AtuRover 1.6 16V |
Autor |
Wiadomość |
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 35 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-10-12, 18:30
|
|
|
koła pasowego bez wyciągnięcia motoru nie zrzucisz z tego co widać |
_________________
|
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-12, 18:33
|
|
|
No nie, chyba że po popuszczeniu z poduszek i podniesieniu. Ale kojarzy mi się, że w OHV z 3 biezniowym kołem też nie było za bardzo dojścia, albo było mega utrudnione? |
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 35 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-10-12, 18:41
|
|
|
xemup napisał/a: | Ale kojarzy mi się, że w OHV z 3 biezniowym kołem też nie było za bardzo dojścia, albo było mega utrudnione? |
w porównaniu do Twojej foty miejsca od zajebania (można je normalnie odkręcić )
https://www.youtube.com/watch?v=9Sz-u7irxvw
Targanie motoru lub jego opuszczanie przy np każdej wymianie rozrządu to raczej chujowa opcja |
_________________
|
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-12, 18:43
|
|
|
No tak, ale z tego co pamiętam jak miałem 3 bieżniowe koło w OHV, to płaskim czy oczkowym kluczem nie dało już go rady odkręcić, a nie było tam odpowiednio dużo miejsca żeby dojść grzechotką z nasadką i i tak musiałem podnosić silnik z poduszek, chyba że jest jakaś sprytniejsza opcja
Zreszta, odkrecić silnik z 2 poduszek i podnieść go do góry to nie jest jakaś straszna rzecz, zwłaszcza że rozrządu nie wymienia się codziennie, a kierownicą kręci się cały czas |
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 35 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-10-12, 18:53
|
|
|
jednobieżniowego w ohv tez nie odkręcisz kluczem i nasadką
xemup napisał/a: | chyba że jest jakaś sprytniejsza opcja |
na 2/3 bieżniowe odpowiednio wspawany klucz- podcięta i skrócona nasadka + płaskownik/laga do zaparcia o sanki |
_________________
|
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-10-12, 19:01
|
|
|
ło żesz.. na milimetry... No zobaczymy, może się uda kupić tanio taką pompę,i koło pasowe.
W sumie to mam zamiar zrobić co mam zrobić i przez najbliższe 15 lat nie wyciągać tego silnika. |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
Młody
Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 160 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-02-05, 23:19
|
|
|
jak tam postępy ? ja się tez wzbogaciłem o oryginalnego atu rovera, zrobiłem w nim łepetyne i śmiga.
O ile w minusach z tym kołem do wspomy jest problem, to w plusach sie postarali i w pasie jest przetłoczenie ze się miesci bez problemu. Nie polecam przesuwania silnika na poduszkach bo potem jest kicha z dostępem do kopułki.
Naciąć pas, wklepać do środka, obspawać i po sprawie |
|
|
|
|
danielewicz
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 597 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-02-06, 22:08
|
|
|
Nie trzeba nic klepać, fakt jest ciasno ale kółko się mieści. Zrobię fotkę przy okazji. |
_________________ Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Fiat 126p 1979 |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-02-06, 22:18
|
|
|
A wyjebane. Zamontuje sobie pompę od Astry, albo Cytroena.
Póki co, zbieram na pierścienie do tuleji od 1.6, tylko wypadło trochę innych punktów i wydatków
Dół w zasadzie poskładany, uszczelki czekają na założenie, auto stoi i gnije, co mnie bardzo martwi |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-03-15, 23:50
|
|
|
1.6 16V
Jak mnie wkurwi, to potnę siekierą.
|
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
Adi.
Wiek: 25 Dołączył: 10 Sie 2012 Posty: 2545 Skąd: Łęknica
|
|
|
|
|
Michu
Moderator
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 3850 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2015-03-15, 23:59
|
|
|
O proszę W jakim stanie motor? Ile nakulane? |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-03-16, 00:05
|
|
|
To jest ten sam silnik, tylko rozebrany po raz 4ty 32 tyś km.
Po wymianie UPG się okazało że woda do oleju dostaje się przez ruszoną tuleje na 4tym cylindrze.
Więc rozebrałem cały silnik w piździec w drobny mak na śrubki, wsadziłem tuleje z tłokami z 1.6, z nowymi pierścieniami, poskładałem na nowych uszczelkach (znów), uszczelniaczach, i teraz tylko maluje sobie miskę, osłony metalowe, i innymi pierdołami się zajmuje.
Teraz to Stroker 1.6 wybite ma że 1.4 a bebechy od 1.6 Tańsze OC i nikt bez rozbierania się nie zorientuje co tam naprawdę siedzi. Wału na 1.8 nie zmieniałem, bo i po co ? skoro ten wygląda prawie jak nowy |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-04-06, 22:25
|
|
|
Takie święta to ja rozumiem.
Plan prawie wykonany, bo jak zawsze musiałem o czymś zapomnieć.
BTW kto na zdjęciu znajdzie jeden z dwóch tuningów które pojawią się w AtuRoverze ? |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
ramzes92
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 259 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2015-04-07, 11:29
|
|
|
Puszka po bollu, w końcu porządna konserwa to prawie tuning w poldku
A tak serio to, to coś oparte o akumulator wygląda podejrzanie |
|
|
|
|
|