126p za dużo pali POMOCY! |
Autor |
Wiadomość |
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-12-01, 20:57
|
|
|
No nie wiem czy te 0,Xmm skoku popychacza by zrobiło taką wydajność pompki że centymetrowej średnicy kabel by nie ogarniał i ciśnienie by przepychało benzynę przez powierzchnię metalu w zaworze. Gdyby było za wysokie ciśnienie to chyba prędzej gaźnik by wysechł, bo pływak byłby za lekki żeby otworzyć zawór. |
|
|
|
|
ziomekrezerwy
126p rządzi
Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 60 Skąd: Jabłonka
|
Wysłany: 2017-12-01, 22:34
|
|
|
uwierz że właśnie 0,X zrobiło odczuwalną różnicę a wąż powrotny jest gruby tylko że otwór w pokrywie gaznika już nie |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-02, 17:54
|
|
|
Zaworek iglicowy w gaźniku by nie przepuścił paliwa, więc to nie to. Gdyby wydajność była za duża, co przy takiej pompce w ogóle jest mało realne, to paliwo by ciekło po gaźniku.
Sposób który sobie wybrałeś do pomiaru jest mało dokładny, na 100 km masz duży błąd pomiaru powiększony jeszcze przez to że pistolet odbija ci w różnym momencie i na raz wejdzie Ci litr więcej a raz mniej i na 100 km robi to dużą różnicę. Wyjeździj więcej niż 100 km i wtedy zalej do pełna i błąd pomiaru się zmniejszy wiec będzie można powiedzieć ile pali |
|
|
|
|
Majonez
Wiek: 29 Dołączył: 26 Lip 2014 Posty: 932 Skąd: Wielkopolska (PCT)
|
Wysłany: 2017-12-02, 21:04
|
|
|
Wypalenie całego baku za dużo nie zmieni. Nawet jeśli wyjdzie różnica rzędu litra to spalanie w okolicach 9l na setkę to stanowczo za dużo i coś jest nie tak.
Wróciłem do początku tematu i mała uwaga mi się nasuwa .
ziomekrezerwy napisał/a: | pływak nie dziurawy ustawiony na 7/14 |
Książkowo powinno być 8/15 może nie pomoże, ale sprawdzić warto. A te parę km nie jeździsz non stop na ssaniu prawda? Jak nic nie cieknie to wpływ na spalanie mogą mieć hamulce, mogą trzymać. I jeszcze mi przyszło coś do głowy, masz przy silniku taką klapkę między obudową filtra powietrza a gaźnikiem ? Jeśli tak to zostaw ją w pozycji zamkniętej . Ja kiedyś zapomniałem zamknąć i samo to dość istotnie podniosło spalanie. |
_________________
|
|
|
|
|
damiancn
damiancn
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 292 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 2017-12-03, 08:47
|
|
|
a od czego jest ta klapka,w zimie sie ja zamyka czy otwiera,slyszalem ze w zimie sie otwiera bo bierze cieple powietrze z komory silnika |
|
|
|
|
Pan_Waclaw
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 1038 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 2017-12-03, 12:23
|
|
|
Klapka nie podniesie spalania aż o tyle. Ja ostatnio jeździłem na otwartej, niedawno zamknąłem i być może motor jest trochę żwawszy, ale w spalaniu różnicy nie widzę. |
_________________
|
|
|
|
|
Majonez
Wiek: 29 Dołączył: 26 Lip 2014 Posty: 932 Skąd: Wielkopolska (PCT)
|
Wysłany: 2017-12-03, 16:52
|
|
|
U mnie podniosło dość znacznie, choć co prawda w lecie i na trasie. Radziłbym jednak zostawić ją zamkniętą, otwarta może coś daje przy silnych mrozach a nie takich które mamy obecnie, silnik i tak nagrzewa się dość szybko. |
_________________
|
|
|
|
|
ziomekrezerwy
126p rządzi
Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 60 Skąd: Jabłonka
|
Wysłany: 2017-12-03, 17:52
|
|
|
ssanie stopniowo wyłączam od razu jak silnik da rade chodzić na wolnych obrotach powiedzmy po 20 - 30 sekundach
Hamulce nie trzymają sprawdzałem każde koło (przy okazji wymiany łożyska w kole)
Co do klapki to jej nie mam i wiem o którą chodzi |
|
|
|
|
ziomekrezerwy
126p rządzi
Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 60 Skąd: Jabłonka
|
Wysłany: 2017-12-03, 17:57
|
|
|
A jeszcze takie pytanie czy przez to że mam odmę i jest szczelna (zaciśnięta opaskami) oraz nie mam wierconych otworów pod filtrem powietrza może być różnica w spalaniu? |
|
|
|
|
norek
Wiek: 62 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 654 Skąd: src
|
Wysłany: 2017-12-03, 21:16
|
|
|
Myślę że nie , przyczyny wysokiego spalania szukaj w gaźniku ,tj regulacja ,rozmiar dysz ,ssanie czy wyłącza się prawidłowo . |
_________________
|
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-12-04, 10:23
|
|
|
A na ile obrotów jest wkręcona dysza regulacyjna mieszanki ? |
|
|
|
|
ziomekrezerwy
126p rządzi
Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 60 Skąd: Jabłonka
|
Wysłany: 2017-12-04, 17:43
|
|
|
śrubka mieszanki wykręcona na 2 równe obroty poniżej tej granicy silnik się dławi,przerywa
powyżej tej granicy silnik podnosi troszkę obroty |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-12-05, 09:07
|
|
|
Spróbuj wykręcić na 5 obrotów a potem śrubą od wolnych obrotów zrzuć obroty na takie jakie potrzebujesz. |
|
|
|
|
|