.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
OBR FSO Cianowice!
Autor Wiadomość
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
  Wysłany: 2015-06-01, 19:17   OBR FSO Cianowice!



Szybki zakup,bo auto od dłuższego czasu miałem zaklepane.Nie praży,bo praży to się kukurydzę,nie kosi,bo kosi się trawę,i nie gniecie jaj,bo nie ma czym :mrgreen:




Zagazowana przejsciówka MR89,całkowicie bez korozji,oryginalna w 100%.Przedni znaczek stracił dziś przypadkowo mocowanie,dlatego niechcący auto upodobniło się do większego brata zza oceanu - widzę tu delikatne podobieństwo 8)

Suche fakty:

-gaz do 2023
-przegląd od tygodnia
-OC od 4 dni

Dałem 3k i myślę że nawet jeśli wg.oszczędnych tego forum przepłaciłem,to z czystym sumieniem przyjmuję to na klatę - to auto nie tłucze,nie skrzypi,kiera obraca się jednym palcem a most milczy jakby nie pochodził z FSO :E

Wóz świetnie się prowadzi,nie ściąga i przyzwoicie hamuje.Wsuwa dychę z okładem gazu i aktualnie odmawia pracy na benzynie - prace w toku.

Ejnoy!







_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
Ostatnio zmieniony przez Anzel 2016-02-27, 18:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Jareg 
Admin
Sherlock Holmes


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 1167
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-06-01, 19:20   

Tak jak już Ci mówiłem - zagazowana przejściówka to całkiem fajny wóz, ale chyba bym wolał kanta :mrgreen:
Zawsze mnie ciekawiło jak się wbija biegi tym pochyłym drążkiem :)
_________________
:arrow: 126p ST '80
:arrow: 126 Bis '91
:arrow: FSM Cinquecento '91
:arrow: Škoda Forman LS '93
:arrow: Škoda Fabia 1.4 16v '06
:arrow: Peugeot 205 GRD '91

:luj: K U P I Ę :luj: B O S M A L A :luj:
 
     
Ciasteczkowy 
less is more


Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 305
Skąd: PZ / Buk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-06-01, 19:21   

super nawet ten podtlenek nie przeszkadza za bardzo choc troche krzywdzi heh
 
     
Ciasteczkowy 
less is more


Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 305
Skąd: PZ / Buk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-06-01, 19:22   

Jareg napisał/a:
Tak jak już Ci mówiłem - zagazowana przejściówka to całkiem fajny wóz, ale chyba bym wolał kanta :mrgreen:
Zawsze mnie ciekawiło jak się wbija biegi tym pochyłym drążkiem :)


biegi wrzuca sie swietnie nie ma znaczenia czy pochyly czy na prosto
 
     
Delmut 
ziomy rezerwy
Mr Żółte tablice


Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 3601
Skąd: Zabrze
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-06-01, 19:24   

Dwie kwestie:
1. Zbadaj sobie wzrok, skoro widzisz podobienstwo do Challengera :E
2. Jak będziesz sprzedawał daj znać ;)
_________________
Szajn brajt lajk dajmont :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2015-06-01, 19:28   

Delmut napisał/a:
Dwie kwestie:
1. Zbadaj sobie wzrok, skoro widzisz podobienstwo do Challengera :E
2. Jak będziesz sprzedawał daj znać ;)



Wzrok mam kiepski,a podobieństwo jest uderzające,z tym że Challenger przegrywa z marszu bo jest drogi,dużo pali i nie można wrzucić mu do bagażnika kosy spalinowej 8)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Vladi 


Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 114
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2015-06-01, 19:36   

Ty to zawsze znajdziesz coś ciekawego. Jak po wakacjach będę sobie szukał jakiegoś samochodu to już wiem do kogo się zgłosić :E
_________________
Kupie Fiata 126p FL w okolicach woj. śląskiego i małopolskiego
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2015-06-01, 20:05   

Granatowa przejściówka zawsze mi gniotła zmysły zaraz po borku :) Pamiętam,jak rodzice mieli akwarium w kolorze kości słoniowej,zawsze chciałem,żebyśmy mieli Borka albo właśnie Przejściówkę. Zresztą,najlepsze lata dzieciństwa zleciały mi m.in. w białej przejściówce sąsiada,gdzie bawiłem się z koleżanką(ale nie w takie zabawy,jak wam się wydaje :lol2: ). Zagazowana przejściówka to fajne auto na dupowóz, ta mi się bardzo podoba :) Zarzuciłbym tylko oryginalne kowpaxy,chociaż na dekielkach też fajnie wygląda. Strzelam,że 89r. ?
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2015-06-01, 20:06   

Bajka, ale znaczek koniecznie musi powrócić :) Poczerń plastiki, odmaluj próg, felgi do odnowy i będzie idealny ;)
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2015-06-01, 20:27   

Rozważam kwestię audio,ale nie ma opcji na jakiekolwiek wiercenie i cięcie boczków czy półki - jakieś koncepcje?
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
dizzyx 


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 617
Skąd: Końskie
Wysłany: 2015-06-01, 20:33   

Anzel napisał/a:
ale nie ma opcji na jakiekolwiek wiercenie i cięcie boczków czy półki - jakieś koncepcje?

Kolumienki :E
_________________
Zapraszam do Garażu Dziadka
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-06-01, 20:34   

dizzyx napisał/a:
Anzel napisał/a:
ale nie ma opcji na jakiekolwiek wiercenie i cięcie boczków czy półki - jakieś koncepcje?

Kolumienki :E


A do bagażnika tuba :E
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2015-06-01, 20:37   

Z przodu pod maskownice zmieścisz 130mm, a z tyłu... Zrobiłbym dziury na jajka ;)
 
     
Państwo EsEs 


Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 30
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-06-01, 20:48   

Epokowe kolumienki z lat 90 produkcji Tonsila w aluminiowej obudowie? :) Polecam bo w miarę to gra a i ładnie wygląda.
 
     
Daniel22 
Moderator


Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pokój Administracji
Wysłany: 2015-06-01, 21:11   

Fajny, to ten z okolic Petofiego na Hucie?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15