.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 754
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2025-03-16, 16:54   

banasiewicz02 napisał/a:
Miałem w sumie tydzień temu przypadek w maluchu u kumpla, że idealny, wypicowany, wyczyszczony, idealnie precyzyjny gaźnik pracował w silniku hujowo, a po prostu wyjęty z wiadra z częściami zapasowymi, leżący od 25 lat ujebany jak stół w tefauenie gaźnik, z luzami na ośce przepustnicy, wywaloną, wybitą osią pływaka niedbale tylko przeze mnie wydmuchany i wyczyszczony sprawił, że silnik pracuje idealnie jak zegarek

Dokładnie, opisałeś mój przypadek... :E
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14