.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Kute korbowody lub lekkie korby
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1040
Skąd: Radom
Wysłany: 2024-12-17, 08:46   Kute korbowody lub lekkie korby

Cześć, szykuję graty do nowego silnika.
Mam już wszystko oprócz korbowodów i teraz pytanie do was.
Kute korby zakładać czy lekkie ori ?
Z tego co kojarzę to do kutych trzeba robić inne pasowanie na wale pod panewki bo śruby arp dokręca się większym momentem, więc pewnie wał bym musiał dać ponownie do szlifierza bo już mam go obrobionego i pewnie robić lub wiercić natrysk na denko bo kute tego nie mają.
Z tym że kute są dużo lżejsze i jestem pewny że nie klękną.

Silnik ma mieć następujące mody.
Głowica panda z nieco większym zaworem ssącym, obrobiona i planowana 5mm, uszczelka miedź 0,5
Wałek 6 110 6
Tłoki w powłokach nieco odelżone
Wał bis
Koło zamachowe 4.9kg
Gaźnik cc700
 
     
michals 

Wiek: 46
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 669
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2025-01-05, 12:29   

Co do kutych to słyszałem że są cięższe.

Przy takich modach i nie zwiększaniu pojemności seryjne powinny dać radę. Poza tym brak tego natrysku oleju to dosyć poważna wada.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15