Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha Strona Główna Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
VW Passat B3 1.8 1991r.
Autor Wiadomość
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-03-22, 18:39   

Głośniki po trzech miesiącach doczekały się montażu, a i w poniedziałek udało mi się kupić w dobrych pieniądzach subwoofer Hertza ze wzmacniaczem MACa. Gra bardzo dobrze, szczególnie jestem zadowolony z gabarytów, bo jak można zauważyć jest mniejsza od kraty po piwie (zdjęcie dla porównania wielkości :E ). Tak więc w końcu mogę powiedzieć, że mam jakieś nagłośnienie :E

Do robienia na wiosnę: gaz, progi, pompa wody, termostat i rozrząd. Nie będę się nudzić :E
Nasunął mi się ostatnio pomysł na pakiet GT (szerokie listwy) i dymione lampy z tyłu więc jakby ktoś coś miał, to śmiało pisać :D
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Budzik 
ziomy rezerwy
MENAGO


Wiek: 29
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 1856
Skąd: Gdynia
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-03-23, 10:10   

Dymione lampy tył ma mój kolega :)
Spytam się go czy chce sprzedać i za ile ;)
_________________
Fiat Picun Rally Team - KLIKAĆ !!!
 
     
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-03-23, 15:30   

Super :) W takim razie czekam ;)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-04-18, 14:54   

Jak mi ktoś powie w grudniu, że ,,znowu w tym roku święta bez śniegu" to pokarzę to zdjęcie :E Ten samochód zaczyna mi się coraz bardziej podobać, zwłaszcza na tych letnich kołach :)

Tymczasem lubimy sobie z kolegą od czasu do czasu kupić jakiś tani samochód przeznaczony do dziwnych celów. W zeszłym roku było to Polo 2 Fox 1.0 na wtrysku 1994r., kupione tylko po to, żeby wjechać na VW Manię w Pruszczu Gdańskim. Swoje zadanie spełniła, po czym sprzedaliśmy ją w cenie zakupu.

W tym roku padło na Seata Ibizę 1.3 na wtrysku z 1994 roku, z przebiegiem poniżej 146000. Z przeglądem na rok i ubezpieczeniem na trzy miesiące kosztowała nas takie śmieszne pieniądze, że jak pójdzie na złom, to wyjdziemy na plus :E Ustaliliśmy, że ten oto samochód będzie przeznaczony do innych celów, a mianowicie do jeżdżenia po błotach. Nawet dawała radę jako pojazd terenowy, ale ma jedną wielką wadę, że bardzo łatwo ją zalać. Zdarzyło się, że już prawie wyjechała z kałuży (progi całe w wodzie), ale dostała wodę na tłokach i trzeba ją było odholować do domu. Po wysuszeniu był mały problem z odpaleniem i komputer wskazywał na błąd czujnika Halla. Rozrusznik kręcił, ale nie odpalał. Sprawdzaliśmy ją na innym czujniku, ale dalej nic. Jedynym wyjściem okazało się odpalenie jej na holu :E Jak już zaczęła chodzić, to jechaliśmy się przejechać i znowu zgasła. Okazało się, że zmieliło klin w palcu rozdzielacza. Zamontowanie palca na kawałek chusteczki pomogło chwilowo, ale najlepszym rozwiązaniem okazał się Poxipol :E Niestety problem z zalewaniem sam nie ustąpił więc trzeba działać. W fazie testów jest teraz wyprowadzenie rur z filtra powietrza w podszybie, które jednak jest trochę suchszym miejscem od komory silnika :E Jest już wstępnie zamontowane, ale jednak klej do paneli, który był pod ręką okazał się trochę niewypałem, bo cały spłynął. Chyba w ruch pójdzie niezawodna pianka montażowa :E
Jeżeli ktoś potrzebuje jakichś części z tego samochodu, to niech pisze teraz (najlepiej na PW), to wykręce, albo będę uważał, żeby tych części nie uszkodzić :!:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Jareg 
Moderator
Sherlock Holmes


Wiek: 21
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 1051
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Wysłany: 2017-04-18, 21:55   

r3mix napisał/a:
W fazie testów jest teraz wyprowadzenie rur z filtra powietrza w podszybie, które jednak jest trochę suchszym miejscem od komory silnika :E ]

:lol2: :lol2:
_________________
:arrow: 126p KSW '91
:arrow: Bora Bora '99
:arrow: Marbella Special '95
:arrow: Peugeot 205 GRD '91
 
     
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-05-14, 10:12   

Dolot ogarnięty :E

Niestety mimo to temat Ibizy można uznać za zamknięty. Zatarta na amen, nie odpala nawet na holu :E Katalizator wycięty, trzeba to wywieźć na złom, bo tylko zawadza.
Tymczasem dostałem do Passata znaczek chromowany na przód i się zastanawiam która opcja będzie najlepsza: stary, zmatowiały; chromowany; czy czarny-mat? Każda opcja mi się podoba i nie wiem którą wybrać :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Grzes 


Wiek: 28
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1219
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-05-14, 12:23   

Stary zmatowiały, chrom nie pasuje do niczego, a czarny wygląda jakby była dziura po znaczku.
 
     
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-05-22, 10:37   

Stwierdziliśmy z kolegą, że masz rację. Stary znaczek wrócił na swoje miejsce ;)

Passat otrzymał hak z Varianta - pasuje. Fajna, prosta robota. Do wtyczki były już gotowe kostki, wystarczyło je wpiąć. W zderzaku były zaznaczone przerywaną linią miejsca cięcia dziury pod hak. Godzina i hak już siedzi i nawet wtyczka działa :D
Teraz żeby wbić ten hak w dowód muszę mieć boczne kierunki i okazuje się, że dostać nowe zwykłe kierunki to jak znaleźć podsufitkę do pierwszej serii - prawie niewykonalne. W sklepie motoryzacyjnym mieli ostatnią sztukę i mówili, że nie da rady zamówić następnych, bo tego po prostu nie ma. Na allegro są tylko jakieś wieśniackie ledowe, cleary, lampy seksu i inne tego typu wynalazki, czasami trafi się jedna sztuka pomarańczowa. To jest już chyba koniec świata, skoro nawet w sklepach nie ma części do Passata :lol2:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-06-15, 11:44   

Coś tam wspomniałem w spamerskim o nowym nabytku :)
Kolega dowiedział się w pracy, że jego kumpel chce wyrzucić Lanosa na złom. Powiedział, że pół roku temu robił uszczelkę pod głowicą i znowu ją wydmuchało i on już nie ma siły tego robić. No to szubko podjęta decyzja, że w cenie złomowej go od niego weźmiemy. Chcieliśmy go kupić w podobnym celu co Ibizę, ale jak przyjechaliśmy na miejsce okazało się, że ten Lanos jest naprawdę w bardzo dobrym stanie, a z tą uszczelką da się jeszcze jakoś jeździć. W tym miesiącu były wymieniane sprężyny z tyłu i całe hamulce. Akumulator też jest nowy. Ma nawet progi i podłogę na wyposażeniu, chyba jakaś bogatsza wersja :E No i ma hak 8)
No to tak:
Rok: 1998
Silnik: 1.5 8V - tu pojawia się pytanie: w dowodzie ma wpisane 100 KM - były takie silniki?
Przebieg: 125000 km, większość napraw i przeglądów dokumentowanych w książce serwisowej
Tak się prezentuje:

Podłoga i progi:

Silnik:

Stwierdziliśmy, że grzechem byłoby go zajeździć, więc na chwilę obecną stoi na kanale ze ściągniętą głowicą i potem po ogarnięciu wszystkiego pójdzie dalej w świat. Nie wiem jak te majstry wymieniały tą uszczelkę, ale wszystkie cylindry były jakby połączone ze sobą (wypalone ślady na bloku i uszczelce) :facepalm:

Trochę nim już zdążyłem pojeździć i stwierdzam, że pomimo tego, że wygląda jak wygląda, to jest to naprawdę fajny samochód. Dobrze się zbiera, dość dobrze się prowadzi, na miejsce w środku też nie można narzekać :) Śmieszne jest też podejście ludzi do marki Daewoo. Jak w sklepie motoryzacyjnym powiedziałem do czego chcę części, to żaden kasjer nie chciał mnie obsłużyć :lol2:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
AdiN 
eeee?


Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2015
Posty: 48
Skąd: Bytom / Zabrze
Wysłany: 2017-06-15, 12:30   

No akurat jesli chodzi o daewoo to zjadlem zeby ;)
Mialem dwie nexie, jedna astre f (przexiez to to samo prawie), i od zawsze siedze w tej marce ;)

Od razu mowie, nie bylo silnika 8V 100km ;)

1.5 16v mialy 100 koni rowne, ale nie byly to udane motory, najmocniejsze i udane jednostki to 1.6, znam jilka Lanosow ktore mialy po 130 koni, i naprawde potrafily zadziwic na swiatlach wlascicieli mocniejszych aut, to wlasnie kubie w daewoo i wszystkich projektach (polecam Lanosa Turbo by Nadol, lub Lanos Turbo zTR by Barsko, znam oba osobiscie a z wlascicielami znam sie dosyc dobrze) ;)


A tutaj seria, z ciezko rozje***albym sionikiem, a ze wydmuchalo uszczelke.. zdarza sie ;)
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 982
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2017-06-15, 14:33   

r3mix napisał/a:
Śmieszne jest też podejście ludzi do marki Daewoo. Jak w sklepie motoryzacyjnym powiedziałem do czego chcę części, to żaden kasjer nie chciał mnie obsłużyć

W swojej klasie cenowej były OK. Ja mam trochę doświadczeń z Matizem - mimo korozji, średniego wykonania wnętrza i delikatnego zawieszenia, samochód był OK - mechanicznie niezawodny i tani w eksploatacji.

Przy czym korozja zaczęła być widoczna dopiero po ponad 10 latach eksploatacji bez żadnego wcześniejszego zabezpieczania przed nią i specjalnego dbania o auto. Każda zima przejeżdżona i każda noc spędzona pod chmurką. I nie była to korozja, która dyskwalifikowała auto z ruchu. Tak więc wychodzi na to samo co w jakimś Oplu albo Civicu :P
_________________
 
 
     
AdiN 
eeee?


Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2015
Posty: 48
Skąd: Bytom / Zabrze
Wysłany: 2017-06-15, 20:55   

No i masz 86 koni, zapomnialem dopisac ;)

A blacha, temat rzeka niestety, ale obiektywnie patrzac po swojej aktualnie Hondzie Civic.. lepsza, serio :)
 
     
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-06-15, 21:19   

AdiN, według VINu w aucie jest silnik o oznaczeniu ,,1.5 S", cokolwiek to znaczy, a w dowodzie jak byk pisze, że ma sto koni. Ktoś się kiedyś musiał pomylić, bo silnika raczej nikt nie wymieniał - jeszcze są namalowane plomby na poduszkach.
Pan_Waclaw, ten egzemplarz najprawdopodobniej do 2015 roku był garażowany, temu tak się trzyma :) Jest jedna duża plama rdzy na nadkolu, ale to jest tylko taka rdza powierzchowna, która nie idzie dalej. No jeszcze i kilka małych pryszczy. Mój Passat jest bardziej zgnity od niego, a niby jest lepszy jeżeli chodzi o te sprawy. A powszechna rdza w Daewoo chyba wynika z grubości blach - one są cieniutkie jak papier, w palcach je można zginać :E
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
AdiN 
eeee?


Wiek: 24
Dołączył: 09 Maj 2015
Posty: 48
Skąd: Bytom / Zabrze
Wysłany: 2017-06-16, 13:50   

Blad w dowodzie ;)
Osobiscie wycoagalem taki silnik tylko z hb ;)

Uwaga na przednie blotniki, pod nadkolami plastikowymi sa gabki ktore chlona wode ;)
 
     
r3mix 
Passaciarz z Kaszub


Wiek: 22
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 867
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-07-15, 14:53   

22 marca
ja żem napisał/a:
Do robienia na wiosnę: gaz, progi, pompa wody, termostat i rozrząd. Nie będę się nudzić :E

Z tej listy pozostała tylko jedna rzecz, czyli progi. Myślałem, że nie jest tak źle, ale po opukaniu okazało się, że Niemiec robił blacharkę na klej do szyb i włókno szklane, a wszystko przykrył biteksem. Nie chciałem w niego zbytnio inwestować, ale okazało się, że 2 progi kosztują 100 zł, a znajomy blacharz ma akurat czas i może go tanio zrobić.
Wybebeszyłem wnętrze, żeby mi go nie poupalał spawarką, a przy okazji je wypiorę.
Tak to wyglądało po oderwaniu luźnych elementów:

Oczywiście prawa strona nie wyglądała lepiej.
Tutaj nowe progi:

A tutaj odchudzone wnętrze:

W środę Passat wrócił od blacharza. Progi mam wymienione, ale muszę jeszcze ogarnąć końcówki progów na przednich nadkolach, ale o tym następnym razem ;)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14