Pomoc w identyfikacji 1984r |
Autor |
Wiadomość |
Aleks
Dołączył: 03 Lut 2019 Posty: 4 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: 2019-02-04, 19:53 Pomoc w identyfikacji 1984r
|
|
|
Witam jakiś czas temu stałem się szczęśliwym posiadaczem malucha teraz zabieram się za jego odbudowę i chciałbym to zrobić tak aby był zgodny z oryginałem rok produkcji 1984 pierwsza rejestracja to 1985. I tu moje pytanie która to wersja? Wąskie czy szerokie błotniki? Jakie zderzaki? Itp? Pomożecie?
Mam nadzieję że wszystkie zdjęcia się dobrze wyšwietlą |
|
|
|
|
Majonez
Wiek: 29 Dołączył: 26 Lip 2014 Posty: 932 Skąd: Wielkopolska (PCT)
|
Wysłany: 2019-02-04, 23:36
|
|
|
Powinny być małe wloty. listwy boczne możesz usunąć, błotniki mogą zostać. Tylna klapa do wymiany bo jest z eleganta, lewa lampa tylna jest z Fl-a (grubsza ramka) raczej powinna być jeszcze taka jak po prawej, chociaż niekoniecznie, zderzak z przodu może zostać, ewentualna zamiana na włoski p4. Tylny powinien być bez lamp cofania i przeciwmgielnej, jak bardzo chcesz możesz założyć chromy. No i półkę w środku masz z Fl-a i te 2 dorobione kontrolki nie wiadomo do czego. |
_________________
|
|
|
|
|
Aleks
Dołączył: 03 Lut 2019 Posty: 4 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: 2019-02-05, 18:49
|
|
|
Ekstra dziękuję za pomoc mega konkret. Pisząc półka z fl-a masz na myśli deskę rozdzielczą? Jeśli tak masz może gdzieś pod ręką zdjęcie jaka powinna być odpowiednia? |
|
|
|
|
Pan Andrzej
Dołączył: 21 Maj 2013 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-06, 18:34
|
|
|
Sprawdź numer VIN. Jak podaje pan Zembowicz w książce "Naprawa samochodów Polski Fiat 126p", szerokie błotniki z przetłoczeniem pod zderzaki szły od numeru nadwozia 8614302 w montowni w Tychach i od 18614702 w Bielsku-Białej. Zderzaki powinny być chromowane lub włoskie P4. Deska rozdzielcza jest taka jaka być powinna, koledze chodziło o półkę pod deską. Powinna być taka jak w linku poniżej
https://archiwum.allegro.pl/oferta/polka-pasazera-na-glosnik-fiat-126p-st-nowa-i7285153136.html |
|
|
|
|
Aleks
Dołączył: 03 Lut 2019 Posty: 4 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: 2019-02-06, 22:08
|
|
|
Rzeczywiście dziękuję za pomoc nie dopatrzyłem się tej półki pod deską, to mój pierwszy maluch także proszę o wyrozumiałość (w sumie 2 jednocześnie tak wyszło ) mój ma Vin ZFA126A0008529139 więc wynika z tego co napisałeś że powinien mieć raczej wąskie błotniki i pewnie takie będą ponieważ nadwozie jest dość mocno zmęczone i powgniatane więc istnieje duże prawdopodobieństwo że trzeba je bedzie wymienić a wtedy już pójdą wąskie Macie może jeszcze jakieś podpowiedzi na co powinienem zwrócić uwagę od czego zacząć? |
|
|
|
|
Maro82
Wiek: 41 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 116 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-02-08, 21:58 rady
|
|
|
skompletuj literaturę i studiuj ją
jedź na kilka okolicznych zlotów, pogadaj, porób zdjęcia
kompletuj części, wszystko można dostać - kwestia czasu i ceny
przeglądaj ogłoszenia z podobnymi ofertami
nie śpiesz się |
_________________ I 73, 76x2, 77 ST 82, 87 FL 92 |
|
|
|
|
andrzej 76
Dołączył: 01 Kwi 2016 Posty: 7 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2019-02-14, 12:25 Re: rady
|
|
|
Aleks - mój kaszlak ma wiele wspólnego z Twoim.
rok prod,pierwsza rej, ZFA - nawet VIN zbliżony,
ja zacząłem od mechaniki, botem blachara, w międzyczasie kompletowanie brakujących gratów, szpachlowanie, malowanko itd.
najlepsze oczywiście na koniec - składanie.
ale tak jak kolega pisze - jeśli zaczynasz przygodę z 126p to dużo czytaj,
i powoli kompletuj części, czasem pośpiech nie jest wskazany.
w razie potrzeby służę pomocą. |
|
|
|
|
|