BMW e36 325i sedan |
Autor |
Wiadomość |
Damian
Damian
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 980 Skąd: Jasło [RJS 8W13]
|
Wysłany: 2011-10-25, 20:54 BMW e36 325i sedan
|
|
|
Witam wszystkich
Myślę że czas pokazać wreszcie tego mojego dupowoza
Auto miało silnik 1.8m40, w którym już dość dobrze klepały zawory ale przeszło swapa na 2.5 m50b25 i praktycznie wszystko zostało wymienione, oprócz budy i nie mogło zabraknąć szpery. Dołożyłem do auta już elektryczne szyby przód, jeszcze tył dołożę, el szyberdach i dużo innych rzeczy o których teraz już nie pamietam. Zawiecha przód -60, tył -40 TaTechnix.
Wyposażenia to prawie nie było żadnego, ale wkleję rozkodowany VIN
Wyposażenie
Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBACA31090FB43004
Kod typu CA31
Typ 318I (EUR)
Typoszereg E E36 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M40
Pojemność skokowa 1.80
Moc 83
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF 4-TUERER (0465)
Data prod. 1992-05-21
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S270A WIDER TYRES Koła z szerokim ogumieniem
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S529A MICRO FILTER Mikrofiltr
S654A BMW BAVARIA C III Radio Bavaria C III
S680A MANUAL AERIAL Antena radiowa ręczna
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S848A ENLARGED WIRING HARNESS Rozszerzona wiązka kabli
Teraz kilka zdjęć
Zdjęcia jeszcze przed swapem.
Tu parę szpiegowskich fotek.
Kilka zdjęć już po swapie.
Kierownica na razie będzie taka, kiedyś się zmieni.
Auto na razie wygląda tak.
Teraz kolejną rzeczą będzie malowanie i skompletowanie jeszcze paru elementów blacharskich.
Ostatnio wymieniłem się z kolegą za sekwencję, a w zamian za to dostałem Felgi motorsport 4x7.5J. Na dwie felgi założyłem już opony 205/40 i te będą na przodzie, tylko nie wiem jakie dać na tył, czy 205/40, czy 215/40 ?
Kilka fot robionych telefonem, ale coś tam widać :wstyd:
|
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-10-25, 20:56
|
|
|
A co z Maluszkiem/Maluszkami? |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Damian
Damian
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 980 Skąd: Jasło [RJS 8W13]
|
Wysłany: 2011-10-25, 20:59
|
|
|
Aron, jakimi maluszkami ? Aktualnie żadnego nie mam, ale mam mieć od Ciotki Fl'a z 88r białasa na p4 |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2011-10-25, 21:01
|
|
|
śliczna beemka,w tych 1.8 m40 wycierają się wałki i dźwigienki,sam motor w sobie jest zajebisty,a po mojej przeróbce na dźwigienki i pastylki dorabiane u tokarza jest lepszy niż jakiekolwiek M43 |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
Aron
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 2470 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-10-25, 21:01
|
|
|
O proszę! Ogółem chodziło mi o to, czy siedzisz jeszcze w 126p czy zakończyłeś ten rozdział. |
_________________ Pasja 126p |
|
|
|
|
Krzysiek.
ziomy rezerwy
Wiek: 32 Dołączył: 22 Cze 2010 Posty: 3465 Skąd: Rzeszów/Jasło
|
Wysłany: 2011-10-25, 21:02
|
|
|
Widziałem, macałem, jechałem i jest całkiem zajebiście z tym silnikiem.
Ładnie jej na tych felgach |
_________________ Fiat 126p FL '94 Cult
Fiat 126p FL '87 Rally
Fiat 126p ST '84 Klasyk
Fiat 126p FL '89 SWAP
|
|
|
|
|
Funner
Wiek: 29 Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 191 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2011-10-25, 21:02
|
|
|
Kierownicę, to najlepiej M-Technik 2 |
|
|
|
|
Damian
Damian
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 980 Skąd: Jasło [RJS 8W13]
|
Wysłany: 2011-10-25, 21:03
|
|
|
banasiewicz02, mój już miał dość dobrze wytarty wałek, bo kręcił się już tylko do 5 tys obr
Aron, zakończyć na pewno nie zakończyłem |
|
|
|
|
Quick07
ziomy rezerwy jestę dymurę
Wiek: 33 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 1848 Skąd: kLiKa$h mIsIaCzKó ?
|
Wysłany: 2011-10-25, 21:56
|
|
|
Ogólnie spoko , ale 7,5J to zdecydowanie za mało do tego auta
Jak Motorsporty to tylko 9,5J |
_________________
|
|
|
|
|
Damian
Damian
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 980 Skąd: Jasło [RJS 8W13]
|
Wysłany: 2011-10-25, 22:00
|
|
|
Quick07, nie było ori motorsportów 9.5 J, były max 8.5 J. a Te koła będą na jeden sezon + dystanse 20mm, potem się coś szerszego złapie |
|
|
|
|
Quick07
ziomy rezerwy jestę dymurę
Wiek: 33 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 1848 Skąd: kLiKa$h mIsIaCzKó ?
|
Wysłany: 2011-10-25, 22:02
|
|
|
niedawno jeszcze gdzieś miałem fotkę takich 9,5 właśnie chyba. Tyle miały wybite z tyłu przynajmniej z tego co pamiętam |
_________________
|
|
|
|
|
Damian
Damian
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 980 Skąd: Jasło [RJS 8W13]
|
Wysłany: 2011-10-25, 22:05
|
|
|
Quick07, może jakieś podróbki to były, bo ori występowały tylko w rozmiarach 7.5 i 8.5, ale to nie ważne jeden sezon na takich obleci, a kiedy się założy jakieś hamanny hm1 |
|
|
|
|
franeeek
ziomy rezerwy etatowy pijak :P
Wiek: 36 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 259 Skąd: z doopy
|
Wysłany: 2011-10-25, 22:23
|
|
|
cud miód i orzeszki, tylko ta dwururka z tyłu trochę za mocno jak dla mnie wystaje |
_________________ Tylny napęd jest jak kobieta... po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizde :D:D |
|
|
|
|
Krzysiek.
ziomy rezerwy
Wiek: 32 Dołączył: 22 Cze 2010 Posty: 3465 Skąd: Rzeszów/Jasło
|
Wysłany: 2011-10-25, 22:30
|
|
|
Wydech ma już serie. |
_________________ Fiat 126p FL '94 Cult
Fiat 126p FL '87 Rally
Fiat 126p ST '84 Klasyk
Fiat 126p FL '89 SWAP
|
|
|
|
|
Damian
Damian
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 980 Skąd: Jasło [RJS 8W13]
|
Wysłany: 2011-10-25, 22:31
|
|
|
franeeek, wydech jest seryjny od 2.5. |
|
|
|
|
|