Regulacja gaźnika |
Autor |
Wiadomość |
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 623 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2018-11-28, 21:30
|
|
|
To się mogło zdarzyć tak jak piszą w książce o regulacji gaźników. W wyniku zbyt mocnego dokręcenia dyszy zgnieceniu uległ stożek dyszy i straciła ona swoje parametry. Jeśli masz w okolicy zegarmistrza poproś o ponowne rozwiercenia na 0.5mm, albo 0.55 to daje "lepszy dół" |
|
|
|
|
Puzon
Wiek: 37 Dołączył: 10 Sie 2018 Posty: 41 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-11-30, 12:37
|
|
|
Czekam aż przyjdzie nowa dysza i zobaczymy co się będzie działo |
|
|
|
|
Puzon
Wiek: 37 Dołączył: 10 Sie 2018 Posty: 41 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-12-03, 08:22
|
|
|
Zagadka rozwiązana! Wczoraj sprawdziłem dokładnie gaźnik kanały czyste itp. Wymieniłem dyszę wolnych obrotów na nowa i po dokręceniu do oporu (oczywiście z czuciem) wszystko jest ok gaźnik wyregulowany. Morał taki, jak silnik gaśnie po dokręceniu dyszy wolnych obrotów to możliwe, że dysza jest uszkodzona. |
|
|
|
|
|