Wygłuszenia filcowe podłogi i tylnego siedzenia |
Autor |
Wiadomość |
T_NIK
ziomy rezerwy
Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1243 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-01-11, 00:06
|
|
|
Na allegro kupisz maty wygłuszające na metry. |
|
|
|
|
T_NIK
ziomy rezerwy
Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1243 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
|
|
|
|
ignac2004
Moderator warsztatowy
Wiek: 36 Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 2998 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2017-01-11, 08:24
|
|
|
Ja to ciąłem dużym nożem z malutkimi ząbkami (te do chleba średnio się nadają).
Przykładałem drewnianą listwę i jechałem. |
_________________ Facebook.com/ignacsworkshop
126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ |
|
|
|
|
T_NIK
ziomy rezerwy
Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1243 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
|
|
|
|
Tasok
Wiek: 33 Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 2887 Skąd: Głowienka
|
Wysłany: 2017-01-11, 13:31
|
|
|
Jak robiliśmy wygłuszenie w jakimś dupowozie, to szło u nas tak: mata bitumiczna z aluminium, na to poszedł filc samoprzylepny chyba 1cm i potem zapikaliśmy barankiem takim gęstym w miejscach skąd dochodziło najwięcej hałasu( część ściany grodziowej, nadkola, podłoga pod nogami i tunel środkowy i progi), na koniec z pędzla czarną farbą. Wyszło bardzo fajnie, powierzchnia równa i elegancka. Właściciel twierdził że spora różnica. W swojej Bravie robiłem podobnie, ale bez baranka i słychać różnicę. Także maty na metry mogę polecić, tylko nie tę najtańszą tylko tą butylenową i filc nasączany środkiem grzybobójczym i ognioodpornym. |
_________________ Bianco 89' |
|
|
|
|
T_NIK
ziomy rezerwy
Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1243 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-11, 14:09
|
|
|
Tasok napisał/a: | Jak robiliśmy wygłuszenie w jakimś dupowozie, to szło u nas tak: mata bitumiczna z aluminium, na to poszedł filc samoprzylepny chyba 1cm i potem zapikaliśmy barankiem takim gęstym w miejscach skąd dochodziło najwięcej hałasu( część ściany grodziowej, nadkola, podłoga pod nogami i tunel środkowy i progi), na koniec z pędzla czarną farbą. Wyszło bardzo fajnie, powierzchnia równa i elegancka. Właściciel twierdził że spora różnica. W swojej Bravie robiłem podobnie, ale bez baranka i słychać różnicę. Także maty na metry mogę polecić, tylko nie tę najtańszą tylko tą butylenową i filc nasączany środkiem grzybobójczym i ognioodpornym. |
OK dziękuję za podpowiedz |
_________________ Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439 |
|
|
|
|
kjub
ziomy rezerwy szpachla master
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 193 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|