.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Mercedes w124 230E
Autor Wiadomość
Depsu95 
nowy :D


Wiek: 28
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 530
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2016-02-25, 12:58   

ja miałem coś typu stop ke, króty miał jakoś lepiej wpływać na to, a tak profilaktycznie jezdiłem tez troche na benzynie
_________________
Maluch :
http://rezerwa126p.pl/for...p=416866#416866

Mazda :
http://rezerwa126p.pl/for...p=421680#421680

Mercedes :
http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0

 
 
     
Wąski75 
Kierownik Imprezy


Wiek: 26
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 258
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-02-26, 19:31   

Ale gaz jest generalnie suchy i k-jet zawsze dostaje po dupie :D
Słyszałem o takim rozwiązaniu że gaz podobno nie przechodzi przez k-jeta tylko ma tak jakby swoje wtryski od razu do cylinda :O
Tak 2.2 juuż były tymi silnikami które gazu się nie bały :D
_________________
"Słowo „maserati” znałem wcześniej niż „mama”. " - Jeremy Clarkson
 
     
AdiN 
eeee?


Wiek: 29
Dołączył: 09 Maj 2015
Posty: 48
Skąd: Bytom / Zabrze
Wysłany: 2016-02-26, 21:27   

mechaniczny wtrysk i gaz, to najgorsze rozwiązanie jakie może tylko istnieć ;)
Generalnie jest mocno zawodne w samej benzynie, a co dopiero gaz, nawet w sekwencji ;)



Uniknąłem problemów, bo miałem w Coupe ABK a nie ABT.


Ps. fajny merc :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16