.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Polski Fiat 126p 650GT 1988r.
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-08-14, 18:56   

r3mix napisał/a:

Pojechałem na ogólnopolski, gdzie nawet nie zrobiłem mu żadnego zdjęcia potwierdzającego ten wyczyn (jakby ktoś jakieś miał, to bym przygarnął :) ). Przez półtorej dnia zrobiłem nim ponad 700 kilometrów bez żadnych problemów (pomijając moją nawigację, która poprowadziła mnie 30 kilometrów po drodze, którą nie szło jechać więcej niż 40km/h :facepalm: ).

Tez z kumplem jechalismy po tej trasie, z polowa osob ktora rozmawialem tez nawigacja poprowadzila po tych sztarchach xD
Szkoda ze sie nie zlapalismy na zlocie.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-08-15, 11:39   

https://www.google.pl/map...661,11.5z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x46e257e2bda95c3b:0x7af5db455895676f!2m2!1d20.7103445!2d54.2426547!1m0!3e0?hl=en
Ta trasa. Ja nie wiedziałem, że gdzieś w Polsce są jeszcze takie drogi :E
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-10-06, 18:50   


Dorwałem włoski zderzak p4 na przód, odświeżyłem go, dzisiaj założyłem, no i teraz nie wiem co z tablicą zrobić :E Cykam się jeździć bez, to na razie zamontowałem ją na opaski, a coś czuję, że jak zrobię mocowanie do niej, to będzie to wyglądać gorzej niż przedtem. Najwyżej wrócę do starego.
Jeszcze pytanie: otwory na rejestrację są oryginalnie, czy ktoś je później wywiercił?
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2018-10-06, 18:56   

Ktoś tu jeździł bez blachy,...
A ja taki zmieniłem na chrom
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-10-06, 19:04   

zolwik, no niby byli agenci co jeździli z tablicą za szybą, ale zauważyłem, że w moim rejonie wszyscy te tablice pozakładali z powrotem :E To chyba sobie oszczędzę tłumaczenia się policji :E
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Skalmar Obłynos 
Rasowy Ściemniacz


Wiek: 44
Dołączył: 19 Paź 2018
Posty: 34
Skąd: Świat
Wysłany: 2018-10-23, 07:47   

:shock: piękne auto, wygląda imponująco... mam pytanko (skąd ta dolna nakładka), miałem coś podobnego na VW Golf MK1 GTD ... wygląda super, w połączeniu z włoskim zderzakiem; POEZJA :D
_________________
Zbieram na Porsche
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-10-29, 19:15   

Skalmar Obłynos, dzięki, fajnie, że się podoba :)
Dokładka z Golfa 1, ale zwykłego, nie GTI, czyli pewnie taka sama, jaką masz w swoim, tyle, że skrócona na środku ;)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-02-17, 12:54   

Jutro mija czwarty rok od zakupu, z tej okazji Maluch dostał nowe pasy. W końcu udało mi się kupić SCHROTH-y w odpowiednich, patriotycznych kolorach :) Kupiłem komplet na dwa fotele, jak kiedyś kupię drugi fotel, to pasy już będę miał. Ma ktoś może na sprzedaż kołki do otworów na mocowanie pasów? Bo mi teraz dziura na słupku została, a stary kołek się połamał.

Poza tym wpadły też nowe sprężyny progresywne 19cm od Śnieżka. Poczekamy, aż się dobrze ułożą, ale na razie jestem zadowolony z wysokości. Auto stoi jakieś 0,5 cm wyżej niż na fabrycznych z obciętym zwojem.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Mateusz9510 
EL


Wiek: 25
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 627
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2019-02-18, 16:43   

r3mix napisał/a:
Poza tym wpadły też nowe sprężyny progresywne 19cm od Śnieżka.

Masz jakiś link czy coś gdzie kupić?
_________________
Mały, ale Wariat
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-02-18, 20:42   

Mateusz9510, Konto ZPH Śnieżek na Facebooku, tam z nimi wszystko załatwiałem.
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=22056
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-02-28, 17:23   

Kupiłem okazyjnie Bredę, w tygodniu będę kombinował nad jakąś zatyczką. Zajrzałem do środka i zastanawia mnie to sitko. To tak jest oryginalnie?
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2019-02-28, 17:56   

Może to dbkiler ;)
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-03-01, 08:53   

No coś mi się właśnie tak wydaje, że poprzednik to wspawał.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-10-31, 22:02   

W sierpniu byłem w Giżycku, w końcu zobaczyłem rezerwistów na własne oczy :E Najlepszy zlot na jakim byłem. Podróż bez większych przygód. Skończyło się paliwo, ale w tym roku miałem bańkę z paliwem w bagażniku :E

We wrześniu miałem przegląd, przez rok zrobiłem 1500km, z czego 700km na zlot :)
Teraz tuningi robię. Trafił się komplet hamulców z Seicento (tarcze, klocki, zaciski, jarzma i bębny) w dobrych pieniądzach, to wziąłem. Zaciski zregenerowałem sam, dzisiaj wszystko złożyłem, w sobotę odpowietrzam, bo dzisiaj już nie zdążyłem i montuję z tyłu przednie cylinderki. Chyba będę musiał kupić nowe, bo te się przyspawały do tarcz kotwicznych :E
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-03-25, 18:54   

Z racji koronaferii działam przy Maluchu.
Wleciały nowe tarcze i klocki TRW, stare nie nadawały się do niczego. No i nowe, dłuższe śruby kół.

Zrobiłem klakson na przycisk na zaślepce w liczniku (gospodarze będą wiedzieć od czego to :E ) i zamontowałem znowu sportową kierownicę. Trochę go ogarnąłem po zimie.

Może w tym tygodniu założę w końcu na próbę bredę, która leży już rok czasu w garażu :D
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15