Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha Strona Główna Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przywitanie
Autor Wiadomość
Impalla 

Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Katowice
  Wysłany: 2018-12-12, 21:02   Przywitanie

Witam wszystkich!
Mam na imię Łukasz.
Na forum zapisałem się bo chce kupić i odbudować maluszka który będzie po wszystkich pracach zbliżony do ideaułu. Takie są plany :)

Niestety nie odziedziczyłem maluszka po dziadku ani takowego jeszcze nie nabyłem. Dlatego jeśli pozwolicie i pomożecie chciałbym was prosić o pomoc w ocenie egzemplarzy przed ich zakupem. Posiadam ogólne pojęcie o poszczególnych wersjach (rocznikach) maluchów, o ich różnicach ale nie mogę powiedzieć ze jestem znawcą.

Szukam malucha do 83 roku. Do remontu ale nie takiego co wrósł już w ziemię. Z dokumentami. Liczę się ze zrobieniem blacharki, malowaniem całości i kompletowaniem wyposażenia. Chce również by maluch był zgodny z fabrycznym stanem jeśli chodzi o kolor i wyposażenie. Czyli założenia jak u każdego kto chce odbudować klasyka.
Odrazu zaznaczę że szukam taniego auta do generalnego remontu bo chce go zrobić od podstaw.

Obecnie trafiłem na takie cudo:
Rocznik 1980
Nie pognity do reszty, jeżdżący i z papierami.

Wiem ze nie ma oryginalnych zderzaków, ma także przerobioną deskę.
Na tabliczce znamionowej w miejscu wersja jest literka K co chyba oznacza wersje komfort...?
Rok z tabliczki 1980 i numer zaczyna się od SUF

https://m.olx.pl/oferta/fiat-126p-maluch-1980r-CID5-IDxBT7o.html/#position=4&page=4

Pytania:
1. Czy to jest komfort?
2. Na tabliczce nie ma koloru tylko jest wybity znak kontrolny kjm177.
Czy spotkaliście się z takim kolorem zielonym w takim roczniku?
3. Czy fotele to oryginały z wersji komfort czy z czegoś innego?
4. Ogólnie co myślicie?

Z góry dziekuje za każdy wpis.
  
 
     
danielewicz 


Wiek: 44
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-12-13, 02:57   

Coś ten link nie trybi, weź to popraw.
Witaj btw

Dobra, coś mój tablet fisiuje, zdaje się ostatnia aktualizacja mu zaszkodziła...
Kolor nie ori, fotele nie komfort tylko pokrowce, zapłon FL, hamulce także, wiadomo decha ale i mnóstwo pierdół typu lampy z tyłu czy wloty powietrza, galanteria typu korbki czy klamki, a to tylko to co widać na szybko po tych paru zdjęciach... Do tego dochodzi słaba blacharka a z tego co widać z wierzchu, spód może być równie nieciekawy... Dobrze byłoby zobaczyć czy to faktycznie komfort, wtedy zgadzały by się hamulce i uchylne szyby z tyłu. Musisz przemyśleć czy mimo niskiej ceny masz odpowiednio dużo wytrwałości i talarów żeby zrobić ten egzemplarz blisko ideału.
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
  
 
 
     
Impalla 

Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-13, 09:36   

Wytrwałości mi nie brakuje. W autach nie nam doświadczenia ale od lat remontuje stare rzeczy. Wiem że to nie są auta na szybki remont i właśnie o takie mi chodzi. Zawsze miałem dużą radość jak z czegoś bardzo marnego odradzała się pierwotna rzecz w super stanie.

Co do malucha to jak mam sprawdzić czy to faktycznie komfort. Na tabliczce jest sygnatura, numery całego zestawu zgodne.... to jak do tego dojść?
A i po czym twierdzisz ze kolor nie oryginał?
 
     
Impalla 

Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-13, 10:39   

Mam jeszcze jedno pytanie co do tabliczki znamionowej. Czy tabliczka powinna mieć tłoczone czy nabijane numery. Tz widziałem tabliczki z takimi numerami wypukłymi i takie z nabitymi. Są dwie wersje jak im w fabryce wyszło czy co?
 
     
Paweł M-11 


Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 271
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-12-13, 11:07   

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDxBT7o.html

Fotele, deska, licznik, kierownica - wszystko EL, z tego 1980 i Komforta to tam za wiele nie widzę. Kolor nieoryginalny więc pewnie po remoncie, ciekawe jak zrobionym, bo ze zdjęć wygląda na niezłego chrupka. Ja bym się w to nie pakował. A co do szyb to sprawdź znaki i rocznik na nich, chociaż patrząc na to ile części ma z różnych modeli pewnie są dokładane. Nawet jeśli nie to kupić komforta w którym ostały się tylko szyby, hamulce i tabliczka z komforta to też słabo, tym bardziej ze względu na ten stan, który nie powala już na zdjęciach.
  
 
     
Impalla 

Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-13, 11:16   

Może to będzie najrozsądniejsze.
 
     
Impalla 

Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-13, 12:29   

Odkryłem nowa rzecz. W dowodzie rejestracyjnym numer vin zaczyna się od zfa czyli eksport a na tabliczce od suf z zaznaczeniem ze numer jest ten sam.
Czy tak jest w innych egzemplarzach?
 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 879
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-12-13, 22:50   

Impalla napisał/a:
Odkryłem nowa rzecz. W dowodzie rejestracyjnym numer vin zaczyna się od zfa czyli eksport a na tabliczce od suf z zaznaczeniem ze numer jest ten sam.
Czy tak jest w innych egzemplarzach?

Jest to jakiś błąd który może skutkować problemami i prostowaniem dokumentów.

O tym zielonym ulepie nie pomyślał bym nigdy że mógł być komfortem, w prawie 100% był to zwykły ST którego ktoś odmłodził przy okazji chałupniczego remontu blacharskiego zakończonego malowaniem z odkurzacza, szkoda w to pakować kasę.
 
     
KamilMielec 

Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-03-18, 14:33   

Siemka
Mam bąka rocznik (sprzedawca mówił 78) przebieg itp do ustalenia, kupiony 8lat temu stał troche pod blokiem potem w garażu jak była możliwość, teraz już od dłuższego czasu stoi w garażu. Przygotowuje go do remontu, ze względu na ładny lakier rozbieram bude do golasa i myje z chlopakami w studiu detailingu na zero i składam wymieniając co się da.
Otóż jeździłem nim nawet sporo i nigdy nie odmówił posłuszeństwa. Po zimowym postoju nie chciał odpalić wiec wymieniłem mi pare rzeczy
Kondensator platynki kopułka palec kable cewka świece filtry pompa paliwa korpus eypiaskowany wymalowany membrana i uszczelki nowe, wężyki paliwowe tez, gaźnik nowy pływak wyregulowany oska dysze uszczelki nowe i luzy zaworow wyregulowane
Paliwo ciągnie gaźnik leje pływak wyregulowany iskra jest zapłon luks maluch pali na tył, na ssaniu rosną obroty a po dodaniu gazu czy na nagrzanym czy nie czy na ssaniu czy nie malucha dusi i gaśnie i taka to historia
 
     
michals 

Wiek: 40
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 280
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-03-19, 22:26   

gaźnik do przejrzenia i regulacji
 
     
Kazik121 


Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-04-07, 15:00   

Witam wszystkich serdecznie!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 15