|
.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI
|
Złozony problem z układem paliwowym |
Autor |
Wiadomość |
MajkelMoto
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 319 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-11-09, 14:54
|
|
|
Odpala super (odpukać), akumulator mam na wykończeniu i ledwo kręci rozrusznikiem ale od pierwszego obrotu wałem odpala pięknie. Natomiast jak problem ustał to wrócił, chodzi o przerywanie podczas jazdy w losowych momentach, znowuuu. Kostka stacyjki zmieniona, działa fajnie. Dziś przed chwilą odpalam pod szkołą, ssanie na połowę i jadę, po minucie ssanie wyłączam i jadę normalnie, po chwili jednak zaczyna przerywać, 3 bieg, 50kmh i on jak kangurek. Potem przestało, lecz jade na skrzyżowaniu z górki na 4 biegu, prędkość ponad 80kmh i znowu zaczął kilka razy sobie przerwać i potem już przez następne kilometry ustało. Co jest nie tak? Wszystko możliwe praktycznie wyeliminowałem już. Poooomooooocy chłopakiii!!!!! |
|
|
|
|
uzytkownik_kont
Wiek: 29 Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-11-15, 12:11
|
|
|
Ja tylko mogę napisać, że u mnie ten problem, o którym w tym temacie pisałem wcześniej, rozwiązał się sam. Wyciągnąłem świece, obejrzałem, były OK, wsadziłem na miejsce nic nie zmieniając. Wykręciłem wkręt mieszanki, było OK, wkręciłem na tyle samo obrotów. I problem ustał - odpala po paru sekundach kręcenia, zwykle za 1. razem. Więc to ci pewnie nie pomoże.
Ale ogóle widzę, że dotychczas było tutaj przyjęte założenie, że to układ paliwowy. Może ja jestem skrzywiony przez swoją przeprawę z układem zapłonowym, ale mi to wygląda bardziej na zapłon. Weź to wybebesz wszystko, może jakieś kable (może któryś chwilami nie łączy), może cewka (one, jeśli są uszkodzone, potrafią się czasami przegrzewać - nawet tak, że na oko nie widać w tym reguły), a może któryś z tych nowomodnych wynalazków elektronicznych. |
|
|
|
|
|
Rusztowania
Szalunki
|