Kundelek ST 1978 |
Autor |
Wiadomość |
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-10-07, 22:24
|
|
|
Hanss napisał/a: | buczek21 napisał/a: |
Zawory 37/32mm więcej nie wejdzie w te łeb bez mimośrodu..
|
Wejdzie,mam 39/32 na ssących z pn-a diesla i jest na styk |
W zwykłej głowicy.. pewno.. w tej nie bardzo..
Tutaj ograniczają rurki z świec..większy gwint niż w serii... |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-11-08, 00:11
|
|
|
Silnik w miarę sklecony...
Podstawka pod gaźnik..
I wsadzony... spięty z budą..Wisi to od strony skrzyni na tych moich poduszkach..Ale wg mnie może być za sztywno..zobacze jak to odpale..Najwyżej bedę starał się przekręcić poduszki w ich miękką oś działania..Bo teraz mam obrócone tak że blokuje oś góra-dół i przód-tył..
Prawilny komin..
Z rzeczy do zrobienia do konca to:
-pomontowanie chłodnicy oleju,podstawki pod filtr z termostatem i dobranie/dokupienie węży
-podpiecie odpowietrzenia silnika,
-dorobienie pokrywki filtra powietrza i wymyślenie jakiegoś filtra powietrza,
-dokupienie rury łaczacej bude z obudową silnika,
-odpowietrzenie hamulcy i w miarę zbierzność zeby dojechać na geometrie i przeglad..
Do końca tego roku chce odpalić tego dziada Po 3 latach grzebania |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2019-11-08, 08:18
|
|
|
Zacna motorownia jak i cała maszyna, z niecierpliwością czekam na odpalenie tego potworka |
|
|
|
|
harry37
Bartek
Wiek: 30 Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 257 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-11-09, 03:45
|
|
|
Bardzo dobra robota
Gdzie można zanabyć taką podstawkę pod gaźnik ? |
_________________
|
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-11-09, 08:56
|
|
|
harry37 napisał/a: | Bardzo dobra robota
Gdzie można zanabyć taką podstawkę pod gaźnik ? |
Jedna osoba sprzedaje na FB..
Wypatrzyłem go z rok temu jak wrzucał oferty na FB....
Profi robota,idealny spas...naprawdę profi robota na CNC...
Miałem w łapach takie podstawke z włoch...i to była krzywa kupa w porównaniu do tego co on robi..
Jak chcesz to Ci na privie podeśle kontakt...
250zł z wysyłką... drogo/tanio.. nie komentuje..dla mnie się liczy wykonanie. |
|
|
|
|
szaleniec1
ziomy rezerwy
Dołączył: 03 Sty 2018 Posty: 221 Skąd: radziejowice
|
Wysłany: 2019-11-11, 23:32
|
|
|
pod jaki gaznik ta podstawka jest?bo mnie terz ciekawi taki mod z innym gaznikiem |
|
|
|
|
kamil4737
Dołączył: 09 Cze 2019 Posty: 14 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-12-17, 09:31
|
|
|
Jak tam postępy? |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-12-18, 01:14
|
|
|
szaleniec1,
Pod wszytsko co było ewolucją Webera DGF,czy też jego polskiego klona FOS'a...30S2H
Panda 30,Bis ,CC700..
kamil4737,
Postępy coś tam sie robiło..Chodz nie ukrywam że ostatni miesiąc bardziej musiałem robić inne rzeczy niż kończyć tego malca..
-hamulce odpowietrzone, powinno to w miarę hamować
-odpowietrzenie podpięte,]
-rura łącząca silnik z budą kupiona,]
-podpięty gaźnik pod węże paliwowe,linka ssania dorobiona, cięgno przepustnicy też..
-dorobiony filtr powietrza z gąbki filtracyjnej z motocykli+olej do filtrów+doorobione mocowanie..Wygląda to jak prawie tuningowy stożek Wszytko spasowało do oryginalnej obudowy,musiałem tylko dokupić kolanko 75mm i troche rury..
-zamotowana chłodnica oleju,podstawka pod filtr,termostat tez jest..
Zostało mi tylko dokupic nuple,węże pod chłodnice i zrobić w miarę zbieżność na kije+linkę,żeby to w miarę doejchało na prawdziwą zbieżność,i przegląd..
No i najważniejsze odpalić to
Przy okazji fotki tym moich drut poduszek skrzyni...Bo ktoś kiedyś chciał to widzieć jak to siedzi...
Na sucho biegi wchodzą jak na zwykłych poduchach..
Jest sztywno,poduszki są obrócone w stosunku do siebie o 90 stopni,tak że jedna blokuje ruch przód-tył,druga góra-dół..
Zobaczymy jak się to odpali,żeby było sztywno ale nie tak żeby przenosiło drgania na budę..
Jak się dokładało 3 poduszkę do zwykłego mocowania...
No i dalej mam problem z jedym kablem wychodzącym z skrzynki bezpieczników...
Instalacja EL..Kabel niebieski najgrubszy z wszyskich wychodzących z pod skrzynki,zakończony "damską" wsuwką....i jest dość długi z 1-1,2m..
Wchodzi w gniazdo bezpieczników F6,i jest na jednym grzebieniu z wszyskimi w rzędzie czyli F6-E5-D4...wszystkie są koloru niebieskiego.
I jak go podepnę do plusa-to świecą długie światła...nawet jak nie mam przekreconego zapłonu...
Jak go nie mam podpiętego do niczego-to długie światła też działają,ale z pająka normalnie włączane..
Tak że jak by ktoś miał sensową odpowiedz gdzi eten kurewny kabel mam wpiąć to zapraszam z pomysłami |
|
|
|
|
TDS-ik
Wiek: 36 Dołączył: 04 Lis 2019 Posty: 11 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2019-12-20, 12:12
|
|
|
buczek21, a nie jest to przypadkiem kabelek od kontrolki zapalonych świateł ? |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-12-20, 13:04
|
|
|
TDS-ik,
Spróbuje...
Ja sie sugerowałem kolorem i grubością..
Bo to najgrubszy kabel który wychodzi z skrzynki..
A na schemacie z EL-ELX,a nie moge go znaleść.. |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-01-05, 00:46
|
|
|
Mam pytanie do ludzi co mają powyciągany układ smarowania na zewnątrz...
W sensie jakies chłodnice oleju,filtry...ITD..
Chodzi mi o węże.
Czy musi być wyłacznie teflon w oplocie..Czyli węże w cenie "kosmos-srogo z dupy"...Gdzie na moje potrzeby musze wyrzygać z 300-400zł za komple
Czy można przydziadować i skręcić to na w miarę dostępnych wężach zakuwanych typowo hydraulicznych..Czyli mają do 360 barów,temp -40/+120 stopni pracy...Na chama zainwestuje w podwójny oplot..One mają zazwyczaj przepustowość 30l./min..
Wszystkie wyjścia mam poprzerabiane na jeden standard M16,x1,5 i takie węże zamkną mi się max w cenie 100zł za komplet.. |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-01-05, 08:29
|
|
|
To gdzie chcesz tą chłodnice założyć z przodu pod zderzakiem?
Jeszcze układ mam nie założony ale mi z zakuciem na teflonie powiedzieli ok 250 ziko, chłodnica będzie po prawej stronie na przeciwko baku.
Z tymi przewodami to są różne opinie bo te hydrauliczne, ciśnieniowym parametrem odpowiadają ale podobno to 120 stopni jest tylko temperaturą chwilową jaką mogą mieć, ale czy coś się stanie z nimi tego nie wiadomo, u mnie w okolicy koleszka jeździ na tych przewodach z koparki już któryś sezon i nie słuszałem żeby się coś złego działo. |
|
|
|
|
Kudłaty156
Wiek: 30 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 149 Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
|
Wysłany: 2020-01-10, 17:51
|
|
|
Wielki szacun nie mogę się doczekać efektów końcowych! Ciekaw jestem jak to będzie się napędzać No i chłodnica z filterkiem naprawdę wygląda profi. |
_________________ Wszystko piszczy, wszystko brzęczy, nic nie działa, MALUCH JEDZIE! |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2020-01-15, 08:49
|
|
|
Co do przewodów teflonowych to są dwa rodzaje: karbowane i gładkie.
Karbowane są bardziej elastyczne, łatwiej je się układa, są droższe, stawiają troszkę większy opór cieczy. Moim zdaniem do malucha lepiej się nadają bo silnik się telepie.
Za to gładkie są sztywne, tańsze, stawiają mniejszy opór niż karbowane.
Jeśli ktoś chce mieć teflon to ja bym polecał przynajmniej ten jeden przewód karbowany który idzie od pompy do filtra. |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-01-30, 13:47
|
|
|
Kolejna rzecz... która jak na razie mnie rozjebała..a to niby takie proste 5 kabli
Przycisk awaryjnych świateł nie chce mi funkcjonować należycie..
-cała istalacja EL,wszytko działa prócz właśnie awaryjek,
-Przełącznik 6 pinów..nie mam pewnosci że dobry,kupiłem na allegro "niby awaryjne ST",ale znowu jak patrze na google na przełącznik z EL'a to on ma 4 piny..
-kable z instalacji 5 sztuk-nie mam pewności że wszytskie poprawne,bo wiązkę którą kupiłem,była w lekkim bałaganie.
Kolory:
-czerwony,
-niebieski z czarnym paskiem-spięte dwa w jedną wsówke-pojawia się na nim 12V po przekręceniu stacyjki,
-fioletowy-dwa przewody wpiete w jedną wsówkę-permanentne 12V
-niebieski z czerownym paskiem,jak podaje na niego 12V to świeci mi się lampka awaryjek-czyli podejrzewam że to sterowanie przerywacza,i świecą sie wszyskie kierunki,ale nie migają.
-fioletowy,
Jak to spiąć zeby działało poprawnie...
Jak na razie obstawiam dwie rzeczy:
-zły przełącznik,
-swoje nie ogarniecie..hehe |
|
|
|
|
|