.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Polski Fiat 126p 650GT 1988r.
Autor Wiadomość
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-03-25, 19:17   

Stycznik z ursusa,szanuję :E
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2020-03-25, 20:23   

Co by było, gdyby nie poczciwe c-360 :E
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
OLOnez 

Dołączył: 03 Mar 2019
Posty: 77
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-03-26, 09:16   

Hanss napisał/a:
Stycznik z ursusa,szanuję :E

To od STARa. 24 woltowy!
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-03-26, 10:58   

Kupowałem w składnicy maszyn rolniczych jako stycznik od sześćdziesiątki. Czarny, nie rzuca się specjalnie w oczy, prosty, zwarcia nie powinien zrobić. Przycisk idealny :E
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2020-03-26, 12:15   

To teraz daj drugi obok jako przycisk rozrusznika :E
_________________
Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-03-26, 17:49   

Kubica napisał/a:
To teraz daj drugi obok jako przycisk rozrusznika :E

A żebyś wiedział, że tym się właśnie inspirowałem :E Było już kilka aut na przeglądzie uruchamianych w ten sposób :D

Właśnie zamontowałem bredę i wcale nie pasuje tak dobrze, jak mogłoby się wydawać, bo haczy o półkę na piwo :/
Klang ma fajny, wiedziałem, że będzie głośno, ale nie, że aż tak :E Z zatyczką jest spoko i chyba będę z nią jeździć.

Co do zatyczki, to kombinowałem kupę czasu jak to rozwiązać, żeby to w miarę wyglądało, ale i trzymało się na miejscu. Pytałem też wielu osób i nikt nie potrafił nic sensownego wymyśleć. W końcu się zdenerwowałem i zrobiłem to po chamsku. Dospawałem mocowania i teraz jest to skręcane na śrubki. I tak ten wydech był już po przejściach, więc nie miałem nic do stracenia. Może ma ktoś jakiś lepszy pomysł, to w przyszłości to zmienię, bo nie lubię takich dziadowskich rozwiązań :roll:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-26, 19:53   

Masywne to mocowanie jak byś miał z tego wydechu walić jak z armaty :E
Ja mam patent 2 dziurki, 2 nakrętki i 2 śruby imbusy tylko ni chuchu nie wiem jak to opisać żeby wyszło coś logicznego z mojej wypowiedzi :lol2:
Ogólnie to ten tłumik trzeba by w 2 miejscach przewiercić od zewnętrznej strony dospawać nakrętki i małymi imbusami wkręcać od wewnętrznej strony tłumika śruby tak by rozpychały się o wewnętrzną część bredy i trzymały tłumik na miejscu, ktoś coś? :P
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-03-26, 20:01   

Piter7391 napisał/a:
Masywne to mocowanie jak byś miał z tego wydechu walić jak z armaty :E

Trochę jo :E :lol2:
A co do tego patentu, to czy tam na pewno są potrzebne te nakrętki, skoro imbusy mają się rozpychać od środka? Albo coś źle zrozumiałem :D
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-03-26, 20:26   

Muszą być żeby imbus się miał w co wkręcić chyba że nagwintujesz te dziurki.
Coś takiego :mrgreen:

 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-03-26, 20:31   

Dobra, już jestem w domu :mrgreen:
Będę musiał tak to kiedyś przerobić.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-06-06, 15:39   

Ja miałem pomysł, siostra ma umiejętności. Pomysł rzuciłem i całkiem o nim zapomniałem. Chciałem napis OsloGT w stylu jak w edycjach Red/Brown/Silver/Black. Stwierdziłem, że skoro nie stać mnie na specjalne edycje, to zrobię sobie swoją :D No i wczoraj niespodzianka: dostałem na urodziny takie oto naklejeczki :mrgreen: Myślę jeszcze nad szparunkiem przez auto jak w tych wersjach, może czarno-żółty, żeby być konsekwentnym, ale jeszcze nie wiem, może nic nie zrobię.
Mamy może na forum kogoś, kto posiada takiego Malucha i mógłby mi pomierzyć w jakim miejscu dokładnie znajdują się te naklejki?

(Nie wiem czemu zapodaj obraca zdjęcia :/ )
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-06-06, 16:46   

Bardzo fajna sprawa :D

Ja też szykuję wersje specjalną:>
_________________
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-06-06, 17:25   

harry37, też fajnie :) Niedługo z tymi specjalnymi wersjami będzie w Polsce jak z BMW M - będzie ich więcej niż wyszło z fabryki :lol2:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-08-18, 14:06   

Maluch doczekał się swojego domku :mrgreen:

W międzyczasie zrobiłem remont Wigry 3. Rama w brązowym była krzywa, więc kupiłem drugą od kumpla, która po pomalowaniu i złożeniu okazała się jeszcze krzywsza :E Trudno, tak się kiedyś robiło rowery. No i z dwóch złożyłem jednego 8)

Brakuje mi jeszcze osłony łańcucha, oryginalnych lamp, klamki hamulca i ewentualnie tylnego koła, albo samej obręczy w super stanie :) Jakby ktoś coś miał, to pisać :D
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-11-12, 20:49   

W końcu zebrałem się za remont silnika.

Skończyła mi się cierpliwość do podkładania kartonu pod silnik, bo leciało z niego jak z kranu. Oprócz silnika leci też ze skrzyni z wałka zdawczego i to też muszę ogarnąć. Od miesiąca zbierałem graty.

Mam wał z Bisa, tłoki z podcięciami na zawory, lekkie sworznie i wydech Michaela. Jutro powinny przyjść panewki i we wtorek jadę do Gdańska robić szlif wału i cylindrów. Głowicę chcę zrobić na -5mm i ściąć prowadnice w kanałach wydechowych. Co mnie zmartwiło: stan wałka rozrządu. Trzy lata temu przerabiał mi go Halczyński, dałem go do azotowania, a tutaj taka niespodzianka:

Wżery są tylko na krzywkach jednego cylindra. Co mogło być przyczyną? Ciekawe, czy Halczyński da radę to naprawić.
Kolejne pytanie: facet, od którego kupiłem tłoki powiedział, że najlepiej powiedzieć szlifierzowi, żeby zostawił luz tłok-cylinder na 10 setek, bo nie trzeba docierać. Ja chciałem zrobić to po bożemu, ale boję się, że mi się przytrze. Ma ktoś doświadczenia w tej kwestii z mocniejszymi silnikami?
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16