.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak rozebrać aparat zapłonowy z Fla
Autor Wiadomość
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-30, 15:13   Jak rozebrać aparat zapłonowy z Fla

Witajcie.
Mam pytanie jak rozebrać, wyjąc z silnika aparat zapłonowy? (nowego typu)
Co trzeba tam wymienić ? Jak ustawić żeby dobrze pracował ?
Czekam na jakieś podpowiedzi ponieważ najprawdopodobniej mam z nim problem.
Pozdrawiam.
 
     
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-01, 08:32   

Nikt nie wie jak go zregenerować i ustawić ?
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2727
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-10-01, 09:02   

Wie tylko to tak nie łatwo opisać :D
Odkręcasz , wyjmujesz i weryfikujesz.
Zużywa się reg. od środkowy i przerywacz.
_________________

 
     
Kudłaty156 


Wiek: 30
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 149
Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
Wysłany: 2015-10-01, 21:23   

Kolego, to jest proste i poważnie nie ma się czego bać. Odpinasz kabelek od cewki. Bierzesz klucz 13, odkręcasz nakrętkę trzymającą blaszkę, wyciągasz aparat do góry. Zabierasz go na stół, rozbierasz, oglądasz, oceniasz, potem składasz w kolejności odwrotnej.
 
     
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-02, 11:25   

Witajcie dzisiaj wyjąłem aparat i przy maksymalnym wzniosie przerywacz ma przerwę na oko 5mm, więc nie wiem czy odkręcać i wyjmować z niego wszystko ponieważ szukam problemu dziwnej pracy 126p a tutaj wygląda na to że pracuje poprawnie ten aparat tylko wytłumaczcie mi jak dostać się do tego regulatora od środkowego ?
 
     
malan126 


Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 566
Skąd: tarnów
Wysłany: 2015-10-02, 11:52   

Za duza przerwa
 
     
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-02, 11:57   

Pójdę po szczelinomierz to się dowiem tylko ja to się ustawia ? i czy tylko przerywacz i jego styki wpływają na złą pracę czy co mam jeszcze zdiagnozować ?
 
     
malan126 


Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 566
Skąd: tarnów
Wysłany: 2015-10-02, 22:46   

Przerwa powinna być w granicach 0.5mm.Jak już poprawisz przerwe to ustaw zapłon ponownie bo wyprzedzenie sie zmieni.Praca silnika z pewnoscią sie poprawi,a jak nie to pisz bedziemy mysleć dalej ;)
 
     
Danz 


Wiek: 64
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 310
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-10-03, 00:11   

ADI_MALAR napisał/a:
Pójdę po szczelinomierz to się dowiem tylko ja to się ustawia ? i czy tylko przerywacz i jego styki wpływają na złą pracę czy co mam jeszcze zdiagnozować ?

Szczelinomierzem nie za dużo zwojujesz.Jak czytam po postach.Wejdzie i nawet 2mm. Musisz wyczuć temat. I jak pisze malan126
_________________
Kupię listwy P4
 
     
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-03, 11:15   

Jak mam poprawić przerwę w jaki sposób ? I tutaj foto z przerwy czy tak ma być ? http://www.fotoszok.pl/sh...6227-n.jpg.html
 
     
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-03, 11:16   

Czy aparat może być taki brudny czy mogę go wyczyścić wd-40 ?
 
     
Orion459 
Orion459


Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-03, 12:02   

Możesz go wyczyścić, a nawet powinienieś ;p
 
     
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-03, 12:22   

Ale tak bez rozbierania myślisz że się to wypłucze jak będę psikał wd ?
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2015-10-03, 15:23   

Jak masz aparat zaplonowy o tak:


Demontujesz kondensator, przerywacz:


Wybijasz zawleczke na kole zebatym:


Wyciagasz os aparatu zwracajac uwage na kolejnosc podkladek:


Demontujesz krzywkę po której ślizga się młoteczek przerywacza poprzez wyjecie filcowej zaślepki i odkręcenie śrubki pod którą jest sprężynka. Odczepiasz tez sprężynki:


Zdejmujesz ciezarki pod ktorymi powinny znajdowac sie podkladki:


Wszystkie ruchome czesci nasmarowac olejem silnikowym zwocic uwage czy os aparatu nie ma nadmiernego luzu, czy ciezarki nie ocieraja, czy sprzezynki sa napiere nie moga bys luzne, czy krzywka nie ma luzu.

Regulacja przerwy miedzy kowadelkiem a mloteczkiem polega na zluzowaniu srubki i przesuwaniu kowadelka w celu uzyskania wlaciwej przerwy (odstepu). Do tego celu potrzebny jest szczelinomiez z listkiem 0.5mm.

Szczelinomiez ma wchodzic z leciutkim oporem. Sprawdzic przerwe na obu krzywkach jesli jest jakas roznica to krzywka jest starta i jest do wymiany.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
ADI_MALAR 

Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-04, 12:33   

Bardzo konkretnie :) Ogromne dzięki zabieram się do pracy :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10