.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Korek wlewu paliwa - nie odkręca się!
Autor Wiadomość
kudlaty_23
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-16, 12:10   

A jednak mi się udało bez inwazyjnie i wszystko gra bez problemu. Chwilke pokombinowałem i poszło. I teraz chodzi bez problemu,ale dzięki za chęć pomocy. Admin kazał mi się podzielić moim Tadziem, wiec pewnie niedługo wstawię tu fotki mojego maluszka. Tylko najpierw porządnie go wyczyszczę:D

Ale zaznczyć muszę, że naprawdę, poza akumulatorem, jedną częścią rozrusznika i pływakiem wszystko jest oryginalne:D I jestem z tego dumny. Jestem także dumny z samego posiadania malucha. Niektórzy moi rówieśnicy się ze mnie śmieją,ale nic sobie z tego nie robię. Genialna maszyna,prosta konstrukcja. No i najważniejsze, w całości mój. Nie 'pożyczam od taty' jak moi koledzy:D :evil:
 
     
Kubson
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-16, 12:56   

kudlaty_23, Witaj w klubie :P Znam ten stan :lol:
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 112
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-04-16, 13:39   

hmmm w moim otoczeniu każdy twierdzi że mam zajebistego malucha :P
zmieńcie kolegów i temat ;P

Btw do smarowania zamków polecam suchy smar, broń boże WD-40 i tym podobne, bo ten shit tylko wypłukuje smar !
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
Lukasz15 
GraćażProwincjonalny


Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 493
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-04-16, 19:04   

Garberro napisał/a:
kudlaty_23, Witaj w klubie :P Znam ten stan :lol:


A kto go nie zna teraz szał gulfów 3
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-04-16, 19:06   

Dobra dobra, wszyscy wiemy co myślimy o Golfie, ale pokomentujcie to w temacie spamerskim jak chcecie ;)
 
     
frik 


Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 41
Skąd: WAW
Wysłany: 2013-01-23, 00:13   Problem z odkręceniem korka wlewu

Mam problem z odkręceniem korka wlewu w świeżo kupionym Malcu. Zamknięty z dużym oporem się kręci. Jak przekręcam kluczyk, zaczynam kręcić korkiem, robi KLIK i... za cholerę się go już nie da ruszyć. Po zamknięciu, dalej się obraca z oporem. Zamek działa, nie zamarzł, poprzedni właściciel przez telefon stwierdził, że pewnie się zassał i był mocno dokręcony. Jakieś pomysły co powinienem zrobić? Do domu dojechałem, ale paliwa już niewiele pokazuje...
_________________
Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.
Małe, czerwone coupe o włoskim rodowodzie
 
     
Michaluss 


Wiek: 29
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 364
Skąd: Wieliczka/okolice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-23, 00:22   

Złap mocno i odkręć :E
 
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2013-01-23, 01:52   

Ściskiem do drewna przez szmatę albo francuzem tudzież żabką. U mnie tak odkręcałem :D
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
dieludolfs 


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 319
Skąd: CALifornia
Wysłany: 2013-01-23, 02:04   

frik napisał/a:
stwierdził, że pewnie się zassał

:E


Wiem, że znajomy miał podobny problem z korkiem i musiał niestety go zniszczyć. Teraz ma zrobione na wcisk :E
No ale próbuj jakoś siłą, może da rade ;)
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-01-23, 06:51   

Może :





_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
frik 


Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 41
Skąd: WAW
Wysłany: 2013-01-23, 10:16   

Dzięki, spróbuję z tymi kluczami do filtrów oleju.
_________________
Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.
Małe, czerwone coupe o włoskim rodowodzie
 
     
DiZeL 
FOREVER 126


Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 215
Skąd: OpOlE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-23, 22:27   

bez młota to nie robota
_________________
Nie sprzęt i moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...
 
     
Cordel 


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-27, 12:57   

Tak na przyszłosć polecam taśmę parcianą, albo z jakiegoś sztucznidła. Trzeba owinąć korek (tak ze dwa razy) na końcu pozawijać oba końce o dłoń, żeby zrobiła się jako taka dźwignia i mocno to wszystko ściskając próbować odkręcić. Coś takiego:

_________________
Jestem taki, bo jem kartofle i buraki.
 
 
     
frik 


Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 41
Skąd: WAW
Wysłany: 2013-01-27, 13:06   

Kluczem od filtra oleju odkręciłem bez najmniejszego problemu, rozmiar 73-85mm był w sam raz.
_________________
Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.
Małe, czerwone coupe o włoskim rodowodzie
 
     
Baryla 


Wiek: 29
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 173
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2013-01-27, 18:30   

Ja u siebie wożę rękawiczkę antypoślizgową, którą dostałem od kolegi gdy nie chciał na stacji korek puścić :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15