.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak masy z komputera na przekaźnik pompa,wtrysk,cewka
Autor Wiadomość
tecu11 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-05-04, 13:58   Brak masy z komputera na przekaźnik pompa,wtrysk,cewka

hej. walczę od długiego czasu nad komputerem i nie wiem czy go nie spaliłem bo wcześniej nie zorientowałem się ze potrzebuje on masy. Jest przekaźnik który daje plus na pompę, wtryski,cewki. Przekręcę kluczykiem na zapłon , pojawi się na 2-4 sec + na wszystkim i komputer odłącza masę od przekaźnika. Gry kręcę rozrusznikiem nie ma + . Immo w teori jest ściągnięte. Uważam ze komp wszystko blokuje. Na czujniku wału korbowego jest napięcie 5v a na walka rozrządu 2,5v . Co to może być ? Nie widzi komputer ze rozrusznik kręci wałem ?
Ostatnio zmieniony przez tecu11 2017-05-05, 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-05-05, 07:33   

W maluchu jest gaźnik a nie wtrysk :E A tak na serio to nie wiemy jaki silnik i jaki sterownik masz więc trochę mało danych. Swoja drogą to czy na pewno dobrze podpiąłeś elektrykę? Powinieneś po kontrolce FIAT CODE wiedzieć czy masz immo czy nie.
 
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2017-05-05, 10:03   

Mi to własnie wygląda na zakodowane IMMO mimo wszystko.
Przedewszystkim zacznij tak jak pisze evil1. Podłącz kontrolkę CODE czy w ogóle po zapłonie reaguje czy nie. Miałem osobiście taki przypadek, że IMMO było w moim drugim kompie "zdjęte" a po podpięciu pod moją wiązkę w aucie, sam się "nauczył", że jest antena do IMMO w aucie i całość konkretnie zwariowała. Musiałem ponownie sciągać IMMO i odłączać antenę.
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-05-05, 13:29   

Jakby podał jaki silnik i jaki sterownik to można by mu podać pin pod lampkę od CODE.
Nie chciałem od razu przyjmować jak ignac2004, że instalację ma niekompletnie podpiętą :E
 
 
     
tecu11 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-05-05, 16:31   

Przepraszam, z zakłopotania zapomniałem najwyraźniej podać . Jest to 1.1 mpi z seincento z komputerem jaw 59f .m7 "hybryda"
 
     
tecu11 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-05-05, 18:09   

to co przekreśliłem wyciąłem ze wiązki A (w kierunku samochodu) Gdzie popełniłem błąd?
Sprawdzilem na podłączeniu cewki ze, gdy wylaczy sie zapłon to nagle bieguny sie odwracaja i napiecie sie wacha 1.3v-1.9v ? jakim cudem jak? gdy odłącze plus od pompki to nie ma zadnego napiecia? komputer szuka masy? dodam ze przez 2 dni potrafi rozładowac akumulator, oczywiscie zapłon nie jest włączony. Gdy odłącze wiązki od komputera aku sie nie rozładowuje






 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15