.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Kundelek ST 1978
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-10-08, 18:53   

Mój temat z pytaniem o luzy na pierscieniach.
http://forum.rezerwa126p....ghlight=#486007
U mnie luzy na pierscianich byly tak po środku każdego z przedziałów.
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2018-10-08, 20:12   

Piter7391,
THX!!!!!! 8)
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2018-12-15, 21:53   

Coś się ruszyło..
Chodz idzie jak krew z nosa,mam masę innych zajęć ostatnio :>
Ciśnienie zerowe,auto i tak ma wyjechac dopiero na wiosnę...

Mam juz pomontowane korby z tłokami,porobione luzy na zamkach pierścieni.




Zrobiony króciec odpowietrzenia skrzyni korbowej..


Odebrane koło zamachowe...wyważone..+- 5kg..




Zamontowane lusterko...ostatnia rzecz która mi została z "budy"..


Z powodu ceny poduszek i łay sprzyni biegów z BIS-a która osiąga powoli cen jak za 1kg złota...
Wyspawały się "januszowe mocowania"
-poduszka wachacza z VAG'a-14zł
-łączenie wydechu średnicy 64mm,cięte na 2 -15zł
-śruby M14 - 3zł
-kątowniku do mocowania okien :lol2: -5zł
-trochę kątownika z złomu...
..Możliwość regulacji w 3 osiach...Jak na razie skrzynia jest mocowana tylko na 2 sruby,zobacze jak się to będzie sprawować.Jak będzie lipa,dorobi się mocowanie na drugą srubę...



 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-12-16, 03:41   

Brawo za inwencję. Zrób fotkę jak skrzynia na tym leży.
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-12-16, 10:00   

Fajnie sie te poduchy zapowiadaja i tez czekam na fotki jak to lezy na skrzyni.
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-09-21, 23:05   

Długo nic nie pisałem...
Powody dwa,...
-mały problem zrobieniem głowicy..co mnie blokuje w 100%-nie da sie bez tego spasować obudowy,malować obudowy itd...bagno..
-inne różne czaso-marnowanie niż budowa tego kundla,
Tak że za dużo sie nie działo,ale do grudnia musi to już jezdzić żebym nie płacił 1K przez zjebane zmiany przepisów... :/
Zrobiłem sobie drugi wydech,chodz auto jeszczeni nie zostało nigdy nie odpalone...ale dwa wydechy już są :lol2: :facepalm:
Zachciało się swojej lavazz'y druciarskiej.. :lol2:
Gaśnica 2kg, rury 40mm i 60mm,kolanka,redukcje,spręzynki...Koszt całkowity 100zł..
Gaśnica z złomu,rury,kolanka dogiął mi kolega z zakładu gdzie robią wydechy,wkład został mi z przerabiania tłumików z dailycara...Tak że budżetowa lavazza...
I zeby nie było ze długości rur z pizdy,wszytko liczone żeby wstawało porządnie od 3,5 tyś w górę....
Pasuje wszystko bez potrzeby cięcia belek,półek..nawet wejdzie ta blacha którą seryjnie montuje się nad tłumikiem..Gasnica pasuje pod standardowe mocowania-tylko musze je dla pewności lekko obstawać,żeby mi to nie popękało..
Tłumik to typowy przelot- teoretycznie zazwyczaj tak są zbudowane środkowe tłumiki w seriach...
















 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-09-22, 11:02   

Wygląda zajefajnie, profi robota :lubieto: , nagraj jakiś filmik jak to gada.
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2019-09-22, 12:32   

Tez jestem ciekaw dźwięku
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
kamil4737 

Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 14
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-09-22, 16:33   

buczek21 napisał/a:

Tak że za dużo sie nie działo,ale do grudnia musi to już jezdzić żebym nie płacił 1K przez zjebane zmiany przepisów... :/


Mylisz się. Sam studiowałem ten temat ponieważ mam ten sam problem co ty. Jednak na szczęście prawo nie działa wstecz. Zresztą sam obejrzyj ten materiał.
https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/rejestracja-samochodu-30-dni-lub-nawet-1000-zlotych-zmiany-od-2020-roku,965888.html
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-10-06, 22:16   

Ostatnia prosta..no może przedostatnia bo trzeba jeszcze zalać hamulce,ustawić jakoś w miarę geometrie... :lol2:
Kleci się w koncu motor...
Moj głowny hamulcowy-Głowica... :roll:
Zawory 37/32mm więcej nie wejdzie w te łeb bez mimośrodu..
Splanowana 3mm,zaspawane gwizdki,poszerzone kanały,zabielona góra,nowe zamki,uszczelniacze na ssących,nowe gwinty pod kolanka..



Koło zamachowe 5kg



Miedzucha 0,3mm,Wyrównane mam powierzchnie bloku pod cylindy,górę cylindów..tak ze nei powinno być jakiś dziwnych akcji..

Uszczelki też mam dorabiane z sylikonu 5 i 2mm..Bo jak przypomne sobie te korkowe osiadające oryginalne.. to wiem ze na nich by zaczeło się pocić juz w garażu..

Osłony obcięte z starym patentem z mufki miedzianej..do tego uszczeliki z robura..Polecam..bo to nie ma prawa się rozciec...twarde jak beton.


Na tym dzisiaj staneło..

 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-10-07, 16:05   

Zapowiada się bardzo fajna motorownia :D
Nie chciał byś zrobić głowicy od mojej motorowni? :twisted:

Ciekawy jestem tych silikonowych uszczelek, ja miałem dorabianą na zamówiebie uszczelkę z zawulkanizowanego korka i była naprawdę dobra wytrzymala spokojnie 3-3,5 tys. A potem rozebralem silnik.
Uszczelniacze od robura pasują p&p? Do dostania w rolniczym czy trzeba w necie szukać?
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2019-10-07, 17:47   

Fajnie fajnie. A wymieniles oringi z tych malych osłonek w glowicy bo one zawsze ciekną.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-10-07, 18:39   

Piter7391,
Tą głowice ja tez nie robiłem sam...Brak parku maszynowego na takie rzeczy :roll: No i umiejetności nawet jak by był..
Uszczelki z Robura P&P....Idealne średnice osłon i gniazd w bloku/głowicy..Twarda guma..
Polecam.Jak coś to są uszczelniacze do ROBURA LD - LO..
Kupione online na allegro od chłopa co handluje czesciami do Roburów,Multicara,Fortschritt'a
U mnie brak roliczych niestety,a w zwykłych to na hasło "uszczelki do robura" albo były kocie mordy,albo smiech prosto do ryja...Jak coś one są do ROBURA LD-LO
Tak że w moim przypadku zdecydowanie on-line..
Ten patent gdzieś tutaj na forum podłapałem..
Ale serio polecam,na sucho zdecydowanie lepiej to wyglada,niż te seryjne kondony...
zolo,
Powiem tak...nie wymieniałem..
Silnik był wyciągnięty z traktora samoróby,czy jakiegoś ruraka.. bo cały był zarzygany olejem,słomą,trawą..
O dziwo własnie te rurki od góry nie byłuy zarzygane jak reszta..Wymyłem i zalałem nafta..nie ciekło..Dlatego olałem temat..
Zobaczymy jak to bedzie się zachowywać jak dostanie temperatury...
Przy okazji jest do dostania to wogóle? w sensie tych oringi? czy tylko dorabiania/pasowanie z czegoś...
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2019-10-07, 18:59   

Oringi dobierasz, bodajże średnica wew. 22, grubość ścianki 2 lub 2,5 już nie pamiętam
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-10-07, 21:01   

buczek21 napisał/a:

Zawory 37/32mm więcej nie wejdzie w te łeb bez mimośrodu..

Wejdzie,mam 39/32 na ssących z pn-a diesla i jest na styk ;)
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15