.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca silnika - Falujące obroty
Autor Wiadomość
Chopin 


Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 13
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2017-05-01, 18:55   Nierówna praca silnika - Falujące obroty

Cześć,

Od dwóch tygodniu walczę z problemem w moim 126p, a przeglądanie Internetu + wysłuchiwanie rad znajomych, którzy to mieli alternator "Pirelli-Marelli" ( xD) niestety nie pomaga...

Otóż - samochód od prawie roku stał nieodpalany. Na początku kwietnia zdjąłem głowicę, wrzuciłem nowe uszczelnienia popychaczy, uszczelkę pod głowicę i pokrywę zaworów. Ogólne odświeżenie uszczelnień góry. Wymieniłem przerywacz w aparacie, palec, kopułkę, kable, świece, kondensatory (aparat + cewka). Wymieniłem olej i filtr powietrza. Gaźnik wyczyściłem w ekstrakcyjnej + wymieniłem uszczelki "papierowe" i o-ringi dysz. Niby takie proste czynności, ale w efekcie samochód bardzo nierówno pracuje. Żeby to zobrazować, załączam link do filmu. Zapłon, przerywacz i zawory ustawione książkowo ze szczelinomierzem.

Przed odświeżeniem, już miałem drobne problemy z ustawieniem gaźnika. W tym momencie śruba mieszanki odkręcona niemal na maxa a powietrze wykręcone na ok 4-5 obrotów.

Macie pomysł? Moje się wyczerpały.

https://youtu.be/rhn5dTTQDEY

P.s. Próbowałem na drugim gaźniku od znajomego znajomej, rzekomo w dobrym stanie, ale z pajęczyną w gardzieli (???). Silnik pracował trochę lepiej, lecz mimo wszystko obroty falują.

P.s.2. Wiem, ze pionowy przewód powinien być trzymany przez uchwyt. Wykorzystałem go jednak do podtrzymania filtra paliwa, bo wydaje mi się, że przez sztywne przewody łapał trochę lewego powietrza. Między filtrem a pompką pojawiały się pęcherzyki.
Ostatnio zmieniony przez Chopin 2017-05-01, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-05-01, 20:01   

Film jest niedostępny.
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
Chopin 


Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 13
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2017-05-01, 20:18   

Poprawiony.
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-05-01, 21:03   

Pewnie to jakaś pierdoła ale na odległość to mogę sobie zgadywać. Gaźnik lewe powietrze albo zapłon.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2017-05-08, 22:06   

Na moje to jest masakrycznie źle wyregulowany gaźnik z powodu usterki(zapchania dyszy wolnych,łapania lewego powietrza) praca silnika wskazuje jakoby przepustnica była dosyć znacznie uchylona,a mimo to ilość paliwa z kanału wolnych obrotów i otworów przejściowych gardzieli była zbyt mała co powoduje iż na chwile silnik próbuje się wkręcić po czym rezygnuje,i tak cały czas plus wypadanie zapłonów na wskutek złego składu mieszanki. Na wyższych silnik się wkręca ładnie co świadczy o tym że dysza główna jak i cały układ wysokich obrotów w gaźniku oraz zapłon są sprawne.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
tomekcvc 
Fiat 126p

Wiek: 34
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-05-08, 22:38   

Podmieniałeś jakieś elementy w gaźniku na "nowe"? Odkręć minimalnie dyszę wolnych obrotów i powiedz jaki efekt?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15