.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-29, 21:08   Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391

Cześć oto mój najświeższy nabytek sprzed 2 tygodni który będzie mi woził tyłek w sezonie letnim na zmianę z pomarańczową strzałą 126p :D

Ogólnie auto jest w fajnym stanie, głównie wizualnie do poprawy, za to mechanicznie jest w bardzo dobrym stanie, zaraz po zakupie zrobiłem nim 40km po Krakowie by potem walnąć trasę 210km bez żadnego postoju, miejscami zamykając licznik co zrobiło na mnie duże wrażenie.

Cienias został wyprodukowany w Polsce w 1996 roku skąd wyjechał do Niemiec gdzie w salonie został dokupiony i domontowany do niego pakiet Abarth a po 20-tu latach auto wróciło z powrotem do Polski i w tym momencie jestem jego 2 gim właścicielem w PL. Posiadam do niego ciekawy zbiór dokumentów, wraz z książką serwisową, pakietem gwarancyjnym oraz TUV-ami m.in. na sprężyny Eibacha i body kit.



Z wyposażenia oraz dodatków które do niego wpadły przez te lata posiada:
- Elektryczne szyby,
- Centralny zamek,
- posiadał kierownicę z Air Bag-iem,
- Fotele kubełkowe,
- kierownicę Raid HP,
- Sportową wkładkę filtra powietrza,
- Kolektor 4-2-1 ,
- kaseciak Alpina z wyjściem pod zmieniarkę,
- Pakiet Abarth w którego skład wchodzi body kit, alufelgi 13 cali Speedline, sprężyny Eibach Pro Kit

Zaraz po powrocie do domu w cienkim został wymieniony olej wraz filtrem oraz filtrem paliwa, płyn chłodniczy, do tego czyszczenie filtra powietrza oraz czyszczenie i regulacja przerwy na świecach potem dostał polerkę lakieru z woskowaniem.
Z dodatkowych rzeczy przepolerowałem co nieco pokrywę zaworów oraz usprawniłem dolot zimnego powietrza do silnika, brakowało w nim dłuższej rury którą dobrałem od innego auta oraz wyrzuciłem taką dziwną puszkę która według mnie powodowała niepotrzebne zakłócenia strumienia powietrza w dolocie do filtra, całość umiejscowiłem w zderzaku w okolicy rejestracji, tak by podczas jazdy wpadało więcej powietrza do silnika.



W planach mam ogarnięcie blacharki i lakieru, z mechaniki, zmiana amorków na sportowe lub lepszej jakości by fajnie współpracowały ze sprężynami eibach-a, dołożenie rozpórek być może rollbar-u, jakieś inne dobre koło i może swap na 1.2 Mpi lub remont z lekkim tuningiem obecnego serducha.

A tu kilka fot mojego bolida ;)









 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-07-29, 21:14   

Zawsze to Fiat made in Poland 😈
Szerokości i powodzenia.
_________________

 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-29, 21:20   

Dzięki ;)
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-07-29, 21:41   

Piter7391,
K**** jak ja szanuje.... 8) 8)
Co pisac.. Jezdził bym jak opentany :lol2:
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-07-29, 21:44   

Fajny. Zawsze chciałem sobie takiego kupić :D
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-30, 06:12   

r3mix napisał/a:
Fajny. Zawsze chciałem sobie takiego kupić :D

Dzięki, naprawde polecam takiego bolida :D

buczek21 napisał/a:
Piter7391,
K**** jak ja szanuje.... 8) 8)
Co pisac.. Jezdził bym jak opentany :lol2:


Pierwszy raz mam do czynienia z silnikami serii Fire zarąbiścię to jeździ i muszę się pilnować żeby nie stracić prawka :mrgreen:
 
     
enter 
ziomy rezerwy
Animowany felgoholik


Wiek: 27
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 371
Skąd: Radom
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2019-07-30, 17:21   

Dobry śmietniczek :mrgreen:
Trochę się zdziwiłem jak mnie wyprzedził przy 160 i jeszcze szedł :roll:
_________________
88 Fiat 126p FL 444 ZOMO
93 Fiat 126p FL 854
93 FSO Polonez L-111
99 Fiat 126p Town 306
91 Fiat 126p FL 113 aka TLW
 
     
Chmielu17 

Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 165
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2019-07-31, 21:22   

Piter7391 napisał/a:
Pierwszy raz mam do czynienia z silnikami serii Fire zarąbiścię to jeździ i muszę się pilnować żeby nie stracić prawka :mrgreen:


Jako posiadacz czerwonego CCS-a potwierdzam. Te 55 koników ładnie pcha tą budę. Tylko pozazdrościć ori pakietu Abartha wyprodukowanego przez firmę Zender.

Mam tylko jedno pytanie, gdzie masz włącznik od halogenów? W pająku? Bo widzę, że masz nowego typu, taki jak w SC. U mnie rocznik 97' i jeszcze mam starego typu.
_________________
Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166

Zbieram na DOHC-a do Zośki :)
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-31, 21:46   

Pająk mam SC bo fabrycznie była to opcja z poduszką powietrzną kierowcy, przełącznik od halogenów mam umiejscowiony w desce przy przełączniku tylnego światła przeciwmgielnego, przełącznik jest ori po włączeniu podświetla się na niebiesko.
 
     
Chmielu17 

Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 165
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2019-07-31, 22:32   

Ja w miejscu włącznika halogenów przód, mam umieszczony włącznik ogrzewania tylnej szyby. Widzę u Ciebie na zdjęciu, że masz ten włącznik od szyby wyżej w miejscu włącznika wycieraczki bez spryskiwacza. Czyli masz tylko włącznik spryskiwacza szyby tył od razu z wycieraczką.

Czyli w końcu rozwiązałem sprawę, jak podłączyć halogeny, żeby było jak fabryka przykazała. Kwestia zdobycia tylko włącznika. :E
_________________
Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166

Zbieram na DOHC-a do Zośki :)
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-08-01, 08:53   

Jak coś mogę Ci zrobić lepsze zdjęcia bo cud że się dopatrzyłeś na tych tego wszystkiego xD
Myślę że ten przełącznik od przeciwmgielnych tył można użyć i ewentualnie delikatnie przerobić żeby świecił tylko w momencie włączenia go.
Podobno te ori włączniki występowały z zestawem halogenów do tego pakietu, a znaleźć go w przyrodzie samego może być ciężko.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-08-01, 09:10   

Ja poluje na poloneza , cóż co sporting tez robi robotę
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-08-01, 15:44   

Jak polonez to tylko borewicz lub w ostateczności mr 89, mi najlepiej jeździło się Dużym Fiatem i ten wynalazek jeszcze chciał bym moeć w swoim garażu.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-08-05, 21:07   

Kupiłem sobie przejściówkę Fiat 3 PIN na obd ale muszę ściągnąć jakiś lepszy program bo niestety te z google play nie ogarniają starych fiatów.
No i przymierzyłem inne alusy myślę że fajnie by na nich wyglądał :mrgreen: , tylko trzeba by opony kupić bo stare Vivo :evil: raczej nadają się na śmietnik.

 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-08-06, 18:21   

WSK bardzo fajnie wyglądają na drobnych fiatach
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17