.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michu
2012-05-14, 19:00
Pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym
Autor Wiadomość
Krzysztof0430 


Wiek: 29
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2010-11-13, 22:10   Pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym

Witam. Jak się można pozbyć pęcherzyków powietrza z przewodu paliwowego i jeszcze filtr paliwa nie jest zalany do pełna tylko częściowo i co może być przyczyną że filtr się nie napełni do końca tylko na razie częściowo i skąd są bąble w przewodzie paliwowym. Czy może pompka paliwa siada

@edit czasami przy jeździe powyżej 50 km/h czasami szarpie jakby miał za dużo powietrza w paliwie ale nie zawsze się tak dzieje i czy jest to związek z tym problemem powyżej
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof0430 2010-11-13, 22:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-11-13, 22:13   

Tym że filtr nie jest cały zalany się nie przejmuj.
Najpierw musisz zlokalizować gdzie łapie Ci powietrze - najprawdopodobniej albo przy baku, albo przy filtrze, albo przy pompce. Sprawdź te połączenia, ściśnij mocniej cybanty jeśli się da, zobacz czy pod nimi nie uszkodziły się wężyki. Możesz ominąć bak i podpiąć przez pompką nowy wężyk, zanurzony w kanistrze z benzyną i zobaczyć czy za pompką wciąż lecą bombelki - jeśli tak, to pewnie pompa łapie powietrze i ją trzeba wymienić, a jeśli nie, to łapie to powietrze gdzieś wcześniej.
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2727
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-11-14, 19:12   

Ja bym zastanowil sie nad nowymi przewodami.
Mozliwe ze stare sa juz ciut sztywne i dlatego nie da sie ich dobrze zcisnać na króćcach.
_________________

 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 29
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2010-11-14, 22:40   

CZESIO1958, właśnie obecne są sztywne jak diabli ale jutro kupię wężyk do napowietrzacza do akwarium bo średnica idealnie pasuje :)
_________________
 
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-11-14, 22:43   

Kup normalne wężyki paliwowe, drogie nie są, a to muszą być specjalne przewody odporne na działanie benzyny ;)
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 29
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2010-11-14, 22:52   

pumex, się rozejrzy jutro :)
_________________
 
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 29
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2010-11-15, 21:55   

Na bąble w przewodzie paliwowym pomogła wymiana pływaka go filtr był cały zanieczyszczony co jest w baku ale dzięki za chęci pomocy
_________________
 
 
     
FIGO 

Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2010-11-18, 21:01   

koledzy podepne się kupiłem maluszka i ma filtr paliwa założony na przewodzie za pompka paliwa znaczy miedzy pompka a gaźnikiem .Może się coś stać ?? 2 sprawa jak wymienic pływak w baku i czy on odpowiada za wskaźnik paliwa na liczniku??
 
     
Tomash85 
Kabooom!!!

Wiek: 38
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2567
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-11-18, 21:10   

FIGO napisał/a:
.Może się coś stać ?? 2 sprawa jak wymienic pływak w baku i czy on odpowiada za wskaźnik paliwa na liczniku??
Podnieś samochód potem 3 śrubki odkręcić mocujące bak i masz wsio na widoku....Tak on odpowiada za wskaźnik paliwa :>
 
     
Quick07 
ziomy rezerwy
jestę dymurę


Wiek: 33
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 1848
Skąd: kLiKa$h mIsIaCzKó ?
Wysłany: 2010-11-18, 21:14   

Filterek raczej lepiej żeby był przed pompką bo wtedy przez pompkę idzie już czyste paliwo bez syfu , chyba że ewentualnie 2 filterki :P

A co do pływaka to tak on odpowiada za poziom paliwa pokazany na liczniku.
Żeby go wymienić musisz wymontować bak z samochodu.
Bak trzyma się na 3 śrubach (13 bodajże).
Gdy będziesz miał bak na wierzchu to odkręcasz tę małe śrubki od góry (8mm?).
Jest ich 6 czy tam 8 nie pamiętam już , w każdym razie po odkręceniu ich wyciągasz cały pływak do góry.
Sprawdź sobie od razy czy tłoczek nie jest zasyfiony , w sumie to tłoczek możesz nawet całkiem wywalić w cholerę bo nie jest do niczego potrzebny :)
_________________
 
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 29
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2010-11-18, 22:03   

Quick07 napisał/a:
Filterek raczej lepiej żeby był przed pompką


ja mam filter przed pompką ale jak odpalę malucha to po chwili w nim nie ma że nic paliwa a bąble całe szczęście nie lecą j jak ten filter napełnić paliwem bo jeździłem nim dość trochę i nie chce się on zalać do pełna i ile tam paliwa było tak jest i jak go napełnić
 
 
     
Quick07 
ziomy rezerwy
jestę dymurę


Wiek: 33
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 1848
Skąd: kLiKa$h mIsIaCzKó ?
Wysłany: 2010-11-18, 22:10   

Filterek całkowicie pełny nigdy nie będzie , tym się nie przejmuj ;)
_________________
 
 
     
freeman1982 
126p ST'83


Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 644
Skąd: Wyspy Bergamuta
Wysłany: 2010-11-18, 22:14   

Krzysztof0430 napisał/a:
CZESIO1958, właśnie obecne są sztywne jak diabli ale jutro kupię wężyk do napowietrzacza do akwarium bo średnica idealnie pasuje :)


polecam droższe przewody czarne do benzyny kupisz raz i będziesz miał spokój te przezroczysty do paliwa za parę miesięcy zesztywnieją taką już mają naturę.
Od akwarium nie polecam przy kontakcie z benzyną na dłuższą metę mogą się rozpuścić
_________________

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/63272
http://www.twojafura.pl/a...n1982-fiat-126p
http://classicar.pl/car/user/freeman1982/121
 
 
     
biker 

Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-11-13, 02:05   Duża ilość powietrza w przewodach paliwowych

Witajcie. Zmagam sie od kilku dni z nadmierna iloscia powietrza w przewodach paliwowych co przpuszczam jest przyczyna przerywania szarpania i strzelania auta. z reguly jak zauwazylem niewiadomo czemu nastepuje to po przejechaniu odcinka kolo 4 km i dobregorozgrzania pojazdu. ilosc pecherzykow jest na tyle spora ze po jakims czasie pompa zaczyna tloczyc w 90% powietrze. Nie pomogla wymiana przedow na zbrojone, pompy paliwa i filtra. zastanawiam sie czy a jakis wplyw filtr siateczkowy na smoku paliwa ktory został przezemnie usuniety z powodu zlego stanu a moze rady jakeis rady na temat sprawdzonego usczelnienia ukladu??. Desperacja bierze nademna gore jesli jutro nie uda mi sie z tym uporac poddaje sie A jesze jedno co do popychacza pompy jak go wymienic nie jestem wstanie go w żaden sposób wyszarpac.
A i zgory przepraszam za tematyczne kopiowanie tematu ktory jest na nasrtepenej stronie ale to desperacja.
Ostatnio zmieniony przez FreddieM 2013-11-11, 12:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
duzy_lolo 


Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 543
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-11-13, 02:36   

odpowietrzenie baku masz drożne?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17