.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
VW Passat B3 1.8 1991r.
Autor Wiadomość
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2018-08-14, 08:25   

Fakt,I przy okazji można sobie poczytać :) artykuł o rozwodzie mało czytelny ;)
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-08-14, 10:08   

Jak się dobrze sprawuje to jeździć ;)
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
KTR 


Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: zabrze
Wysłany: 2018-08-26, 19:39   

Do środka progu nalej jakiegoś wosku ,bo tam pewnie tez nie zabezpieczył ,to wytrzyma troche dłużej.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-08-26, 20:32   

Konserwację podłogi i nadkól zrobiłem, ale czy w progi coś lałem, to już sobie nie mogę przypomnieć... :| Coś tam chyba było robione.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2018-08-26, 21:33   

Ściągaj plastikowe zaślepki otworów i lukaj czy jest wosk i będziesz wiedział :)
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-08-28, 07:04   

Ogólnie zapadła decyzja, że jeszcze z rok nim przehulam, a dopiero potem będę myślał o BMW :E Tak więc trzeba poczynić kolejne inwestycje, żeby auto było w 100% sprawne.
Wczoraj wymieniłem mu olej z filtrem przy przebiegu 276276km. Dodatkowo wymieniliśmy z tatą stary simering wałka pośredniego na nowy, ale jak się okazało stary wcale nie ciekł, tylko przez to, że była przytkana odma, to go całego wypchnęło i dlatego z auta zawsze ciekł olej :E
Wjechałem nim sobie na szarpaki i do wymiany są tylko tuleje tylnej belki (niby tylko, a jak sobie o tym pomyślę, to mi się odechciewa :roll: ). Nieźle jak na prawie 2 lata jeżdżenia po naszych drogach. No i będzie okazja, żeby nalać konserwacji w progi, bo faktycznie tego nie zrobiłem :)
Pojawił się też problem migającej kontrolki od płynu chłodniczego. Płynu jest dość, a ona miga. Nie wiem, może czujnik padł...
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-08-28, 09:53   

Ściągnij wtyczkę i zewrzyj styki, jak nie to zimne luty w liczniku.
Tuleje w belce to ciekawa robota :mrgreen:
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-08-29, 20:09   

Zapowiadała się ciężka robota, ale jak się ma odpowiedni sprzęt to wszystko idzie gładko:

Wymieniliśmy tuleje z belką na aucie, tylko z popuszczonymi śrubami od tych tulei. Trochę ponad godzinę roboty i gotowe. To zostało ze starych tulei :E :

No i doszła jeszcze jedna rzecz, która mocno mnie denerwowała, czyli kratka zderzaka. Stara była cała połamana (jak to w każdym B3 :E ), a teraz jest to chyba jedyny taki Passat na cały powiat, który ma zderzak, kratkę i dokładkę w całości 8)

Dzisiaj go umyłem, może jutro, jak pogoda pozwoli pojadę mu zrobić jakieś ładne zdjęcia, bo jeszcze się takich nie doczekał :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2018-09-02, 21:25   

Ten zderzak to jedna ze zmór B3,obok gnijących belek i ujowych wybieraków w manualach. U mnie oberwany dół był uratowany skręceniem dokładki na środku nitami samowiertnymi.
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-09-07, 15:54   

Rocky, z tymi zmorami to trafiłeś. Jedynka i wsteczny prawie zawsze ze zgrzytem :E
A tak poza tym, to zakonserwowałem mu te progi.
A tutaj taki dożynkowy Passat :E :
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-11-10, 17:11   

Passat był dziś na przeglądzie, trzeba podciągnąć ręczny w prawym kole i wymienić poduszkę silnika.
W tygodniu Tata pobawił się licznikiem, poprawił luty i wymienił przepalone żaróweczki, teraz jest kompletne oświetlenie, wszystkie wskaźniki działają i nie pali się już kontrolka od płynu :)
Dałem mu nowy mieszek od lewarka zmiany biegów. Prawdziwy, skórzany :)
Dostał też nowe 2 opony na zimę, też Klebery, więc teraz mam cztery równe oponki. W końcu przestanie rzucać mną na zakrętach :)
Tutaj Passat z kolegami :E :

A potem zrobił się mały zlot youngtimerów :E :
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1163
Skąd: Wejherowo/Gdynia
Wysłany: 2018-11-10, 17:40   

Te dwa najjasniejsze coś tu nie pasują ;)
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-11-10, 17:52   

Po chamsku wkręcili się na zlot. Takie incydenty nie powinny mieć miejsca :E
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Tomash85 
Kabooom!!!

Wiek: 38
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2567
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2018-11-10, 23:27   

19stka .... coraz mniej ich jest i jakoś sie nie dziwie :E
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-01-19, 19:03   

Ostatnio pękło 280 tys. :)

Z tej okazji poszło tylne prawe łożysko (zaczęło wyć jak stara krajżaga :E ), prawa linka od ręcznego i po zdjęciu bębna okazało się, że okładzina się odkleja od szczęki. Za te części (i smar do łożysk) zapłaciłem 117,50zł 8)

Niestety zabrakło nam dziś czasu i szczęki w lewym kole będą musiały chwilę poczekać... :oops:
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15