.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Volkswagen Passat B3 1.8 1991
Autor Wiadomość
Seba126 

Wiek: 24
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 119
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-05-02, 18:28   Volkswagen Passat B3 1.8 1991

Witam, przedstawiam naszego klasyka sprowadzonego z Niemiec bezpośrednio od 1 właściciela (ur. 1935). Samochód posiada znikomy i oryginalny przebieg 79 500 !!! Pierwsza rejestracja to 15.01 1991 r. Na całym aucie znajduje się wciąż oryginalny lakier, nie nosi żadnych śladów korozji, jest w świetnej kondycji, mechanicznie również idealnie. Wygląda jakby przed chwilą wyjechał z fabryki. Wersja to CL, więc bez szału, ale tutaj zdecydowanie ważniejszy jest ogólny stan. Volkswagen jest oczywiście cały czas garażowany pod kocem :D Silnik to benzynowe 1.8 na wtrysku jednopunktowym (RP), skrzynia 5-cio biegowy manual. VW posiada wszystkie faktury zakupu, ubezpieczenia, książkę serwisową, instrukcję oraz wiele innych papierów i książek.

































Ostatnio zmieniony przez Seba126 2019-11-01, 11:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-05-02, 20:09   

Tak samo wyposażony jak mój - bieda do potęgi :)
Brzydki, ale wdzięczny samochód. Do katowania na co dzień idealny.
Z ciekawości: ile dałeś? Mój był za bodajże 350€, a ja dałem za niego 2000zł (co prawda z dużo większym przebiegiem). I zauważyłem, że przez dwa lata ceny zbytnio nie wzrosły. Auta z czasów, gdy kupowałem swojego dalej stoją wystawione za 5 tysięcy. Jeszcze mało kto patrzy na B3 jako na klasyka ;)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Seba126 

Wiek: 24
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 119
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-05-03, 06:11   

Całe szczęście te woły robocze z Polski powoli się kończą i zostają tylko same z importu, których cena oscyluje nawet do 10 tys (i więcej) z racji stanu. Myślę, że dobre egzemplarze mogą już być klasykami :) Co do ceny była to jedna z największych okazji, bowiem dziadek miał już 84 lata i nie jeździł, a Passat stał w garażu i daliśmy 2800 zł razem z transportem :D Potem doszła jeszcze nowa podsufitka za 300 zł (niestety typowa bolączka tego modelu). Nawet oleju i filtrów nie trzeba było zmieniać, bo były świeże.
 
     
Maverin21 

Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 273
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-05-03, 09:44   

To dziadek co nim jeździł strzelał do naszych na wojnie 😀
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2019-05-03, 10:00   

Maverin21 napisał/a:
To dziadek co nim jeździł strzelał do naszych na wojnie 😀

Weź przestań 😝
_________________

 
     
Paweł M-11 


Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 240
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-05-03, 11:28   

Seba126 napisał/a:
Myślę, że dobre egzemplarze mogą już być klasykami :)


Wybacz ale nie widzę i nie wiem czy kiedykolwiek zobaczę w tym samochodzie klasyka. Jadąc 15 lat temu nawet na jakiś lokalny mniejszy zlot, można było zobaczyć na nim naprawdę zabytkowe samochody (40-50 letnie i więcej, o 125p nawet nie było mowy). Czas leci, ale nie przesadzajmy żeby normalne auto użytkowe z lat 90-tych było już klasykiem, zabytkiem czy bóg wie czym. Fajny ciekawy egzemplarz Paska jakich już niewiele (chociaż nie takie cuda jeszcze się chowają) ale nie popadajmy w skrajność. Niektóre auta po prostu klasykami nigdy nie będą, chyba że dla ludzi którzy twierdzą że "jak moje audi 80 b3 ma 30 lat to to zabytek już". Sam mam niespełna 40 letnią Skodę i jak ktoś zaczyna temat, żebym rejestrował ją na żółte blachy bo to już zabytek zwyczajnie go ucinam, zwykłe stare auto do normalnej jazdy na codzień gdy tylko nie sypią solą. Nie chodzi mi o to, żeby nie korzystać z obecnych zniżek czy przywilejów na takie samochody, no ale jednak trochę zdrowego podejścia, bo niedługo jadąc obejrzeć stare samochody będziemy Seicento z pierwszych roczników oglądać bo skończyło 25 lat :P
Ostatnio zmieniony przez Paweł M-11 2019-05-03, 11:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Seba126 

Wiek: 24
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 119
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-05-03, 11:47   

Paweł M-11 napisał/a:
Seba126 napisał/a:
Myślę, że dobre egzemplarze mogą już być klasykami :)


Wybacz ale nie widzę i nie wiem czy kiedykolwiek zobaczę w tym samochodzie klasyka. Jadąc 15 lat temu nawet na jakiś lokalny mniejszy zlot, można było zobaczyć na nim naprawdę zabytkowe samochody (40-50 letnie i więcej, o 125p nawet nie było mowy). Czas leci, ale nie przesadzajmy żeby normalne auto użytkowe z lat 90-tych było już klasykiem, zabytkiem czy bóg wie czym. Fajny ciekawy egzemplarz Paska jakich już niewiele (chociaż nie takie cuda jeszcze się chowają) ale nie popadajmy w skrajność. Niektóre auta po prostu klasykami nigdy nie będą, chyba że dla ludzi którzy twierdzą że "jak moje audi 80 b3 ma 30 lat to to zabytek już". Sam mam niespełna 40 letnią Skodę i jak ktoś zaczyna temat, żebym rejestrował ją na żółte blachy bo to już zabytek zwyczajnie go ucinam, zwykłe stare auto do normalnej jazdy na codzień gdy tylko nie sypią solą.


Ale masz prawo do rejestracji na zabytek jak najbardziej. Co do klasyków to np. Fiaty 126P mimo, że niektóre są sporo młodsze są według niektórych klasykami.
 
     
Paweł M-11 


Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 240
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-05-03, 11:50   

Maluch w naszej pamięci czy historii miał spore znaczenie w prawie każdej dziedzinie życia przez dziesięciolecia, stąd moim zdaniem jest inaczej traktowany nawet przy tych młodszych rocznikach. A taki Passat... No ten Pan starszy co go sprzedał pewnie na niego nie narzekał, jest w ładnym stanie. Ale coś poza tym? Nie chodzi o to, żeby ujmować Twojemu Volkswagenowi, jest świetny i ciekawy na swój sposób. Jeśli są na niego konesuerzy - też fajnie. Ale zwyczajnie nie jest to auto, które zapisało się gdziekolwiek w historii, oprócz tego że to niezła prosta konstrukcja jakich już nie robią.
Ostatnio zmieniony przez Paweł M-11 2019-05-04, 08:41, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-05-03, 11:55   

Poczekaj 2 lata i zobaczysz passata B5 na żółtych :D
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2019-05-03, 12:30   

Nie trzeba czekać ;)
Ładny egzemplarz ale faktycznie długo jeszcze nikt nie spojrzy na niego jak na klasyka...
Tak przy okazji, ta kierownica trochę wytarta...
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
Seba126 

Wiek: 24
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 119
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-05-03, 12:36   

Kierownica jest właśnie gładziutka :D
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2019-05-03, 12:39   

No właśnie :mrgreen:
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-05-03, 13:59   

Seba126 napisał/a:
cena oscyluje nawet do 10 tys (i więcej) z racji stanu. .

Może jakieś VR6 albo full opcja na rynek amerykański, a nie goły CL. Gadałem z właścicielem takiej VRki, kupił ją rok temu, wyszła go około 8000zł. Stan igła, dobrze wyposażony, 180tys. przebiegu, zero rdzy.
Cały czas obserwuję rynek i dalej stoją na olxie Passaty w super stanie po 5000zł, które były na sprzedaż jak kupowałem swojego (jesień 2016) i wciąż nie ma na nie chętnych.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2019-05-05, 18:01   

Ciekawe,zadbane sztuki B3 mogą już powoli wchodzić w półświatek Youngtimerów. Ale typowych wersji nadal jest dużo. To nie np. Calibra,Astra GSI czy Kadett E,gdzie sporo sztuk już wyginęło,a niedobitki zaczynają być doceniane.
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Seba126 

Wiek: 24
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 119
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-08-04, 09:32   

Efekt nudy :mrgreen:

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16