.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Za niskie ładowanie prądnica I seria
Autor Wiadomość
MKF 

Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-10, 12:32   Za niskie ładowanie prądnica I seria

Pacjent: 126p I seria 1976r.
Problem: Za niskie ładowanie akumulatora.
Objawy: Na prądnicy napięcie prawidłowe przy ok 2000 obr. 14V. Na wejściu do regulatora napięcia 14V. Na wyjściu 13V bez świateł. Ze światłami gorzej. Po jeździe na światłach auto nie odpala.
Wymienione: 3 nowe regulatory. Regulatory sprawdzane zarówno elektroniczne, jak i mechaniczne). 2 Akumulatory. Nowa masa silnika. Przepatrzona cała instalacja (wszystko zgodnie ze schematem I serii!!!). Prądnica po przeglądzie w profesjonalnym zakładzie. (Na wyjściu z niej napięcie prawidłowe, na wysokich obrotach ponad 15V). Rozrusznik po przeglądzie. Automat rozrusznika nowy. Styki przy rozruszniku przeczyszczone. Masa przy akumulatorze sprawdzona. Przewód od wzbudzenia wymieniony. Kontrolka ładowania gaśnie, jak to w 126p na prądnicy, lekko jarzy na wolnych obrotach. BRAK KONCEPCJI CO DALEJ.. :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Macie jakieś pomysły?
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-02-10, 13:00   

Nowy przewód rozrusznik aku.
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
MKF 

Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-10, 14:22   

Dzięki za szybkie info. Na razie wymieniłem przewód regulator - rozrusznik. Nie pomogło. Jadę w poszukiwaniu przewodu rozrusznik aku ;)
 
     
MKF 

Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-11, 14:29   

Wymiana przewodu niestety nie pomogła. Szukam dalej..
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2017-02-16, 22:42   

Nie powinna mimo wszystko jarzyć kontrolka,masz różnice między napięciem po stronie kontrolki ładowania w liczniku a plusową klemą akumulatora.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-02-17, 15:01   

Przy prądnicy na wolnych obrotach ma się prawo świecić a nie tylko jarzyć ;)
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2017-02-17, 19:49   

danielewicz napisał/a:
Przy prądnicy na wolnych obrotach ma się prawo świecić a nie tylko jarzyć ;)


ale tylko na wolnych gdy nie ma wystarczającego wzbudzenia prądnicy.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
MKF 

Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 19
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-18, 16:24   

Temat zamknięty. Pomógł piąty regulator napięcia.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15