Pytanie odnośnie wersji |
Autor |
Wiadomość |
Olpol
Dołączył: 14 Paź 2018 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2018-11-21, 17:10 Pytanie odnośnie wersji
|
|
|
Witam zakupiłem fiata 126 robię remont generalny blachy zawieszenia.
skrzyni i silnika przegląd bo przebieg to prawdopodobnie 11k (tyle na liczniku W cepiku i na dokumentach)
Rok 1985r (kapliczka) zderzaki prawdopodobnie (p4)
Głównie rozchodzi mi się o to jakie czesci stosować błotniki (szerokie czy wąskie) |
|
|
|
|
Kubica
ziomy rezerwy Carus kierownicy
Wiek: 30 Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 556 Skąd: Puławy/Wrocław
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:12
|
|
|
W `85 była już raczej FLowa buda z szerokimi błotnikami i przetłoczeniami pod ślizgi boczne szerokich zderzaków. Było coś przy nim kombinowane z blacharką wcześniej i nie masz pewności co do pochodzenia wstawionych elementów? Jeśli nie to rób tak jak było |
_________________ Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada |
|
|
|
|
Bonifacy [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-11-21, 23:01
|
|
|
Też mam takiego W 85 błotniki mają być szerokie, z przetłoczkami pod szerokie zderzaki, ale bez otworów na mocowanie szerokich zderzaków (jak dostaniesz z otworami to zaspawaj). Ogólnie to zwykłe FLowe błotniki.
Ale jak 11k przebiegu to raczej remontu silnika i skrzyni nie wymaga, chyba, że ma 111k |
|
|
|
|
Olpol
Dołączył: 14 Paź 2018 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2018-11-22, 08:07
|
|
|
Dzięki wielkie za odpowiedź jak zakończę projekt to dodam kilka fotek |
|
|
|
|
vundo
Wiek: 30 Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-11-22, 22:07
|
|
|
Wg CEPIK mój bieluch ma 26 tysięcy, a wymagał kapitalnego remontu - więc przynajmniej jeden raz licznik przekręcił, także... |
|
|
|
|
|