.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Polski Fiat 126p 650GT 1988r.
Autor Wiadomość
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2015-03-30, 16:22   

r3mix napisał/a:
,,tłumika drgań strugi mieszanki".

Tłumik szmerów ssania, a to dziwne bo powinien go mieć, poprzedni właściciel pewnie zmienił na rurkę z 600, tłumik też masz raczej oryginalny, z tego co pamiętam to duża puszka wyszła nieco później.

interflug napisał/a:

:arrow: przy prądnicy jedyną zaletą jej posiadania jest możliwość pochwalenia się włącznikiem i zieloną kontrolką


A to ciekawe, takie bajery to chyba tylko z deską ST, w mojej rodzinnej przejściówce '88 z deską FL na prądnicy nie było czegoś takiego, możesz rozwinąć temat ?
_________________
 
     
mtts 
Weteran


Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-30, 16:36   

Miał na myśli to, że ogrzewana tylna szyba i prądnica nie za bardzo lubią ze sobą współpracować. ;)
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-04-11, 18:49   

Małe mycie i przewietrzenie :mrgreen:

Mam dwa pytania co do licznika:
-czy nie powinien mieć zielonego paska do 80km/h?
-licznik baaardzo mocno skacze przy niskich prędkościach. Wlałem trochę oleju do linki, ale niewiele to dało. Czy mogę coś jeszcze zrobić, czy muszę wymienić linkę?
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2015-04-11, 19:35   

W tym roczniku zielonego paska jeszcze nie było, co do skakania to norma :E , skora linka nie jest ukręcona to po co ją wymieniać? To nic nie da, możesz spróbować dokręcić pancerz w liczniku i zwłaszcza przy ślimaku skrzyni biegów, może trochę się poprawi.
_________________
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-04-11, 20:09   

Przy liczniku już dokręciłem, a na skrzyni jest jeszcze plomba, więc trochę szkoda mi ją zrywać :E Trudno, jakoś przeżyję.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
danielewicz 


Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 597
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-04-11, 20:59   

Zaczniesz jeździć to trochę przestanie skakać, zwłaszcza że przesmarowałeś. U mnie też latała ale w miarę przejechanych kilometrów się uspokoiła ;)
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
Wacha 

Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 48
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2015-04-12, 00:21   

danielewicz napisał/a:
Zaczniesz jeździć to trochę przestanie skakać, zwłaszcza że przesmarowałeś. U mnie też latała ale w miarę przejechanych kilometrów się uspokoiła ;)

U mnie było podobnie. Na początku skakał jak opętany ale dość szybko się uspokoił. Ciekawe czemu tak...
_________________
126p 1992 FL
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-04-12, 09:56   

W takim razie muszę być cierpliwy :)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
despero95 
Alex

Wiek: 29
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 5
Skąd: Bytom
Wysłany: 2015-04-12, 13:16   

r3mix napisał/a:

Swoją drogą, to jak tak na niego patrzę, to jest to chyba najuboższa wersja, jaka mogła mi się trafić :roll: :
-brak ogrzewanej tylnej szyby,
-brak dmuchawy,
-brak uchylnych tylnych szyb,
-brak radia (już zamontowane),
-brak gniazda zapalniczki (też już jest),
-wąskie wloty,
-wąskie zderzaki,
-przełącznik zespolony na kierownicy starego typu,
-podzespoły silnika ze starszego modelu,
-pasy bez napinacza.
Jedyne ,,rarytasy" to chyba tylko nowsza deska rozdzielcza z licznikiem i kierownicą, oraz odpalanie z kluczyka. Chyba jakoś będę sobie musiał dać radę bez tych różnych udogodnień ;)

Mam tego samego (kolor, rocznik, silnik itp.). Aczkolwiek z racji, że mój dziadek był urzędnikiem państwowym (proszę nie katujcie mnie za to, że był komuchem - on to on, a z resztą było minęło), to mój mały ma praktycznie wszystko o czym wspomniałeś - choć nie które atrakcje do naprawy. Mam:
-ogrzewanej tylnej szyby - nie działa, ale to pewnie te nieszczęsne kabelki nawaliły,
-dmuchawę,
-radio,
-gniazdko zapalniczki.
Co do radia, to leży w garażu zakurzone i nie podłączone, bo pomysłowy Dobromir je wyjął i jak patrzę na tą wiązkę kabli tam to nie mam pomysłu jak je podłączyć i podejrzewam, że brakuje tam jakiejś wtyczki. Antena była domyślnie zamontowana właśnie z prawej strony przedniego zderzaka - i w cale nie przeszkadzała przy otwieraniu klapy. Jedyne czym Twój jest lepszy od mojego, to to, że mój odpala się na linkę (z którą miałem problemy swego czasu, ale sam to naprawiłem). Co do jego zakupu, to ten konkretnie model który ja mam, miał iść na eksport (przez to pewnie twój jest taki zubożony), a dodatkowo pracownicy Fiata dostali zadanie specjalnie dla mojego dziadka, zakonserwować tego malucha ~ przez co teraz w upalne dni muszę jakimś alkoholem wycierać zacieki z smaru wypływające spod klapy ;/ ;/ ;/. Pod tym tematem dołączę niżej dwa zdjęcia mojego małego ;)
 
 
     
despero95 
Alex

Wiek: 29
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 5
Skąd: Bytom
Wysłany: 2015-04-12, 13:27   

[img]
http://zapodaj.net/066a5805053f3.jpg.html
http://zapodaj.net/376210cb94633.jpg.html
[/img]
BTW, tak sobie myślałem, że mój przebieg niespełna 72.000 km, jest mały, ale jak zobaczyłem Twój, to moje ego zmalało o -20p. :cry:
 
 
     
Paweł M-11 


Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 240
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-04-12, 14:53   

Zrób osobny temat o nim ;)
Ostatnio zmieniony przez Paweł M-11 2018-11-01, 13:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-04-12, 18:21   

Najgorszy nie jest, tylko go troszkę odświeżyć. A to wyposażenie po prostu marzenie :o No i tak jak Paweł M-11 zapraszam do stworzenia osobnego tematu ;)
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
r3mix 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 912
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-06-17, 18:51   

Maluch żyje i ma się dobrze. Nareszcie wyjechałem nim na drogi :) Ostatnio zmieniłem mu olej silnikowy oraz olej ze skrzyni.
Wczoraj jadę sobie prostą, asfaltową drogą i nagle zaczął dziwnie podskakiwać. Okazało się, że tylna, lewa opona już się lekko zużyła po 28 latach :D Musiałem założyć zapas.
Ostatnio zmieniony przez r3mix 2015-12-16, 20:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Czerwony126p 

Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-06-17, 19:14   

Ściana :lubieto:
 
     
Kris 

Wiek: 29
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 30
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2015-06-17, 19:42   

na mocne drgania wskazówki w liczniku pomaga najzywklejszy smar ;) w skrzyni i przy wejściu w licznik nałóż dość obficie smaru i drgania powinny być stłumione ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16