.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Warto Ratować czy nie?
Autor Wiadomość
Malan93 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 26
Skąd: Nidzica
Wysłany: 2019-01-16, 20:34   Warto Ratować czy nie?


Trafiła się okazja więc go kupiłem,Stan można powiedzieć że tragiczny podłoga do remontu błotniki,progi.Maluch pochodzi od pierwszego właściciela który o niego wogóle nie dbał i jest to rocznik 1993 ma przejechane 90274km.Jest jeszcze jeden problem i to chyba największy bo niema dokumentów.I mam teraz dylemat czy jest sens go ratować czy dobić po polach i wrzucić na kontener?
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-01-16, 21:33   

Zgnity bez papierów raczej na dawce
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-01-16, 22:14   

Taki grat to tylko dawca, po co inwestować w coś co nie ma papieru.
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2019-01-17, 09:14   

ciezka sprawa,remonty sa drogie i pracochlonne,ja jak zaczalem remontowac blache to nie moge skonczyc,juz dwa lata,lepiej kup cos normalnego z papierami
 
     
Malan93 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 26
Skąd: Nidzica
Wysłany: 2019-01-17, 09:16   

A ile tak +/- mógłby wynieść taki remont liczącą aby same materiały?
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-01-17, 09:34   

Tak na szybko cena materiałów :
-podloga 300
-progi 30/szt
-błotnik przód 100/szt
-pas przedni 100/szt

Jeszcze spasowanie blach, można taniej kupić ale jakość :!:

Wycinanie, spawanie farby konserwację szpachle.
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2019-01-17, 11:24   

Auto na części tam pewnie jeszcze w uj do wymiany oprócz tego co wymienił zolwik
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Policina 


Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 32
Skąd: RST
Wysłany: 2019-01-17, 13:15   

A co się stało z papierami? skoro jest to 1 właściciel może dokumenty odzyskać w wydziale komunikacji.
_________________
Fiat 126p - 1988r "Groszek"
Fiat 126p - 1990r
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2019-01-17, 14:07   

musisz policzyc pare tysiecy,bo jak zaczniesz grzebac to sie okarze ze pol auta jest do wymiany,kazdy kto to zaczynal wie,potem jeszcze malowanie,sporo Panie,sporo
 
     
Malan93 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 26
Skąd: Nidzica
Wysłany: 2019-01-17, 17:55   

Papiery zaginęły dlatego że poprzedni właściciel żył z dnia na dzień lubił trochę wypić i dlatego przegwizdał gdzieś dokumenty stąd właśnie ten problem i taki wygląd tego malucha z tego co z nim rozmawiałem to kwity zagineły jakieś 12 lat temu.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-01-17, 18:29   

Gra nie warta... wszystko zależy jaka cena za tego chrupka.

Skoro papiery przepil to gdzieś pewnie jeździ jakiś szczep. Istnieje możliwość zarejestrowania na zolte ale czy warto.

Lepiej do zbierac $$ i kupić jeżdżący z papierami
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Malan93 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 26
Skąd: Nidzica
Wysłany: 2019-01-17, 18:33   

Dałem za niego 300zł
 
     
Kudłaty156 


Wiek: 30
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 149
Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
Wysłany: 2019-01-17, 20:08   

Na części. 93kkm to trochę sporo więc pewnie motor też do roboty... ale za 300zł to rozebrać, zweryfikować co się nada i odłożyć, a resztę śmietnik. Koledzy wyżej wyliczają podłogę itp itd, ale wszelkie mocowania tj belka przód, mocowania wahaczy itp. itd. są spoko? Jak przegniłe na wylot a ze zdjęcia widać że może tak być, to dolicz sobie jeszcze trochę pesos za porządne tego wstawienie, bo krzywym autem to się chu... jeździ :) Nikt nie mówi tutaj tego złośliwie, są tu ludzie, którzy masakrę zamieniają bądź zamienili w piękny wóz, ale jeśli nie ma to dla Ciebie wartości sentymentalnej, plus brak papierów (zarejestrować na żółte można ale to też dolicz sobie sporo pesos), to jak wyżej. Powodzenia w dalszym szukaniu!
_________________
Wszystko piszczy, wszystko brzęczy, nic nie działa, MALUCH JEDZIE!
 
     
Malan93 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 26
Skąd: Nidzica
Wysłany: 2019-01-17, 20:20   

Musze się jeszcze poważnie zastanowić.Wjechałem nim na kanał i trochę przejrzałem i tak do poprawy jest podłoga od strony progów dokładnie pod szynami siedzeń reszta jest cała.Progi obie strony zew i wew do wymiany błotniki przód oba do wymiany razem z pasem przednim i maską i tylny prawy błotnik też do wymiany,reszta wydaje się w porządku.
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2019-01-17, 21:29   

ja jak remontowalem mojegn bolida to kazda czesc szla do ocynku ogniowego,gwarancja 50lat na brak korozji,w innym przypadku korozja zaczyna pozerac blache po miesiacu,szczegolnie w miejscach spawow,taki remont to gruba inwestycja,najpierw zdobadz papiery a potem mysl dalej
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16