.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Wygłuszenia filcowe podłogi i tylnego siedzenia
Autor Wiadomość
T_NIK 
ziomy rezerwy


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1243
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2017-01-10, 22:09   Wygłuszenia filcowe podłogi i tylnego siedzenia

Po rozebraniu auta do malowania okazało się że wygłuszenia mam dosyć słabe i spękane pytanie czy ktoś ma jakieś doświadczenie w dorabianiu jak tak to z czego lub czy oryginalne są choć częściowo dostępne??????
_________________
Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439
 
     
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 490
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2017-01-11, 00:06   

Na allegro kupisz maty wygłuszające na metry.
 
     
T_NIK 
ziomy rezerwy


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1243
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2017-01-11, 07:01   

nanab napisał/a:
Na allegro kupisz maty wygłuszające na metry.


Ale myślisz o samym filcu czy filcu z naklejona matą bitumiczną??

Oryginalnie mam filc z mata bitumiczną i zastanawiam się tak to przycinać się da
_________________
Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2017-01-11, 08:24   

Ja to ciąłem dużym nożem z malutkimi ząbkami (te do chleba średnio się nadają).
Przykładałem drewnianą listwę i jechałem.
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
T_NIK 
ziomy rezerwy


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1243
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2017-01-11, 08:28   

ignac2004 napisał/a:
Ja to ciąłem dużym nożem z malutkimi ząbkami (te do chleba średnio się nadają).
Przykładałem drewnianą listwę i jechałem.


A jaki rodzaj kupiłeś podeślij przykładowe zdjęcie :) . Nóż jak do steków????
_________________
Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439
 
     
Tasok 


Wiek: 33
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2017-01-11, 13:31   

Jak robiliśmy wygłuszenie w jakimś dupowozie, to szło u nas tak: mata bitumiczna z aluminium, na to poszedł filc samoprzylepny chyba 1cm i potem zapikaliśmy barankiem takim gęstym w miejscach skąd dochodziło najwięcej hałasu( część ściany grodziowej, nadkola, podłoga pod nogami i tunel środkowy i progi), na koniec z pędzla czarną farbą. Wyszło bardzo fajnie, powierzchnia równa i elegancka. Właściciel twierdził że spora różnica. W swojej Bravie robiłem podobnie, ale bez baranka i słychać różnicę. Także maty na metry mogę polecić, tylko nie tę najtańszą tylko tą butylenową i filc nasączany środkiem grzybobójczym i ognioodpornym. ;)
_________________
Bianco 89'
 
 
     
T_NIK 
ziomy rezerwy


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1243
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2017-01-11, 14:09   

Tasok napisał/a:
Jak robiliśmy wygłuszenie w jakimś dupowozie, to szło u nas tak: mata bitumiczna z aluminium, na to poszedł filc samoprzylepny chyba 1cm i potem zapikaliśmy barankiem takim gęstym w miejscach skąd dochodziło najwięcej hałasu( część ściany grodziowej, nadkola, podłoga pod nogami i tunel środkowy i progi), na koniec z pędzla czarną farbą. Wyszło bardzo fajnie, powierzchnia równa i elegancka. Właściciel twierdził że spora różnica. W swojej Bravie robiłem podobnie, ale bez baranka i słychać różnicę. Także maty na metry mogę polecić, tylko nie tę najtańszą tylko tą butylenową i filc nasączany środkiem grzybobójczym i ognioodpornym. ;)


OK dziękuję za podpowiedz :)
_________________
Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439
 
     
kjub 
ziomy rezerwy
szpachla master


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 193
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-23, 10:23   



Ja mam coś takiego. Dwie warstwy maty butylowej i na to pianka z klejem. Finalnie tych srebrnych kawałków ma nie byc widać.
_________________
Architektura wnętrz Projekty Aranżacje Wizualizacje
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15