BIS, sprzęgło, remonty |
Autor |
Wiadomość |
KRZYSIU
Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 11 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-08-17, 09:34 BIS, sprzęgło, remonty
|
|
|
Witam. Pierwsza sprawa - W moim szatanie padło mi sprzęgło. Słyszałem od mechanika że to będzie kupa roboty, że silnik trzeba wyjąć itp. Co Wy na to? Czy miał ktoś z tym do czynienia?
Druga sprawa - mam ochotę wyremontować swojego BIS-a, do ogarnięcia wszystko, blacharka, mechanika, wnętrze itp. Ogólny remont. Znacie kogoś na Śląsku kto zajmuje się takimi renowacjami? I jakie koszta się z tym wiążą? Pozdro |
|
|
|
|
Tasok
Wiek: 33 Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 2887 Skąd: Głowienka
|
Wysłany: 2013-08-17, 10:13
|
|
|
Zadzwoń do wróżki, ona będzie na pewno wiedziała
Bez zdjęć i jakiegoś opisu to się całe gówno dowiesz, z tego co napisałeś to mogę Ci podać przedział cenowy 2-8 tyś zł. Pasuje? Chcesz konkretnej odpowiedzi? To zadaj tak pytanie, konkrety, zdjęcia, usterki, wady wtedy ktoś coś powie. A i nazwij temat jak Bóg przykazał bo za chuja nie wiadomo o co chodzi! |
|
|
|
|
KRZYSIU
Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 11 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-08-17, 14:45
|
|
|
Jak nie wiesz o co chodzi to najlepiej wróć się do podstawówki. Pasuje mi odpowiedź 2-8 tyś, jednakże nie było to moje jedyne pytanie. |
_________________
|
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 36 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-08-17, 14:49
|
|
|
tak, do wymiany sprzęgła trzeba wyjąc silnik, tak kupa roboty - generalnie się nie opłaca robić |
_________________
|
|
|
|
|
Szopen
Jangtajmer !
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 132 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-18, 01:53
|
|
|
ale to bis, nie opłaca się robić. Zaraz Ci wydmucha UPG i po ptokach. |
_________________ FSM 126 BIS '90 224/F |
|
|
|
|
KRZYSIU
Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 11 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-08-18, 14:55
|
|
|
No to inne pytanie w związku z tym że jak twierdzicie nie opłaca się robić, to co z nim zrobić? |
_________________
|
|
|
|
|
Nikita
Weteran
Wiek: 38 Dołączył: 31 Lip 2013 Posty: 255 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2013-08-18, 15:29
|
|
|
Szopen napisał/a: | ale to bis, nie opłaca się robić. Zaraz Ci wydmucha UPG i po ptokach. |
oplaca sie oplaca
co to niby ma znaczyc ze jak bis to nie oplaca sie robic bo co bo bylo go malo???
bo ludzie mowili ze awaryjny???
a podniesc reke kto wie jak sie z bisem obslugiwac???
a kto takowego mial???
rownie dobrze moge powiedziec ze jak ktos chce bosmala wyremontowac to nie bo to bosmal i zaraz dach sparcieje
o masakra ale mi cisnienie podniesliscie ale juz spoko teraz tak co do pytan z tematu
sprzeglo jest sporo roboty ale nie wiecej niz zmiana sprzegla w kazdym innym aucie
a remont bisa piekna rzecz dbaj o niego i ratuj bo jest ich naprawde malo
w razie pytan mozesz do mnie pisac bezposrednio chwile mialem bisa i wiec co i jak
jak bede z opoznieniem odpisywal to sie nie zrazaj poprostu jestem w trasie i rzadko mam internet
ai jeszcze jedna rada zamontuj sobie guziczek uruchamiajacy wentylator i nieliczac zimy to jezdzij z wlaczonym wentylatorem caly czas to nie bezie probleow typu
Szopen napisał/a: | wydmucha UPG i po ptokach. |
tyle z mojej strony jak cos to dzisiaj jesszcze jestem do polnocy dostepny |
_________________ Było sporo a jest:
FIAT 126p town 2000
FIAT 126p 650 1989
BMW 525d E39 2002
Romet Ogar 202 0,5 2014 |
|
|
|
|
Domage
ziomy rezerwy buh
Wiek: 113 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3198 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-08-18, 16:03
|
|
|
ja bym sprzedał.
Na forum napewno znajdzie się samobójca który go kupi. |
_________________
Pussy Wagon |
|
|
|
|
Nikita
Weteran
Wiek: 38 Dołączył: 31 Lip 2013 Posty: 255 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2013-08-18, 17:08
|
|
|
jakby nie to ze dopiero kupilem fla to ja bym bardzo chetnie wziol bisek jest naprawde badzo wdziecznym autkiem jak sie o niego dba i wiele potrafi
nie sprzedawaj zrob wszystko co jest do zrobienia wiem ze to bedzie kosztowac i bedzie wymagalo troche czasu ale odwdzieczy ci sie z nawiazka i bardzo szybko docenisz jego wszystkie zalety |
_________________ Było sporo a jest:
FIAT 126p town 2000
FIAT 126p 650 1989
BMW 525d E39 2002
Romet Ogar 202 0,5 2014 |
|
|
|
|
ATi
Moderator Bis 714
Wiek: 30 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1672 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2013-08-18, 18:53
|
|
|
Porządny remont każdego silnika wiąże się z kosztami.
Ostatnio nowy blok do bisa można było kupić za 250 zł.
Dokładnych cen nie znam, ale mogę Ci powiedzieć co ja miałem robione.
-szlif wału i jego wyważenie,
-nowe tłoki 2szlif,
-panewki wszystkie nowe,
-regeneracja głowicy, nowe gniazda , prowadnicę i zawory plus planowanie,
-wałek rozrządu po regeneracji, z powodu zużytej krzywki pompy paliwa,
-reperaturka pompy wody,
i parę innych drobiazgów.
Cena to zależy gdzie to będziesz robił, lepiej dołożyć kasy i zrobić to porządnie. |
|
|
|
|
Szopen
Jangtajmer !
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 132 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-18, 20:57
|
|
|
Nikita napisał/a: | a podniesc reke kto wie jak sie z bisem obslugiwac??? |
Ty na pewno nie ...
Nikita napisał/a: | ai jeszcze jedna rada zamontuj sobie guziczek uruchamiajacy wentylator i nieliczac zimy to jezdzij z wlaczonym wentylatorem caly czas to nie bezie probleow typu |
|
_________________ FSM 126 BIS '90 224/F |
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 36 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-08-18, 21:00
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Nikita
Weteran
Wiek: 38 Dołączył: 31 Lip 2013 Posty: 255 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2013-08-18, 21:12
|
|
|
Szopen,
podpowiadam koledze jak najszybciej zapobiegac przegrzaniu silnika sam mialem bisa troche czasu i wiem ze problemy z temperatura wystepuja w bisie bardzo czesto
pozatym co mialo znaczyc
Szopen napisał/a: | Ty na pewno nie .. |
nie znasz kogos ani jego historii czym jezdzil i z czym mial problemy to nie rzucaj takich glupich haselek |
_________________ Było sporo a jest:
FIAT 126p town 2000
FIAT 126p 650 1989
BMW 525d E39 2002
Romet Ogar 202 0,5 2014 |
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 36 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-08-18, 21:20
|
|
|
Nikita, chodzi nam o to że Bis w rękach osoby która z pierdołami jeździ do mechanika (bo czymś takim jest wymiana sprzęgła w Malcu) nie ogarnia mechaniki w podstawowym choćby stopniu prędzej czy później skończy na złomie albo na portalu tablica.pl w dziale uszkodzone. Bis to jest można powiedzieć "Maluch specjalnej troski" i od strony mechanicznej albo wymaga remontu od podstaw, albo szczegółowego dbania o niego jeżeli jest w dobrym stanie.... |
_________________
|
|
|
|
|
Szopen
Jangtajmer !
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 132 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-18, 21:44
|
|
|
Nikita napisał/a: | podpowiadam koledze jak najszybciej zapobiegac przegrzaniu silnika sam mialem bisa troche czasu i wiem ze problemy z temperatura wystepuja w bisie bardzo czesto |
Jeżeli wszystko jest zrobione tak jak powinno być, to żadne problemy z temperaturą nie występują.
@LOBUZ88
+1 |
_________________ FSM 126 BIS '90 224/F |
|
|
|
|
|