.2 8V ze skrzynią 6 speed z Punto I i jedzie to naprawdę przyjemnie Co do Cento to bardzo fajne, bo w rzadko spotykanym kolorze. Jednak co do lamp to jestem za powrotem oryginalnych Sportingowych |
|
|
|
 |
Chmielu17
Dołączył: 27 Lut 2013 Posty: 166 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 2020-02-20, 12:13
|
|
|
Jest tak 1.2 i 1.4 z tego co wiem mają zwykłe lite tarcze. Jak chcesz szukać wentylowanych tarcz pod koło 13', to Palio/Siena 1.6 16V miały takie tarcze. Na pewno pasują na taką felgę, bo sam kiedyś z ciekawości sprawdzałem, na zwykłej stalówce z CC.
W Bravo/Bravie/Marei idzie też trafić zaciski wentyl pod koło 13' z tarczą 240mm, ale zazwyczaj spotyka się 257mm i wtedy koło tylko 14'. Można podobno zrobić hybrydę w postaci jarzma pod zacisk 240mm i zacisk z większym tłoczkiem od 257mm.
Co do swapa, gratuluję zdobyczy. Dużo w instalacji CCS-a nie będziesz musiał przerabiać.
Lampy hmmm... Czarne nie leżą, ale może jak nie chcesz fabrycznej czerwieni, to pójdź na kompromis i zrób czerwono-czarne, jak ori lampy MHW. Lub kup właśnie MHW w takiej konfiguracji. |
_________________ Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166
Zbieram na DOHC-a do Zośki |
|
|
|
 |
Adi.

Wiek: 26 Dołączył: 10 Sie 2012 Posty: 2545 Skąd: Łęknica
|
Wysłany: 2020-02-20, 17:07
|
|
|
Jakbyś miał czarne blachy to z tymi czarnymi lampami by wyglądał idealnie |
_________________ 126p FL in Progress |
|
|
|
 |
Hanss
Jo je stela

Wiek: 29 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 749 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2020-02-20, 18:35
|
|
|
Z tymi wielkościami tarcz niema reguły,jak szukałem zestawu 257 na swap do mojego poloneza to trafiały się 1.6 z tarczą 240 i 1.2 z 257.Jedyne wyjście to miarka do ręki,wycieczka na szrot i szukamy |
_________________ Ja wohl herr general !
 |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-02-20, 20:49
|
|
|
No to już wiem jak temat tarcz wygląda, poczytałem jeszczę i hybryda była by spoko, tylko potrzeba zacisku od 257 i jażma od 240 plus tarcza 240 z tym że bikt nie napisał czy jażma są bez problemu zamienne. Narazie zajmę się zwykłym wentylowanym zestawem pod 240 a później będę się bawił zaciskami.
Chmielu17
Właśnie to 1.2 to rewelacja chyba najprostrzy swap do zrobienia, 2 kabelki rozdzielić na 4, wymiana kompa, i wsadzenie silnika, ewentualnie jakaś zworka przy czujniku temp. Na upartego to poł dnia i wszystko gotowe do odpalenia
Lampy narazie zostają czarne, sportingowe mi się podobają i będą zamiennie lub lekko je przyciemnie, bo mam jasną folię jeszcze, MHW spoko, tylko ciężko znaleźć, a teraz ktoś nowe żółte wystawił za 2 tys. |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-01, 13:22
|
|
|
Mały up, ponieważ przed kupieniem swapa dorwałem górę od 1.2 postanowiłem że pobawię się z nią dremelkiem i frezami do alu
Silnik 1.2 na razie nie wlatuje do auta ponieważ muszę zrobić w nim mały przegląd, powymieniać wszystkie uszczelki, uszczelniacze itp.itd.
Ale że życie jest za nudne na jazdę serią to postanowiłem coś podziałać przy silniku, padło na to że do sportingowego 1.1 wrzucę przepustnicę od 1.2 a różnica jest kolosalna, seria 1.1 ma przepustnicę 30mm a ta od 1.2 38mm ale pasuje p&p trzeba tylko rozwiercić lub zmienić podstawkę plus zrobić w kanale przepustnicy lejek taki jak w oryginale no i z tym powalczyłem jakiś czas i według mnie wyszło całkiem fajnie, wczoraj zamówiłem komplet uszczelek do urządzenia wtryskowego i w przyszły weekend montaż
A to fotki ukazujące różnicę w rozmiarze oraz przed i po obróbce
 |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-14, 19:40
|
|
|
W końcu wpadły nowe koła i jest naciąg
 |
|
|
|
 |
buczek21
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-03-14, 20:12
|
|
|
Jeszcze gleba...
I mam retrospekcje z lat 2000-2005
Szanuje bardzo... |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-15, 10:55
|
|
|
Dzięki
O glebie słyszałem już od kilku osób, ale raczej jej nie będzie, bo na rzecz wyglądu stracę całą przyjemność z jazdy, on teraz jest 5cm niżej niż seria, jest twardo ale przyjemnie, prowadzi się bardzo dobrze, a na glebie tego nie będzie.
W tym sezonie prawdopodobnie tylko rozbuduję audio i przyciemnię szyby, a jak dobrze pójdzie to w przyszłym roku będę robił blachę i lakier, ale wszystko zweryfikuje wolny czas i budżet. |
|
|
|
 |
enter
ziomy rezerwy Animowany felgoholik

Wiek: 28 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 371 Skąd: Radom
|
|
|
|
 |
|