Fiat Cinquecento Sporting |
Autor |
Wiadomość |
tokiroki
Wiek: 27 Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 288 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-23, 15:33
|
|
|
bzyku napisał/a: | to ma już obiecane 1.2 16v | a nie lepiej 1,2 8v? wiem że mniej mocy, ale zdecydowanie szybciej i prościej. 1,1 wystarczająco ładnie idzie tym bardziej jak silnik nie zajeżdżony |
_________________ http://forum.rezerwa126p....ghlight=#187972 |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-25, 11:01
|
|
|
Bardzo fajny, ja polecam jednak 16tkę bo w mocy jest różnica bo przy takiej masie nawet te kilka koni to się da odczuć ale co najważniejsze 16tka pali mniej, miałem 2 cieniasy i 2 sejaki z 16tkami i tam gdzie 8v bierze 8-9l w mieście 16tka spali 7 przy ostrym katowaniu, w trasie schodziłem do 4,5-5. Montaż 16tki o ile jest na osprzęcie Magneti-marelli prawie się nie różni w porównaniu do 8mki. Jak korzystasz z instalki od 1.1 to jest jeden kabel do odcięcia z kostki kompa bodajże 26ty pin no i musi zawitać jeden dodatkowy pin bo wtryski sterowane są parami 1z4 i 2z3 w 8v wszystkie sikają razem i stąd wyższe spalanie. |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-07-25, 11:04
|
|
|
Za to 8v to bezkolizyjny i niezabijalny motor,wystarczy wspomnieć sytuację Żurawia sprzed ~2 lat,kiedy po zimowym postoju,przy pierwszym odpaleniu,pasek po prostu strzelił.Wystarczyło 30zł i kwadrans,żeby auto było znów na chodzie.Niestety stopień skomplikowania 16v to inna liga niż ósemka.Jakoś obstaję przy MPI na ośmiu wentylach,łatwo pomodzić go na 90HP z fajnym uciągiem od dołu. |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
bzyku
Wiek: 31 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 601 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-07-25, 12:28
|
|
|
Panowie spokojnie, swapy to będą dopiero jak się 1.1 zajedzie |
_________________
Yellow Maybach '93 |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-25, 14:23
|
|
|
bzyku zrzuć olej i przejedź się w miarę dynamicznie po wsi i problem masz rozwiązany
Anzel, zgadzam się, z 16tki nie wyciśniesz tyle co z 8mki , koszt utrzymania 16tki też droższy bo x16 i hydropopychacze ale 90konna 8mka też przestaje być niekolizyjna |
|
|
|
|
Anzel
Krakoski szpejorz
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 2574 Skąd: Karków
|
Wysłany: 2016-07-26, 07:51
|
|
|
evil1 napisał/a: | 8mka też przestaje być niekolizyjna |
Mój sejo na fabrycznej mapie wypluwał 83KM,a na modzonym kompie 91,przy głowicy -2mm,która jeszcze kolizyjna nie była Faaajne te wozidełka,kupię sobie znowu jakieś CC chyba |
_________________ '72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD
Centoventisei-używki do FSO/FSM:
https://www.facebook.com/12sei/ |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-26, 08:27
|
|
|
No mój maluch na dużych zaworach i wałku 290st kolizję ma jak tylko o 2 zęby przestawię rozrząd |
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-08-04, 23:25
|
|
|
Też jestem jeszcze chyba chory na CCS. Może kiedyś uda się jeszcze jakiegoś fajnego kupić. Najbardziej by mnie urządził czarny |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
|