.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap 1.2 16V MPI a obniżanie zawieszenia.
Autor Wiadomość
GroobyKGR 
ADHD

Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 19
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2016-08-06, 13:05   Swap 1.2 16V MPI a obniżanie zawieszenia.

Witam serdecznie,
Remontuję swojego Fiata od podstaw, jestem na etapie robienia podłogi oraz ogólnej blacharki. Będąc przy silinku 650 którego nawet nie odpaliłem tylko od razu wziąłem się za robiórkę chciałem zrobić niższy resor przód oraz uciąć sprężyny i bałwana z tył. Resor chciałem sklepać na 5cm tył o 2 zwoje i bałwan o jeden brzuch. Doszedłem do wniosku że micha od 1.2 wystaje prawie na równi z wachaczami więc raczej nie będzie możliwe zjechanie tak nisko. Patrząc na zdjęcia innych miejsca w komorze wzwyż za bardzo nie ma, jak to wygląda z tym silnikiem?
Czekam na konkretne odpowiedzi, dziękuje pozdrawiam :)
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-08-06, 14:03   

Zawsze można przerobić michę ;)
 
     
GroobyKGR 
ADHD

Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 19
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2016-08-06, 17:07   

@ATi przerobienie miski moim zdaniem będzie równało się z obróceniem smoka, myślisz że taka modyfikacja nie wpłynie na smarowanie silnika? Ingerując w ECU podnosząc max rpm i odcinkę zapewni dobre smarowanie jednostce?
Pozdrawiam.
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-08-06, 18:23   

Skrócić smok i miskę, zawsze to parę cm da.
 
     
GroobyKGR 
ADHD

Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 19
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2016-08-06, 18:28   

Na taką odpowiedź czekałem, dziękuje że pomagasz. Mam nadzieję że potomni będą korzystać z tych rad.

Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam :)
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-08-08, 12:13   

Ciśnienie też można zwiększyć w regulatorze ciśnienia dodając podkładki które utwardzą sprężynkę. Ale z drugiej str ile chcesz wykręcić obrotów z tego silnika skoro on ma hydropopychacze, które już przy 7500obr zaczynają solidnie klepać ?:)
 
 
     
GroobyKGR 
ADHD

Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 19
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2016-08-08, 13:20   

Kwestia modyfikacji silnika, nie chciałbym przekraczać nawet 7100obr jednakże podkręcić dawkę paliwową i powietrzną, do tego wyspawać kolektor wyd. i zwiekszyć dolot. Myśle że taka drobna modyfikacja w dużym stopniu wpłynie nie tyle na moc co na elastyczność silnika.

Pozdrawiam.
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-08-09, 14:05   

Te silniki są mało tuningowalne z powodu strasznie małego przekroju kanałów ssących i wydechowych no i te nieszczęsne hydropopychacze które nie pozwalają solidnie go pokręcić a w obrotach jest moc. Najwięcej z elastyczności zyskasz po portingu kanałów, kolektor wydechowy na pewno odetka trochę ten silniki to w całym zakresie a przepustka od 16tki powinna poprawić zakres od 4500 w górę. Silnik jest na kompie magneti marelli czy bosch ?
 
 
     
GroobyKGR 
ADHD

Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 19
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2016-08-09, 22:09   

Evil1, silnik to oczywiście 16, nie 8. Póki co zajmuję się blacharką i bezpieczeństwem typu hamowanie etc. Silnik to rzecz drugorzędna póki co :)
Pozdrawiam.
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-08-10, 10:23   

Chodziło o przepustkę od 1.6tki sorry :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15