.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Biała Padaka
Autor Wiadomość
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2020-01-19, 13:15   

ten kawałek na wysokości przewodu i aparatu możesz owinąć,nic się nie stanie a problem ogrzewania przewodu od wydechu zostanie wyeliminowany. Teoretycznie owinięte całe rury wydechu nie oddają ciepła do otoczenia i teoretycznie ogrzewana wybuchami głowica dodatkowo ogrzewana temperaturą wydechu który jej nie oddaje do otoczenia może być wyższa.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-01-28, 20:16   

No to klima dla oleju już podłączona.

https://www.youtube.com/watch?v=evWfMAdk-GQ



Zastanawiam się nad dodatkowym odpowietrzeniem skrzyni korbowej? Jestem ciekaw czy coś to naprawdę daje. W wyczynowych silnikach to sie widuje. Czy to ma za zadanie tylko zlikwidowanie wycieków oleju, wybijaniu bagnetu czy to ma wpływ jeszcze na przykład na obroty, odciążenie silnika poprzez usuwanie zbędnego ciśnienia z pod tłoków?
Myślę o połączeniu miejsca gdzie znajduje sie seryjnie pompa paliwa z pokrywą klawiatury.



_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
razor34 
ziomy rezerwy
może być za nisko?


Wiek: 29
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 1492
Skąd: Śliwice
Wysłany: 2020-01-29, 11:23   

Ładny ten silnik 🙂 zastąpiłeś pompę paliwa na elektryczna? Zdało by to zadanie przy seryjnym gaźniku?
 
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 750
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-01-29, 12:28   

Elektryczna pompka zdaje egzamin w każdym przypadku,tym bardziej w obecnych czasach gdzie jakoś części jest taka że nic tylko na półce trzymać ;)
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Jareg 
Admin
Sherlock Holmes


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 1167
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-01-29, 14:57   

Za chuja się na tym nie znam ale wygląda satysfakcjonująco :E
Szacun! 8)
_________________
:arrow: 126p ST '80
:arrow: 126 Bis '91
:arrow: FSM Cinquecento '91
:arrow: Škoda Forman LS '93
:arrow: Škoda Fabia 1.4 16v '06
:arrow: Peugeot 205 GRD '91

:luj: K U P I Ę :luj: B O S M A L A :luj:
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2020-01-31, 09:28   

Ten maluch jest tak sterylny, że tam można jeść z niego. Aż szkoda nim wyjeżdżać :D
 
     
rychoo 


Wiek: 44
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-31, 10:19   

Praca na najwyższym poziomie :)
_________________
126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79
 
     
Mateusz9510 
EL


Wiek: 25
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 627
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2020-02-09, 09:34   

Mega podoba mi się podejście, wszystko tak czyściutkie,że szok :oops:
_________________
Mały, ale Wariat
 
     
rychoo 


Wiek: 44
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-02-13, 10:21   

giannini napisał/a:
"tylko ja zawsze daję 2-3 mm podkładkę pod sprężynę pompy, żeby zawór się później uchylał. Na wysokich trzyma mi ciśnienie prawie 6 barów."


Hi,
Masz jakieś fotę gdzie podkładkę umieścić, aby uzyskać 6 bar to podkładka 3mm?
_________________
126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-02-13, 19:33   

Wkładasz pod sprężynę. Możesz tą sprężynę tez próbować rozciągać za pomoca pręta gwintowanego, dwóch podkladek i nakretek. Tylko uwaznie bo sprezyna moze strzelić.

_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
giannini 
126GPS Replika


Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-13, 20:01   

rychoo napisał/a:
giannini napisał/a:
"tylko ja zawsze daję 2-3 mm podkładkę pod sprężynę pompy, żeby zawór się później uchylał. Na wysokich trzyma mi ciśnienie prawie 6 barów."


Hi,
Masz jakieś fotę gdzie podkładkę umieścić, aby uzyskać 6 bar to podkładka 3mm?


Już Zolo odpowiedział za mnie, łącznie ze zdjęciem. Pamiętaj, że nawet pompa zrobiona ze złota i piętnaście podkładek nie pomoże, jak będą nadmierne luzy na panewkach wału korbowego, wałka rozrządu, luźna klawiatura, czy duże zużycie powierzchni czołowej wałka rozrządu i zaworu pompy. O odpowiednim oleju chyba nawet nie muszę pisać.

Zolo, odpalone to już???
 
     
rychoo 


Wiek: 44
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-02-14, 14:07   

zolo napisał/a:
Wkładasz pod sprężynę. Możesz tą sprężynę tez próbować rozciągać za pomoca pręta gwintowanego, dwóch podkladek i nakretek. Tylko uwaznie bo sprezyna moze strzelić.


Dzięki kolego, jestem wzrokowcem :)


giannini napisał/a:

Już Zolo odpowiedział za mnie, łącznie ze zdjęciem. Pamiętaj, że nawet pompa zrobiona ze złota i piętnaście podkładek nie pomoże, jak będą nadmierne luzy na panewkach wału korbowego, wałka rozrządu, luźna klawiatura, czy duże zużycie powierzchni czołowej wałka rozrządu i zaworu pompy. O odpowiednim oleju chyba nawet nie muszę pisać.


Składam sobie inny piec i wszystko jest sprawdzane, maluch codziennie jeździ :)
_________________
126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-02-14, 16:19   

Taka dłubanina przy odpowietrzaniu .

_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Kudłaty156 


Wiek: 30
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 149
Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
Wysłany: 2020-02-29, 18:22   

Zolo tyle razy Cię miałem o to pytać... Jeśli się tą wiedzą podzielisz oczywiście :) Przerabiasz wyjście oleju z pompy na kolankach, wiele osób twierdzi, że bez dospawania tulejki/nypla wywala wszystko pod ciśnieniem oleju i się nie da, powiedz, Ty też coś podspawujesz czy może jakaś magiczna sztuczka? Bo ze zdjęć (i kiedyś jednego Twojego ogłoszenia) wnioskuję, że nie?
_________________
Wszystko piszczy, wszystko brzęczy, nic nie działa, MALUCH JEDZIE!
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-02-29, 20:36   

Nic nie dospawuje. W obudowie robię otwór i gwintuje po całości aż do kola zębatego pompy, gwint 3/8. Trzeba to gwintować na sztywno na przykład używając / wspomagając się wiertarką stołową bo gwintownik ściąga w stronę cienkiej ścianki obudowy. Potem wkręcam długi nypel na klej poxipol i nakręcam kolanko. Wszystko tak dobieram aby to mocno się skręciło oraz kolanko było skierowane w odpowiednią stronę. Od srodka obudowy wycinam troche tego nypla żeby zgrał się z kanałem olejowym i to wszystko. Mocno to się trzyma nic nie cieknie.

Kolanko w sklepie hydraulicznym bądź w jakimś markecie budowanym nypel tez chociaż trzeba poszukać zeby miał dłuższe gwinty, no i gwintownik 3/8 rurowy. Być może bedzie konieczne lekkie podcięcie belki jak silnik nie jest usztywniony i mocno się buja na boki.


https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 16