Tarcie przy hamowaniu |
Autor |
Wiadomość |
Daniel98
Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 30 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-18, 17:41 Tarcie przy hamowaniu
|
|
|
Witam, dziś w moim elegancie ujawnił się nowy problem. Podczas hamowania pojawia się odgłos tarcia, obcierania z prawego przedniego hamulca. Zauważyłem też, że od jakiegoś czasu przy mocniejszym hamowaniu auto lekko ściągało na prawą stronę. Czy oznacza to po prostu zużycie szczęk, czy przyczyna tkwi w innym miejscu? |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
grzesiol
126BIS
Wiek: 30 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-02-18, 18:50
|
|
|
Być może okładzina od szczęki się odkleiła lub się zużyła. Tak jak pisze zolo, do póki nie ściągniesz bębna to się nie dowiesz. |
|
|
|
|
dizzyx
Wiek: 35 Dołączył: 04 Kwi 2015 Posty: 617 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2017-02-18, 19:08
|
|
|
Mogły się też bębny jajowate zrobić |
_________________ Zapraszam do Garażu Dziadka |
|
|
|
|
Daniel98
Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 30 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-27, 19:23
|
|
|
Dziś po powrocie do domu udało mi się w końcu zająć samochodem. Po zdjęciu osłon bębnów zauważyłem, że cylinderki się "pocą", a po odchyleniu uszczelek dosłownie spływa z nich płyn. Jako że nie jestem specjalistą chciałem się Was spytać, czy to właśnie to jest prawdopodobną przyczyną problemu? Dodam też, że jeden z cylinderków nie do końca się chował co zapewne powodowało opisane przeze mnie wcześniej tarcie. I ostatnie pytanie, który z tych dwóch bedzie lepszym wyborem? http://e-katalog.intercar...-hamulcowy.html
http://e-katalog.intercar...scr_dItems.html |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Daniel98
Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 30 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-27, 22:46
|
|
|
Ok, dzięki za pomoc:) Chyba faktycznie zdecyduję się na ten zestaw, który zaproponowałeś, bo w Inter Carsie to za same cylinderki 40 zł inkasują... Jeszcze takie pytanie, czy po wymianie cylinderków na przedniej osi muszę odpowietrzyć cały układ, czy wystarczy tylko dwie przednie opony? I przy okazji, jak ktoś ma na to jakiś sprawdzony patent to może się podzielić tą wiedzą |
|
|
|
|
Hanss
Jo je stela
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 750 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-02-28, 11:20
|
|
|
Lepiej od razu też odpowietrzyć profilaktycznie,wtedy masz pewność że cały układ jest czysty i zalany świeżym płynem.Odpowietrza się zaczynając od koła które jest najdalej od pompy czyli prawy tył,lewy tył,prawy przód i na końcu lewy przód |
_________________ Ja wohl herr general !
|
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-02-28, 16:00
|
|
|
Nie ma żadnego połączenia miedzy przodem a tyłem, możesz spuścić cały płyn z przodu a tył się nie zapowietrzy. |
|
|
|
|
Daniel98
Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 30 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
norek
Wiek: 62 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 654 Skąd: src
|
Wysłany: 2017-02-28, 21:27
|
|
|
Dla siebie kupiłem Delphi , na rzazie działają bez zastrzeżeń . |
_________________
|
|
|
|
|
|