.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Kundelek ST 1978
Autor Wiadomość
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-10-07, 22:24   

Hanss napisał/a:
buczek21 napisał/a:

Zawory 37/32mm więcej nie wejdzie w te łeb bez mimośrodu..

Wejdzie,mam 39/32 na ssących z pn-a diesla i jest na styk ;)

W zwykłej głowicy.. pewno.. w tej nie bardzo..
Tutaj ograniczają rurki z świec..większy gwint niż w serii... :P
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-11-08, 00:11   

Silnik w miarę sklecony...



Podstawka pod gaźnik..



I wsadzony... spięty z budą..Wisi to od strony skrzyni na tych moich poduszkach..Ale wg mnie może być za sztywno..zobacze jak to odpale..Najwyżej bedę starał się przekręcić poduszki w ich miękką oś działania..Bo teraz mam obrócone tak że blokuje oś góra-dół i przód-tył..





Prawilny komin.. :lol2:


Z rzeczy do zrobienia do konca to:
-pomontowanie chłodnicy oleju,podstawki pod filtr z termostatem i dobranie/dokupienie węży
-podpiecie odpowietrzenia silnika,
-dorobienie pokrywki filtra powietrza i wymyślenie jakiegoś filtra powietrza,
-dokupienie rury łaczacej bude z obudową silnika,
-odpowietrzenie hamulcy i w miarę zbierzność zeby dojechać na geometrie i przeglad..

Do końca tego roku chce odpalić tego dziada :lol2: :lol2: Po 3 latach grzebania :P
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-11-08, 08:18   

Zacna motorownia jak i cała maszyna, z niecierpliwością czekam na odpalenie tego potworka :D
 
     
harry37 
Bartek


Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 257
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-11-09, 03:45   

Bardzo dobra robota :)
Gdzie można zanabyć taką podstawkę pod gaźnik ?
_________________
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-11-09, 08:56   

harry37 napisał/a:
Bardzo dobra robota :)
Gdzie można zanabyć taką podstawkę pod gaźnik ?

Jedna osoba sprzedaje na FB..
Wypatrzyłem go z rok temu jak wrzucał oferty na FB....

Profi robota,idealny spas...naprawdę profi robota na CNC...
Miałem w łapach takie podstawke z włoch...i to była krzywa kupa w porównaniu do tego co on robi..
Jak chcesz to Ci na privie podeśle kontakt...
250zł z wysyłką... drogo/tanio.. nie komentuje..dla mnie się liczy wykonanie.
 
     
szaleniec1 
ziomy rezerwy

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 221
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2019-11-11, 23:32   

pod jaki gaznik ta podstawka jest?bo mnie terz ciekawi taki mod z innym gaznikiem
 
     
kamil4737 

Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 14
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-12-17, 09:31   

Jak tam postępy?
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-12-18, 01:14   

szaleniec1,
Pod wszytsko co było ewolucją Webera DGF,czy też jego polskiego klona FOS'a...30S2H
Panda 30,Bis ,CC700..
kamil4737,
Postępy :lol2: coś tam sie robiło..Chodz nie ukrywam że ostatni miesiąc bardziej musiałem robić inne rzeczy niż kończyć tego malca..
-hamulce odpowietrzone, powinno to w miarę hamować :lol:
-odpowietrzenie podpięte,]
-rura łącząca silnik z budą kupiona,]
-podpięty gaźnik pod węże paliwowe,linka ssania dorobiona, cięgno przepustnicy też..
-dorobiony filtr powietrza z gąbki filtracyjnej z motocykli+olej do filtrów+doorobione mocowanie..Wygląda to jak prawie tuningowy stożek :lol2: Wszytko spasowało do oryginalnej obudowy,musiałem tylko dokupić kolanko 75mm i troche rury..
-zamotowana chłodnica oleju,podstawka pod filtr,termostat tez jest..

Zostało mi tylko dokupic nuple,węże pod chłodnice i zrobić w miarę zbieżność na kije+linkę,żeby to w miarę doejchało na prawdziwą zbieżność,i przegląd..

No i najważniejsze odpalić to :lol2: :lol2:




Przy okazji fotki tym moich drut poduszek skrzyni...Bo ktoś kiedyś chciał to widzieć jak to siedzi...





Na sucho biegi wchodzą jak na zwykłych poduchach..
Jest sztywno,poduszki są obrócone w stosunku do siebie o 90 stopni,tak że jedna blokuje ruch przód-tył,druga góra-dół..
Zobaczymy jak się to odpali,żeby było sztywno ale nie tak żeby przenosiło drgania na budę..
Jak się dokładało 3 poduszkę do zwykłego mocowania...

No i dalej mam problem z jedym kablem wychodzącym z skrzynki bezpieczników...
Instalacja EL..Kabel niebieski najgrubszy z wszyskich wychodzących z pod skrzynki,zakończony "damską" wsuwką....i jest dość długi z 1-1,2m..
Wchodzi w gniazdo bezpieczników F6,i jest na jednym grzebieniu z wszyskimi w rzędzie czyli F6-E5-D4...wszystkie są koloru niebieskiego.
I jak go podepnę do plusa-to świecą długie światła...nawet jak nie mam przekreconego zapłonu...

Jak go nie mam podpiętego do niczego-to długie światła też działają,ale z pająka normalnie włączane..

Tak że jak by ktoś miał sensową odpowiedz gdzi eten kurewny kabel mam wpiąć to zapraszam z pomysłami :facepalm:
 
     
TDS-ik 

Wiek: 36
Dołączył: 04 Lis 2019
Posty: 11
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2019-12-20, 12:12   

buczek21, a nie jest to przypadkiem kabelek od kontrolki zapalonych świateł ?
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-12-20, 13:04   

TDS-ik,
Spróbuje...
Ja sie sugerowałem kolorem i grubością..
Bo to najgrubszy kabel który wychodzi z skrzynki..
A na schemacie z EL-ELX,a nie moge go znaleść..
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-01-05, 00:46   

Mam pytanie do ludzi co mają powyciągany układ smarowania na zewnątrz...
W sensie jakies chłodnice oleju,filtry...ITD..

Chodzi mi o węże.
Czy musi być wyłacznie teflon w oplocie..Czyli węże w cenie "kosmos-srogo z dupy"...Gdzie na moje potrzeby musze wyrzygać z 300-400zł za komple :lol2: :lol2:

Czy można przydziadować i skręcić to na w miarę dostępnych wężach zakuwanych typowo hydraulicznych..Czyli mają do 360 barów,temp -40/+120 stopni pracy...Na chama zainwestuje w podwójny oplot..One mają zazwyczaj przepustowość 30l./min..

Wszystkie wyjścia mam poprzerabiane na jeden standard M16,x1,5 i takie węże zamkną mi się max w cenie 100zł za komplet..
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-01-05, 08:29   

To gdzie chcesz tą chłodnice założyć z przodu pod zderzakiem? :E
Jeszcze układ mam nie założony ale mi z zakuciem na teflonie powiedzieli ok 250 ziko, chłodnica będzie po prawej stronie na przeciwko baku.
Z tymi przewodami to są różne opinie bo te hydrauliczne, ciśnieniowym parametrem odpowiadają ale podobno to 120 stopni jest tylko temperaturą chwilową jaką mogą mieć, ale czy coś się stanie z nimi tego nie wiadomo, u mnie w okolicy koleszka jeździ na tych przewodach z koparki już któryś sezon i nie słuszałem żeby się coś złego działo.
 
     
Kudłaty156 


Wiek: 30
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 149
Skąd: Lipa k/Stalowej Woli
Wysłany: 2020-01-10, 17:51   

Wielki szacun nie mogę się doczekać efektów końcowych! Ciekaw jestem jak to będzie się napędzać :) No i chłodnica z filterkiem naprawdę wygląda profi.
_________________
Wszystko piszczy, wszystko brzęczy, nic nie działa, MALUCH JEDZIE!
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-01-15, 08:49   

Co do przewodów teflonowych to są dwa rodzaje: karbowane i gładkie.
Karbowane są bardziej elastyczne, łatwiej je się układa, są droższe, stawiają troszkę większy opór cieczy. Moim zdaniem do malucha lepiej się nadają bo silnik się telepie.
Za to gładkie są sztywne, tańsze, stawiają mniejszy opór niż karbowane.
Jeśli ktoś chce mieć teflon to ja bym polecał przynajmniej ten jeden przewód karbowany który idzie od pompy do filtra.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
buczek21 

Wiek: 42
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 238
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-01-30, 13:47   

Kolejna rzecz... która jak na razie mnie rozjebała..a to niby takie proste 5 kabli :mrgreen:
Przycisk awaryjnych świateł nie chce mi funkcjonować należycie..
-cała istalacja EL,wszytko działa prócz właśnie awaryjek,
-Przełącznik 6 pinów..nie mam pewnosci że dobry,kupiłem na allegro "niby awaryjne ST",ale znowu jak patrze na google na przełącznik z EL'a to on ma 4 piny..


-kable z instalacji 5 sztuk-nie mam pewności że wszytskie poprawne,bo wiązkę którą kupiłem,była w lekkim bałaganie.
Kolory:
-czerwony,
-niebieski z czarnym paskiem-spięte dwa w jedną wsówke-pojawia się na nim 12V po przekręceniu stacyjki,
-fioletowy-dwa przewody wpiete w jedną wsówkę-permanentne 12V
-niebieski z czerownym paskiem,jak podaje na niego 12V to świeci mi się lampka awaryjek-czyli podejrzewam że to sterowanie przerywacza,i świecą sie wszyskie kierunki,ale nie migają.
-fioletowy,


Jak to spiąć zeby działało poprawnie... :facepalm:
Jak na razie obstawiam dwie rzeczy:
-zły przełącznik,
-swoje nie ogarniecie..hehe
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16