Biała Padaka |
Autor |
Wiadomość |
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2020-01-19, 13:15
|
|
|
ten kawałek na wysokości przewodu i aparatu możesz owinąć,nic się nie stanie a problem ogrzewania przewodu od wydechu zostanie wyeliminowany. Teoretycznie owinięte całe rury wydechu nie oddają ciepła do otoczenia i teoretycznie ogrzewana wybuchami głowica dodatkowo ogrzewana temperaturą wydechu który jej nie oddaje do otoczenia może być wyższa. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2020-01-28, 20:16
|
|
|
No to klima dla oleju już podłączona.
https://www.youtube.com/watch?v=evWfMAdk-GQ
Zastanawiam się nad dodatkowym odpowietrzeniem skrzyni korbowej? Jestem ciekaw czy coś to naprawdę daje. W wyczynowych silnikach to sie widuje. Czy to ma za zadanie tylko zlikwidowanie wycieków oleju, wybijaniu bagnetu czy to ma wpływ jeszcze na przykład na obroty, odciążenie silnika poprzez usuwanie zbędnego ciśnienia z pod tłoków?
Myślę o połączeniu miejsca gdzie znajduje sie seryjnie pompa paliwa z pokrywą klawiatury.
|
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
razor34
ziomy rezerwy może być za nisko?
Wiek: 29 Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 1492 Skąd: Śliwice
|
Wysłany: 2020-01-29, 11:23
|
|
|
Ładny ten silnik 🙂 zastąpiłeś pompę paliwa na elektryczna? Zdało by to zadanie przy seryjnym gaźniku? |
|
|
|
|
Hanss
Jo je stela
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 750 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2020-01-29, 12:28
|
|
|
Elektryczna pompka zdaje egzamin w każdym przypadku,tym bardziej w obecnych czasach gdzie jakoś części jest taka że nic tylko na półce trzymać |
_________________ Ja wohl herr general !
|
|
|
|
|
Jareg
Admin Sherlock Holmes
Wiek: 26 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 1167 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 2020-01-29, 14:57
|
|
|
Za chuja się na tym nie znam ale wygląda satysfakcjonująco
Szacun! |
_________________ 126p ST '80
126 Bis '91
FSM Cinquecento '91
Škoda Forman LS '93
Škoda Fabia 1.4 16v '06
Peugeot 205 GRD '91
K U P I Ę B O S M A L A |
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2020-01-31, 09:28
|
|
|
Ten maluch jest tak sterylny, że tam można jeść z niego. Aż szkoda nim wyjeżdżać |
|
|
|
|
rychoo
Wiek: 44 Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-01-31, 10:19
|
|
|
Praca na najwyższym poziomie |
_________________ 126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79 |
|
|
|
|
Mateusz9510
EL
Wiek: 25 Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 627 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: 2020-02-09, 09:34
|
|
|
Mega podoba mi się podejście, wszystko tak czyściutkie,że szok |
_________________ Mały, ale Wariat |
|
|
|
|
rychoo
Wiek: 44 Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-02-13, 10:21
|
|
|
giannini napisał/a: | "tylko ja zawsze daję 2-3 mm podkładkę pod sprężynę pompy, żeby zawór się później uchylał. Na wysokich trzyma mi ciśnienie prawie 6 barów." |
Hi,
Masz jakieś fotę gdzie podkładkę umieścić, aby uzyskać 6 bar to podkładka 3mm? |
_________________ 126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79 |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2020-02-13, 19:33
|
|
|
Wkładasz pod sprężynę. Możesz tą sprężynę tez próbować rozciągać za pomoca pręta gwintowanego, dwóch podkladek i nakretek. Tylko uwaznie bo sprezyna moze strzelić.
|
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
giannini
126GPS Replika
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-13, 20:01
|
|
|
rychoo napisał/a: | giannini napisał/a: | "tylko ja zawsze daję 2-3 mm podkładkę pod sprężynę pompy, żeby zawór się później uchylał. Na wysokich trzyma mi ciśnienie prawie 6 barów." |
Hi,
Masz jakieś fotę gdzie podkładkę umieścić, aby uzyskać 6 bar to podkładka 3mm? |
Już Zolo odpowiedział za mnie, łącznie ze zdjęciem. Pamiętaj, że nawet pompa zrobiona ze złota i piętnaście podkładek nie pomoże, jak będą nadmierne luzy na panewkach wału korbowego, wałka rozrządu, luźna klawiatura, czy duże zużycie powierzchni czołowej wałka rozrządu i zaworu pompy. O odpowiednim oleju chyba nawet nie muszę pisać.
Zolo, odpalone to już??? |
|
|
|
|
rychoo
Wiek: 44 Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-02-14, 14:07
|
|
|
zolo napisał/a: | Wkładasz pod sprężynę. Możesz tą sprężynę tez próbować rozciągać za pomoca pręta gwintowanego, dwóch podkladek i nakretek. Tylko uwaznie bo sprezyna moze strzelić. |
Dzięki kolego, jestem wzrokowcem
giannini napisał/a: |
Już Zolo odpowiedział za mnie, łącznie ze zdjęciem. Pamiętaj, że nawet pompa zrobiona ze złota i piętnaście podkładek nie pomoże, jak będą nadmierne luzy na panewkach wału korbowego, wałka rozrządu, luźna klawiatura, czy duże zużycie powierzchni czołowej wałka rozrządu i zaworu pompy. O odpowiednim oleju chyba nawet nie muszę pisać.
|
Składam sobie inny piec i wszystko jest sprawdzane, maluch codziennie jeździ |
_________________ 126p '92 Rosso Racing
Pony 301 '88
Pony M1 '79
Kobuz '79 |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
Kudłaty156
Wiek: 30 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 149 Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
|
Wysłany: 2020-02-29, 18:22
|
|
|
Zolo tyle razy Cię miałem o to pytać... Jeśli się tą wiedzą podzielisz oczywiście Przerabiasz wyjście oleju z pompy na kolankach, wiele osób twierdzi, że bez dospawania tulejki/nypla wywala wszystko pod ciśnieniem oleju i się nie da, powiedz, Ty też coś podspawujesz czy może jakaś magiczna sztuczka? Bo ze zdjęć (i kiedyś jednego Twojego ogłoszenia) wnioskuję, że nie? |
_________________ Wszystko piszczy, wszystko brzęczy, nic nie działa, MALUCH JEDZIE! |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2020-02-29, 20:36
|
|
|
Nic nie dospawuje. W obudowie robię otwór i gwintuje po całości aż do kola zębatego pompy, gwint 3/8. Trzeba to gwintować na sztywno na przykład używając / wspomagając się wiertarką stołową bo gwintownik ściąga w stronę cienkiej ścianki obudowy. Potem wkręcam długi nypel na klej poxipol i nakręcam kolanko. Wszystko tak dobieram aby to mocno się skręciło oraz kolanko było skierowane w odpowiednią stronę. Od srodka obudowy wycinam troche tego nypla żeby zgrał się z kanałem olejowym i to wszystko. Mocno to się trzyma nic nie cieknie.
Kolanko w sklepie hydraulicznym bądź w jakimś markecie budowanym nypel tez chociaż trzeba poszukać zeby miał dłuższe gwinty, no i gwintownik 3/8 rurowy. Być może bedzie konieczne lekkie podcięcie belki jak silnik nie jest usztywniony i mocno się buja na boki.
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
|