.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW E30 - 100% Oryginał Touring
Autor Wiadomość
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-10-25, 22:38   

Marian Gromciu, jesteś z Ryk? Nie orientujesz się może czy ta zaślepka lusterka pasuje z E34, bo jak co to mam trochę gratów z piątki. ;)
 
     
Michaluss 


Wiek: 29
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 364
Skąd: Wieliczka/okolice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-10-26, 00:18   

nie pasuje z e34 ;p różnią się te lusterka. daj znać na PW co masz ciekawego do E34! Pozdro
 
 
     
Dar00 
Weteran


Wiek: 37
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 68
Skąd: Głosków
Wysłany: 2015-10-26, 07:26   

pietrek napisał/a:
Ona nie jest pozbawiona elektryki, Touringi miały w standardzie "bogatą wiązkę" przygotowaną pod wszelkie możliwe wypasy ;) Dokładasz je jak puzzle ;)



Rozbudowaną wiązkę mogła mieć każda e30 :) i znowu nie każda e30 touring miała taką...
Po rozkodowaniu vinu wszystko wiadomo na ten temat bez ściągania boczków :)

Ja w swoim touringu jak dokładałem 4x el szyby i el szyber puszczałem całe oryginalne wiązki z aut "dawców" bo takowych nie posiadałem..
 
     
Jareg 
Admin
Sherlock Holmes


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 1167
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-10-26, 13:58   

świetna jest! pod żadnym pozorem nie zdejmuj tych grafik po bokach :D
_________________
:arrow: 126p ST '80
:arrow: 126 Bis '91
:arrow: FSM Cinquecento '91
:arrow: Škoda Forman LS '93
:arrow: Škoda Fabia 1.4 16v '06
:arrow: Peugeot 205 GRD '91

:luj: K U P I Ę :luj: B O S M A L A :luj:
 
     
Marian Gromciu 

Wiek: 26
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2015-11-02, 20:25   

Nie z ryk tylko z Dęblina to jest obok :D Grafika musi zostać!! :mrgreen: dzięki wszystkim za miłe słowa
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-11-02, 20:49   

Marian Gromciu wiem wiem, znam te okolice. Jakby co to mogę też polecić dobrego mechaniora z okolic :P
 
     
Marian Gromciu 

Wiek: 26
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2015-11-03, 00:24   

O to z chęcią się dowiem, bo może akurat znam :D Tak czy siak dobrze jest mieć jakiegoś zaufanego, dobrego mechanika, więc wal śmiało
 
     
Marian Gromciu 

Wiek: 26
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2015-11-08, 20:54   

Zapomniałem przedstawić Wam moich felg, na których już się toczę od 2 sezonów. ET 25 Rh 7x15 po renowacji :D Tak o się prezentują


 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-11-08, 22:10   

Marian Gromciu, nie chcesz ich sprzedać? :E
Do E30 jakieś szesnastki pakuj. :D
 
     
pietrek 
Krypto Ziom


Wiek: 36
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 521
Skąd: Czeladź/Sosnowiec
Wysłany: 2015-11-17, 20:19   

Dar00 napisał/a:
pietrek napisał/a:
Ona nie jest pozbawiona elektryki, Touringi miały w standardzie "bogatą wiązkę" przygotowaną pod wszelkie możliwe wypasy ;) Dokładasz je jak puzzle ;)



Rozbudowaną wiązkę mogła mieć każda e30 :) i znowu nie każda e30 touring miała taką...
Po rozkodowaniu vinu wszystko wiadomo na ten temat bez ściągania boczków :)

Ja w swoim touringu jak dokładałem 4x el szyby i el szyber puszczałem całe oryginalne wiązki z aut "dawców" bo takowych nie posiadałem..



Ja z kolei nie spotkałem się z ubogą wiązką w Touringu, mowa oczywiście o złączu akcesoryjnym nad nogami kierowcy :)
_________________
Paczaj jak się znęcam nad rdzą!
http://rezerwa126p.pl/for...?t=7461&start=0
 
     
Marian Gromciu 

Wiek: 26
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2015-11-18, 18:50   

ATi kupiłem nowe opony do tych felg, więc już sprzedaż ich mi się nie opłaca nawet z oponami, bo 2bańki pękły przy zakupie wszystkiego :/ Ale w sumie 15 póki co mi odpowiadają :D

OGŁOSZENIE PARAFIALNE!!

Rozpocząłem kolejny projekt jednak niestety nie dam rady go dokończyć gdyż najprawdopodobniej stracę jedno miejsce do garażowania a nie widzi mi się trzymanie autka pod chmurką, bo to nie w moim stylu, także cena jest do OGROMNEJ negocjacji ze względu na pośpiech przed zimą i deszczami.
Zapraszam do przeczytania opisu, w którym zawarłem chyba wszystko co mogłem i zapoznania się z ofertą :)

http://sprzedajemy.pl/ope...offers&offset=0
 
     
Marian Gromciu 

Wiek: 26
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2016-01-08, 18:29   

Powoli zbieram części, które zaplanowałem wymienić, a w miedzy czasie natknąłem się na stare zdjęcie jeszcze gdy świeżo po kupnie czekałem na nową rejestracje i dowód zastanawiałem się jakby e30'stka wyglądała bez przedniej rejestracji. Mam dylemat co w związku z nią zrobić. Moim zdaniem lepiej bez, a Wy jak uważacie? :D

 
     
sobol 
klasycznykoszalin


Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 16
Skąd: Smęcino
Wysłany: 2016-01-09, 18:20   

rewelacyjna e30 , nic bym w niej nie zmieniał :E Ino dbać i jeździć :D a grafika na boku jest kosa ;)
_________________
moje autka:

klasyk - Fiat 126p ST 1984r ZBIgniew
http://www.rezerwa126p.pl...opic.php?t=9220

daily car - Typowy Dziadkowóz czyli Corsa B 1.0
http://www.rezerwa126p.pl...p=438910#438910
 
     
Marian Gromciu 

Wiek: 26
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2016-08-15, 14:19   

Po długiej przerwie wróciłem :D Becia już dawno zrobiona i cieszy w weekendowe jazdy oko i serce, ale nie miałem weny by się wylewać na forum jednakże w końcu wróciła i oto jesteśmy :D Kupiłem do Beci kilka części na zapas i na wymianę oraz przeszła kilka zmian estetycznych.

„Kołki” do listwy w bagażniku i żarówki do popielniczek


Naprawiłem i wyczyściłem „kasetniki” (sprężyna w jednym nie odbijała i nie chciał się otwierać)




Odnowiłem mieszek hamulca ręcznego




Kupiłem również zestaw żarówek do e30 oraz wlot chłodzenia hamulców (jednak stary pozostał na swoim miejscu), blendę tylną oraz blendę tylną USA






Znalazłem również u kumpla zestaw różnych spinek i zatyczek oraz siedzisko jako dawcę (na wszelki wypadek)





Tata raz wsiadając oparł się za mocno o tunel środkowy, który ten w rezultacie lekko pękł. Próbowałem go skleić, ale rezultaty były słabe, więc kupiłem używkę w dobrym stanie, którą również później odnowiłem (Nowy w ASO kosztował 700zł, ale od jakiegoś czasu nie jest już dostępny)


Zamontowałem również zaślepkę pod lusterkiem kierowcy oraz zaślepkę od haka w przednim zderzaku



No i najważniejsza robota czyli blacharka. Tylne chińskie nadkola zostały wyrzucone na zawsze. Spód został zakonserwowany wraz z nadkolami, rantami nadkoli, pasem tylnym i blachą, która była pod uszczelką. Klapa bagażnika również niestety została pomalowana, bo już miejscami dawała wyraźne znaki, że trzeba się nią zająć. Fotek z prac nie mam zbyt wielu.









A to taka mini sesja z ostatniej przejażdżki







PS
Dziękuję wszystkim zainteresowanym tym projektem, ponieważ okazuje się, że E30 z silnikiem 1.6 w oryginale również może się podobać i nie jest wyśmiewane jak się to często widzi :D Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze negatywne i pozytywne!!

Pozdrawiam wszystkich Marian! :D
_________________
Moje autka:
_____________________________
BMW e30 Trim-line 100% oryginal:

http://www.rezerwa126p.pl...pic.php?t=18790
____________________________
Fiat 126 EL '99

http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18008
____________________________
Fiat 126 ST/FL '87

http://www.rezerwa126p.pl...pic.php?t=21338
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16