Cinquecento Sporting Abarth by Piter7391 |
Autor |
Wiadomość |
Nismo94

Dołączył: 09 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-03-15, 16:33
|
|
|
Co masz za zawias aktualnie, że siedzi 5 centymetrów niżej? Przód stoi podobnie do mojego na Bilstein B6 i Eibach Pro Kit Jak dodałeś zdjęcie samych Mangelsów to średnio mi się widziały, ale na aucie siadło naprawdę OK. Aż naszła mnie chęć do szukania ładnej budy CCS |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-15, 17:29
|
|
|
Jeśli chodzi o amortyzatory to tył jeszcze chyba fabryczne Krosno, a przód to jakiś wynalazek po poprzednim właścicielu o nazwie Statim i do tego sprężyny to dedykowany do pakietu abarth Eibach pro Kit więc pewnie dla tego stoją podobnie
Dobrze że kiedyś kupiłem dystanse 10mm bo mimo et 25 w tych mengelsach to nie dało by rady ich upchnąć, a tak to jest ideolo i może policja nie dowali się że minimalnie wystają poza obrys auta
Chyba chciałeś powiedzieć ładną budę jakiego kolwiek CC
Nie wiem dlaczego one mają takie problemy z tylnymi nadkolami, prawą stronę dorwałem, a lewą to chyba będę musiał kupić jakąś ćwiarę SC ze złomu, albo właśnie kupie jakieś zdrowe 700 na pocięcie. |
|
|
|
 |
zolwik

Dołączył: 05 Sie 2015 Posty: 1163 Skąd: Wejherowo/Gdynia
|
|
|
|
 |
Nismo94

Dołączył: 09 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-03-15, 18:36
|
|
|
Wydaje mi się, że ze znalezieniem zdrowej budy CC700 jeszcze nie ma takiego problemu. Właśnie się zastanawiam, czy mojej aktualnej budy nie zezłomować i przerzucić fanty bo naprawdę rewelacyjnie mi się jeździ. Moja jest w miarę zdrowa, ale strasznie pognieciona. Między innymi dach na którym ktoś sobie urządził potańcówkę po alkoholu. W życiu bym nie pomyślał, że tak się zespawam z CC. Następne miało być MX-5, ale chyba będzie musiało zaczekać. Chyba nic w tym budżecie nie daje takiej radości z jazdy jak CC 1.2 8V A nas Centomaniaków chyba coraz mniej
 |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-15, 19:01
|
|
|
Cytat: | kumpel też ostatnio nabył SC 1.2 8v i stwierdził że daje to radochę z jazdy. |
Prawda, jeździłem i dodupca
Muszę w końcu zrobić sprzęgło w moim FSMie |
Ostatnio zmieniony przez Jareg 2020-03-16, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Nismo94

Dołączył: 09 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-03-15, 19:08
|
|
|
Mówiąc o seryjnym SC 900 to też bym za długo z tym autem nie wytrzymał. Brak stabilizatora, tragiczne stołki nie wspominając o osiągach. Jednak na zrobionym zawieszeniu w kubełku i na krótkiej skrzyni w połączeniu z mocą 75+ robi się naprawdę przyjemnie. Jak będziesz robił SWAP w swoim to zainteresuj się może odchudzeniem koła zamachowego. Myślę, że zmiana była by odczuwalna. Plus jakaś skrzynia 6 biegowa. Miny ludzi z pozornie mocniejszych samochodów bezcenne Powodzenia! |
|
|
|
 |
zolwik

Dołączył: 05 Sie 2015 Posty: 1163 Skąd: Wejherowo/Gdynia
|
Wysłany: 2020-03-15, 19:39
|
|
|
Piter7391, już miejsca brakuje i $ na oc , a tym bardziej ze przebiegi symboliczne .
Tak dużo 0,7 na rynku . Polecają szukać pierwsze serie bo późniejsze jakieś ujowe gaźniki . Mam na oku 0,9 ale muszę przeczekać z CV by przy okazji w gratisie nie dostać .
Czy tak naprawdę ten 1,1 robi odejście ? Jeżdżę panda 1,2 60 km lpg cekw i szczerze to wg mnie mało mocy za to jak wsiądę w fiorino 1,2 60 km Bp to kolosalna różnica ten idzie .
Wydaje mi się ze to te same silniki. |
_________________ Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396 |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-03-15, 20:00
|
|
|
Nismo94 napisał/a: | Mówiąc o seryjnym SC 900 to też bym za długo z tym autem nie wytrzymał. Brak stabilizatora, tragiczne stołki nie wspominając o osiągach. Jednak na zrobionym zawieszeniu w kubełku i na krótkiej skrzyni w połączeniu z mocą 75+ robi się naprawdę przyjemnie. Jak będziesz robił SWAP w swoim to zainteresuj się może odchudzeniem koła zamachowego. Myślę, że zmiana była by odczuwalna. Plus jakaś skrzynia 6 biegowa. Miny ludzi z pozornie mocniejszych samochodów bezcenne Powodzenia! |
Myślałem nad trochę lżejszym kołem i przepustnicą 42mm, głowicę na pewno będę miał po portingu, stożek to standard przy swapie na 1.2 i kolektor rurowy 4-2-1 plus strumienica zamiast kata i końcowy ze 125p.
Skrzynia zostaje 5-tka sportingowa, może zrobię tylko shortschifter-a, myślę że i tak będzie fajnie, jeździłem punto i SC 1.2 MPI i na długiej skrzyni też fajnie się zbiera.
zolwik napisał/a: | Piter7391, już miejsca brakuje i $ na oc , a tym bardziej ze przebiegi symboliczne .
Tak dużo 0,7 na rynku . Polecają szukać pierwsze serie bo późniejsze jakieś ujowe gaźniki . Mam na oku 0,9 ale muszę przeczekać z CV by przy okazji w gratisie nie dostać .
Czy tak naprawdę ten 1,1 robi odejście ? Jeżdżę panda 1,2 60 km lpg cekw i szczerze to wg mnie mało mocy za to jak wsiądę w fiorino 1,2 60 km Bp to kolosalna różnica ten idzie .
Wydaje mi się ze to te same silniki. |
U mnie jest sportowa wkładka filtra i kolektor 4-2-1 więc to może przez to
Do bardzo dynamicznej jazdy po mieście jest to rewelacja, silnik kręci się wysoko, więc trzymasz go na obrotach i jak depniesz gazu to od razu wyrywa do przodu.
1.2 po 2000 roku to już inne silniki, punto 2 i panda się na nie załapały w nich chyba nawet blok jest inny i ogólnie nie ma info żeby coś pasowało do starszych modeli, dlatego teraz ciężko o swapa do cento czy seja bo większość Punto 1 wymarło a od 2-jki nic nie pasi.
Jak kupować CC to albo FSM, albo jakieś wersje typu sporting, SX, Suite, Solei czy nawet Van bo jest ich najmniej i prawdopodobnie tylko one będą szły w cenę, reszta skończy tak jak golf 2 |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-07-08, 18:00
|
|
|
Cienias dzielnie śmiga i nabija kolejne kilometry, niedawno stuknął równy przebieg
Służy też dobrze jako wóz transportowy i z przodu można zamontować nawet 3 ci fotel
Przed wakacjami udało mi się też rozbudować nieco audio z naprawdę dobrym skutkiem, wpadła też mała skrzynka basowa ze wzmakiem i nowe radio, ale foty tego kiedy indziej.
Zakończyłem też z powodzeniem pierwszy etap Swap-a czyli wyjąłem silnik z dawcy
Teraz rozpocząłem drugi etap czyli mody, na pewno mam w planach wrzucenie większej przepustnicy, kolektor 4-2-1 już mam w 1.1 i ten planuje założyć, a do tego chcę zrobić porting głowicy, polerkę zaworów i może wrzucę jakiegoś innego kompa z gotowym czipem, lub jak się uda dogadać tanio to zrobię indywidualne strojenie.
 |
|
|
|
 |
OLOnez
Dołączył: 03 Mar 2019 Posty: 77 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2020-07-15, 09:44
|
|
|
Jako pasażer z tyłu zrobiłem trasę 126p który miał głośniki w tylnych boczkach. Kurwicy można dostać jak Ci glośnik wali w ucho. |
|
|
|
 |
Quake96

Wiek: 29 Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 228 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-07-15, 18:50
|
|
|
Ja mam głośniki na tylnej półce + subwoofer na tylnej kanapie |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-07-15, 19:37
|
|
|
To auto nie służy do wożenia ludzi
Z tyłu zmieści się max 1 osoba, która będzie cierpieć z powodu braku miejsca na nogi mimo że pasażer z przodu będzie miał odsunięty fotel do przodu też cierpiąc z powodu braku miejsca na nogi
Przy kubłach w tym samochodzie dobrze jeździ się max w 2 osoby, aż czasem się zastanawiam czy nie wywalić tylnej kanapy. |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-08-16, 21:25
|
|
|
Ostatnio ducha wyzionął tylny prawy amortyzator, a że za kilka dni miałem jechać na dalszą wycieczkę postanowiłem zakupić na szybko jakieś amorki po taniości, wpadłem do sklepu, gościu powiedział że ma takie za 54 zł/szt do odbioru na drugi dzień. Jakie było moje zdziwienie przy odbiorze gdy okazało się że nie przyszły jakieś zwykłe olejowe no namy tylko amorki gazowo-olejowe SRL co prawda to nie jest pewnie to samo co KYB ExcelG ale za 108 zł mam komplet tył a nie 1 sztukę
Stare amorki miały prawo wyzionąć ducha wraz z olejem bo okazało się że są to jeszcze ori KROSNO zamontowane w fabryce w 96 roku z przelotem 224 tys. km
Po zamontowaniu auto prowadzi się o wiele lepiej aż zainwestowałem i zakupiłem gazowo olejowe SRL na przód, gdzie mam założone jakieś zwyklaki Statim-y.
Oczywiście przyszedł też czas na kolejną modyfikację, tym razem wpadł filtr stożkowy z dolotem ala Yankowy czy dexcraft, który ma już zrobiony ukierunkowany dolot powietrza prosto ze zderzaka na filtr oraz ściankę separującą go od kolektora wydechowego, a wszystko wieńczy prze polerowana pokrywa zaworów
No i jeszcze wrzuciłem sobie grzybo-patent czyli czujnik temperatury zewnętrznej/wewnętrznej
 |
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-09-22, 19:10
|
|
|
Jak pewnie widzieliście na poprzednich fotkach mam w cieniasie rozwalony prawy halogen, niestety jest to ciężki temat do zdobycia, a moja wewnętrzna cebula nie dopuszcza myśli o kupnie nowej sztuki z ASO w kwocie 800 złoty, tak więc szukałem używek oraz jakiejś alternatywy, za wszelką cenę chciałem halogen z soczewką jak jest to w oryginale, pewnego dnia zobaczyłem nowe Iveco Daily które ma halogen z soczewką, szybki pomiar i eureka będzie pasować, Cena w ASO trochę słaba, ok. 600 ziko ale za komplet, więc szukam dalej, Renault, nowy Mustang itp. itd też to mają, ale używka też ok 200 za sztukę, w końcu z pomocą przyszli Chińscy przyjaciele po 18 dniach czekania przybyły do mnie świeżutkie pachnące Wschodem halogeny led z soczewką za jedyne 115 ziko komplet
W wolnej chwili wziąłem się za wymianę, było trochę przymierzania/pasowania i lekkich przeróbek ale w końcu są, kilka fotek :
 |
|
|
|
 |
|