.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy i strzela z tłumika
Autor Wiadomość
Sebus1126 

Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: Błachów
Wysłany: 2019-01-20, 12:08   Brak mocy i strzela z tłumika

Posiadam 126p FL 91r I jest problem. Otóż normalnie zapala od strzala Ale czy to zimny czy to ciepły to chodzi strasznie nie równo A podczas jazdy gdy się puści padał gazu i ponownie nacisnie to strzeli z tłumika. Wymieniony był kondensator przy aparacie, kable WN sprawdzone. A zaczęło mi się to robic Po tym jak świeca wystrzelił mi z glowicy (zerwany gwint w glowicy) czy tu może być winowajca? Czy szukać gdzie indziej?
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-01-20, 13:45   

Regulacja zaworow
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Policina 


Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 32
Skąd: RST
Wysłany: 2019-01-21, 11:14   

Czyli gdy strzela z tłumika, przyczyna sa zawory ? złe szczeliny?
_________________
Fiat 126p - 1988r "Groszek"
Fiat 126p - 1990r
 
     
Sebus1126 

Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: Błachów
Wysłany: 2019-01-21, 22:30   

W najbliższych dniach postaram się ustawić tak jak mają być. Ale zeby tak nagle sie poprzestawialy?
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2019-02-19, 21:49   

w jaki sposób naprawiłeś ten zerwany gwint od świecy w głowicy? silnik po tej akcji ma kompresję na tym cylindrze?
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1038
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2019-02-19, 22:03   

Sebus1126, jeśli była ściągana głowica to luzy trzeba ustawić zaraz po złożeniu, a potem znowu po pierwszym odpaleniu silnika.
_________________
 
     
Sebus1126 

Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: Błachów
Wysłany: 2019-03-17, 12:59   

Głowice zdjalem I dałem do ponownego nagwintowania. Koszt 40 zł I jak narazie wszystko chodzi tak jak ma
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2019-03-17, 14:00   

po sciagnieciu glowicy i ponownym zalozeniu ustawia sie zawory a nastepnie po okolo 300 do 500km trzeba znowu dokrecic glowice bo siadzie i znowu ustawic zawory
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-03-19, 22:36   

Po tym wszystkim należy sprawdzić sprężanie (pot. kompresję). Nie jeden raz bywało, ze powodem takiej nierównej pracy silnika była różnica rzędu 4bary przez co jeden cylinder w zasadzie nie palił.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15