.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak oczekującej mocy po modyfikacjach silnika
Autor Wiadomość
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2021-09-30, 20:53   

z tym co gość poprzerabial powinien miec 40 kunia blisko,ale sądząc po opisie wydech bedzie pierwszym problemem,za wysko głowica,ja u siebie na seryjnym wałku,opuszczonej głowicy o 3mm,miedzi na 0,5 niezłym wydechu pb 98 przebiłem 30 koni i 65 nm wiec cos nadłubal i zaginoł
_________________
fiat 126 fl 91,audi 100,audi 100 sport quqttro,audi 5000,audi 80 B4,audi 80 B2,mercedes 123 76 chevrolet impala 1984
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 627
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2021-09-30, 20:59   

"głowica na miedzi 1mm"
"zawory 0,2 i 0,15"
może gdzieś tutaj tkwi problem? Uszczelka lekko usiadła i zawory nie domykają się, albo luz jest na 0.
 
     
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2021-09-30, 21:24   

tu wykres z hamowni by pomógł,jaki jest przyrost moc i przebieg momentu,tak to se możemy poględzić o pogodzie :lol2:
_________________
fiat 126 fl 91,audi 100,audi 100 sport quqttro,audi 5000,audi 80 B4,audi 80 B2,mercedes 123 76 chevrolet impala 1984
 
     
Covalsky 
Covalsky

Wiek: 33
Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 8
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2021-09-30, 21:29   

Wstępnie wymienię uszczelkę na 0.5 mam CU , zawory ustawie 15/20. Gaźnik dam 120/F8 ewentualnie F74. N hamowanie napewno pojadę. Co do tłumika : na Bredzie góra 'ciut' lepiej szła. Zastanawiam się czy ta podstawka pod gaznikiem (2cm) czegoś nie psuje ?
 
     
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2021-09-30, 21:52   

ja zapomniałem dodac ze mam też tą podstawke,uwierz wydech w wolnymssaku ma poteżne znaczenie,srednica,długość,równe odległości między cylindrami,moment zejścia ,sama puszka tłumika,to nie jest tak że sobie udumasz tłumik,ładnie warczy to se załoze,ilość paliwa jest istotna,bardzo,ale terz możliwość usunięcia spalin z cylindra itp itd
_________________
fiat 126 fl 91,audi 100,audi 100 sport quqttro,audi 5000,audi 80 B4,audi 80 B2,mercedes 123 76 chevrolet impala 1984
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2021-10-01, 09:51   

f74 kompletnie sobie odpuść. Daj f8 120 paliwo 180 powietrza oraz ogolnie dopracuj gardziel. Dolot zrob konkretny, Nawiercenie dziur pomaga ale zostawienie serujnego dolotu i filtra jest srednim pomyslem. Wydech breda jest ok ale do jazdy po miescie to nie specjalnie, polecilbym bym cos cichszego. Ewentualnie wykozystac rury od bredy a puszke filtra zrobic samemu. Taki silnik powinien spokojnie zejść ponizej 20 sekund do setki
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10