Pytanie apropos rezerwy |
Autor |
Wiadomość |
norek
Wiek: 62 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 655 Skąd: src
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:41
|
|
|
Zbiornik powinien mieć kontakt z masą ,Jedną nakrętkę wykręć ,wymyj gwinty i trochę blachę zbiornika i dobrze dokręć . |
_________________
|
|
|
|
|
fakir
Dołączył: 15 Mar 2017 Posty: 70 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-22, 20:56
|
|
|
Dzięki Panowie, temat opanowany.
Wystarczyło odkręcić jedną nakrętkę i dać podkładkę z ząbkami żeby poprawić kontakt z masą.
Rezerwa już świeci prawidłowo |
|
|
|
|
max1975
Max
Wiek: 48 Dołączył: 11 Wrz 2014 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-16, 09:31
|
|
|
A może ktoś wie jaką oporność ma plywak na pełnym wychyleniu, czyli pełny bak i odwrotnie na pustym? |
|
|
|
|
norek
Wiek: 62 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 655 Skąd: src
|
Wysłany: 2017-12-16, 10:52
|
|
|
Bogumił Kalinowski w swojej książce napisał "0" omów przy pełnym baku i około 1 kiloom przy pustym .
Przy kłopotach ze wskaźnikiem najpierw sprawdź czy bak ma dobrą masę . |
_________________
|
|
|
|
|
max1975
Max
Wiek: 48 Dołączył: 11 Wrz 2014 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-17, 01:19
|
|
|
norek napisał/a: | Bogumił Kalinowski w swojej książce napisał "0" omów przy pełnym baku i około 1 kiloom przy pustym .
Przy kłopotach ze wskaźnikiem najpierw sprawdź czy bak ma dobrą masę . |
Dzięki, sprawdzę na pewno. |
|
|
|
|
Homer6000
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 60 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-03-15, 15:54
|
|
|
Paniowie, u mnie pokazywało rezerwe w zaleznosci od skrętu (mrugała) zatankowałem do pełna, wsiadam do auta i dalej to samo wskazanie, czyli tak jakbym w ogóle nie dolewał.
Wskazówka pokazuje jakis poziom paliwa, czyli cos tam działa. Pływak? |
|
|
|
|
damiancn
damiancn
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 292 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 2019-03-15, 16:26
|
|
|
ja raz dlugo jezdzilem na rezerwie i czujnik sie na niej zacial,potem jak zatankowalem do pelna to i tak pokazywalo rezerwe,tym sie nie przejmuj,powinno sie samo naprawic,a jak nie to rozebrac i przeczyscic plywak |
|
|
|
|
|