.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to wersja eksportowa?
Autor Wiadomość
kabrini 

Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-10-07, 09:32   Czy to wersja eksportowa?

W moje posiadanie wpadł ostatnio Fiat 126 z 1982 roku :) Zastanawia mnie bardzo jaka to jest wersja, przeczytałem już trochę na ten temat i to daje jeszcze więcej do myślenia.

Tabliczka znamionowa jest w języku włoskim i angielskim. Wygląda jak ta:



moja nie ma tylko tego numeru DGM... ENGINE i VERSION mam takie same jak na powyższej.

kod lakieru: 224
VIN: ZFA126A0008219983

A teraz podaję szczegóły, które mnie wprowadzają w las (mogą być to nieoryginalne części)
Zderzaki są metalowe
Tylne lampy nie mają zintegrowanego światła wstecznego (jest oddzielnie pod zderzakiem)
Tapicerka jest ciemnobeżowa, zaś siedzenia są czarne ze "skóry" - chyba wymienione
Listwy boczne są grube gumowe, takie jak w bambino zaprezentowanym tutaj: http://rezerwa126p.pl/mod...215-bambino-650
Na znaczku klapy silnika widnieje 600E, zaś w dowodzie rejestracyjnym model 650, a pojemność silnika na odwrocie wpisana jest 600. Zmieniona klapa?
Przez to nawet nie wiem jaki mam silnik :O 126A 1.076 to pewnie 650 z tego co wygooglowałem, ale na klapie i w dowodzie rejestracyjnym jest 600 :O Nie wiem jak rozróżnić silnik 600 od 650. Po południu dorzucę jakieś fotki.

Jestem dość świeżym i młodym miłośnikiem fiata 126, więc wybaczcie moją niewiedzę. Liczę na waszą pomoc i choć małe rozjaśnienie problemu :)
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2014-10-07, 10:15   

Eksport. A czy silnik 600 czy 650 to powinno być na tabliczce znamionowej, o ile mnie pamięć nie zawodzi.
A pojemność silnika poznasz, po napisie na głowicy - 600 lub 650 :)
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
kabrini 

Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-10-07, 10:21   

na tabliczce znamionowej jest "MOTORE-ENGINE 126A 1.076"
Czyli w takim razie z tyłu mogły być zmienione lampy? Czy jest to "Bambino"?
 
     
Bonus 
Junior Admin
Malina Driver


Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 2162
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2014-10-07, 10:32   

Karol napisał/a:
A pojemność silnika poznasz, po napisie na głowicy - 600 lub 650


Na 650 jest właśnie napis, a 600 ma puste pole ;)
_________________
Chociaż w domu głód i nędza, silnik R2 mnie napędza !
 
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2014-10-07, 10:44   

Masz alternator czy prądnicę ?
I czy na głowicy jest napis 650??
_________________

 
     
kabrini 

Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-10-07, 11:02   

alternator, a na silnik zerkne jak wrócę do domu ;)
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2014-10-07, 11:07   

To nie musi byc Bambino.
Lecz spuszczony na kraj Personal.
_________________

 
     
McGyver 


Wiek: 34
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 329
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-10-07, 11:58   

Spójrz na kadłub przy pompie paliwa, powinien być wybity nr silnika:
Jak będzie
126A1.076 - to jest 650
126A.076 to jest 600
 
     
kabrini 

Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-10-07, 16:56   

tam gdzie powinno być 650 jest zakratkowane pole, czyli pewnie pojemność to 600.
Tego numeru silnika nie mogłem znaleźć. Domyślam się, że auto miało oryginalnie prądnicę, ponieważ w skrzynce gratów którą dostałem od poprzedniego właściciela jest stary szczotkotrzymacz od prądnicy, a w miejscu gdzie powinien być regulator napięcia jest ślad, że mógł tam być pierwotnie.

Czyli zakładamy, że to 600 i oryginalnie mógł mieć prądnice.

p.s.
właśnie odkryłem, że tylko siedzenie kierowcy jest czarne (były na siedzeniach pokrowce), reszta siedzeń jest ciemnobeżowa - też "skóra" ;)
 
     
Mystic 


Wiek: 45
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 295
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-10-07, 17:26   

kabrini napisał/a:
tam gdzie powinno być 650 jest zakratkowane pole, czyli pewnie pojemność to 600.
Tego numeru silnika nie mogłem znaleźć. Domyślam się, że auto miało oryginalnie prądnicę, ponieważ w skrzynce gratów którą dostałem od poprzedniego właściciela jest stary szczotkotrzymacz od prądnicy, a w miejscu gdzie powinien być regulator napięcia jest ślad, że mógł tam być pierwotnie.

Czyli zakładamy, że to 600 i oryginalnie mógł mieć prądnice.

p.s.
właśnie odkryłem, że tylko siedzenie kierowcy jest czarne (były na siedzeniach pokrowce), reszta siedzeń jest ciemnobeżowa - też "skóra" ;)


No to fajny nabytek, pewnie fotel kierowcy popekal i ktos wrzucił domauta ogólnodostępny czarny. wrzuc jakies fotki auta.
_________________
PF 126p 1979 - Bestia
PF 126p 1985 - Szałwia
 
     
maras91x 
Bokiem ...


Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 147
Skąd: Kórnik
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-10-07, 19:12   

Podejrzewam, że to odrzut z exportu w częstej konfiguracji w latach 82-84. (link w opisie z moim).
_________________
126p ST 83'
 
 
     
kabrini 

Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-10-07, 19:57   

maras91x napisał/a:
Podejrzewam, że to odrzut z exportu w częstej konfiguracji w latach 82-84. (link w opisie z moim).


Bardzo możliwe :)

Foteczki:


p.s.
znalazlem dziś numer silnika, 126A.076 to jest 600.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16