BlueLord 1983 r. 650 |
Autor |
Wiadomość |
Hallo
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2014-07-22, 14:27 BlueLord 1983 r. 650
|
|
|
Witam...
W okolicy, jak donosiły "ludowe podania" jest fiacik w super stanie. Po poważnym "śledztwie" w kwestii lokalizacji, odnalezienia właściciela maluszka - udało się...
Pan Kazimierz zakupił ten egzemplarz w Legnickim Polmozbycie na zasadzie przedpłat.
Oryginalny rachunek z dnia 17.10.1983 r oraz Instrukcja były oczywiście w komplecie.
Miesiąc temu samochód przeszedł coroczny przegląd oraz (nad czym ubolewam) wymianę dowodu i tablic na nowe...
Stał sobie w drewnianym garażu... z jednej strony na ścianie wisiał oczywiście dywan
Jak twierdzi starszy Pan samochód jest całkowicie oryginalny.
BLACHARKA
Oprócz kilku mankamentów. rys i zadrapań powłoka lakiernicza w stanie bardzo dobrym.
Nie zmatowiały w praktycznie pełnym połysku! Zakonserwowany jak przystało na ten model przystało dość skrupulatnie. Dwa ogniska korozji - kilka bąbli na dolnym rancie drzwi pasażera oraz małe miejsce pod uszczelką przedniej szyby... kolor lakieru 438 LORD BLUE
WNĘTRZE
Na tapicerce oczywiście przez cały czas użytkowania były założone pokrowce w wiadomym stylu Po ściągnięciu okazało się całkowicie NOWE... wszystko jak z salonu / POLMOZBYTU
MECHANIKA
Silnik 650E (oznaczenie na silniku). Przebieg oryginalny 22 346 km! Pali dobrze i trzyma ładnie obroty. Zawieszenie przyzwoite. Coś lekko stuka z przodu jakby końcówka drążka - muszę to sprawdzić. Nowa pompka paliwa i cewka. Brak wycieków...
JAKA TO WERSJA?
Wg pana Kazika auto jest 100% tak jak wyjechało z POLMOZBYTU. "Na placu stał jedyny taki" - wspomina. Elementy jakie są inne niż w standardowym wypuście z tamtych lat to:
- listwy boczne jak z P4
- kolor o oznaczeniu 438 Lord Blue
- gałka zmiany biegów ze schematem przełożeń
- tylny znaczek FIAT 126
Przepraszam za ilość i jakość zdjęć, ale obiecuje że na dniach dodam więcej konkretnych
|
Ostatnio zmieniony przez Hallo 2014-07-22, 14:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2725 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-22, 14:39
|
|
|
A progi ma gładkie czy baranek??
Po za tym jak pisałem widywałem na taśmie i w życiu takie maluchy.
Listwy P4 a zderzak chrom to nic dziwnego.
Nie przejmuj się i ciesz sie nabytkiem.
Powodzenia |
_________________
|
|
|
|
|
Hallo
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2014-07-22, 14:41
|
|
|
CZESIO1958 napisał/a: | A progi ma gładkie czy baranek?? |
Baranek... |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2725 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-22, 14:42
|
|
|
Więc Tychy.
I bardzo dobrze. |
_________________
|
|
|
|
|
Hallo
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2014-07-22, 14:45
|
|
|
Z Tyskiej Fabryki wychodziły lepsze??? |
|
|
|
|
Pan_Waclaw
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 1038 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 2014-07-22, 18:38
|
|
|
Fajny egzemplarz. Możesz pokazać tę gałkę ze schematem? |
_________________
|
|
|
|
|
Delmut
ziomy rezerwy Mr Żółte tablice
Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 3601 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-22, 18:40
|
|
|
Pan_Waclaw napisał/a: | Fajny egzemplarz. Możesz pokazać tę gałkę ze schematem? |
W wersja eksportowych 83 montowana była taka sama gałka jak w późniejszych FLach |
_________________ Szajn brajt lajk dajmont |
|
|
|
|
Hallo
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2014-07-22, 18:52
|
|
|
Pan_Waclaw napisał/a: | Możesz pokazać tę gałkę ze schematem? |
Może jutro uda mi się zrobić jakąś małą sesję... narazie
jestem w delegacji i nie mam jak... ale nadrobię zaległość... |
|
|
|
|
danielewicz
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 597 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2014-07-22, 20:24
|
|
|
Fajny egzemplarz się wydaje, czekam na więcej zdjęć.
Ale garaż klimatyczny |
_________________ Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Fiat 126p 1979 |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2725 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-22, 20:35
|
|
|
Hallo napisał/a: | Z Tyskiej Fabryki wychodziły lepsze??? |
Większość twierdzi że TAK |
_________________
|
|
|
|
|
Hallo
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2014-07-22, 21:11
|
|
|
danielewicz napisał/a: | Ale garaż klimatyczny |
Faktycznie czysty PRL... |
|
|
|
|
Hallo
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2014-07-24, 22:07
|
|
|
Dzisiaj zabrałem się za pięty Achillesawe mojego malca - felgi poprzedni właściciel
poleciał farbą chyba pędzlem... razem z dekielkami. .. całe szczęście opony oszczędził. ..
Z tego co widzę oryginalny kolor to szary/ srebrny jakby matowy.... Pytanie jaki oryginalnie
kolor ma numerację? Jutro wypiaskuje felgi i przywrócę bardziej oryginalny charakter. ..
Aha z tego co zauważyłem to VIN zaczyna się od ZFA. .. czyli wersja exportowa? |
|
|
|
|
vag.dienst
Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 115 Skąd: RSR
|
Wysłany: 2014-07-24, 22:30
|
|
|
Hallo napisał/a: | Aha z tego co zauważyłem to VIN zaczyna się od ZFA. .. czyli wersja exportowa? |
Zgadza się. |
|
|
|
|
McQueen16
Wiek: 26 Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 219 Skąd: Guzowatka
|
Wysłany: 2014-07-24, 22:32
|
|
|
Hallo, Tak ZFA to Export |
|
|
|
|
Hallo
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2014-07-25, 07:09
|
|
|
Super... czyli coraz ciekawsza historia z tym moim Maluszkiem
Szkoda tylko że wyposażenie się nie pokrywa z modelami eksportowymi. ..
Ale z drugiej strony ma to swój smak PRLu. .. może to odrzut na zasadzie
sytuacji w Zmiennikach Bareji hmmm? |
|
|
|
|
|