Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

Nasze żelaza - Fiat 126 ELX 1998

Seba126 - 2019-04-14, 18:49
Temat postu: Fiat 126 ELX 1998
Witam, przedstawiam wszystkim mojego małego Fiata, który przetrwa jeszcze tysiąc lat :mrgreen:

Samochód zakupiliśmy z tatą od 2 właściciela (ur.1943r.), był całe życie garażowany, przez co na progach i podłodze nie ma dziur i większych nalotów rdzy. Elegant pochodzi z 1998 r. , z wyposażenia (oprócz standardowych rzeczy) posiada dmuchawę, zagłówki, pasy z tyłu oraz radio Safari. Przebieg to 68 tys, co widać. Co do blacharki, posiada parę pęcherzyków i odprysków, ale nigdzie nie ma dziur i większych oznak korozji. Mechanicznie jest idealnie. Został wymieniony olej, filtr powietrza, świece oraz zakupiona dmuchawa i przycisk do niej, która jest już w Maluchu i działa oraz zrobiony przegląd. Samochód jest cały zakonserwowany, podłoga w środku, kielichy, wszystkie profile zamknięte, maska, klapa dlatego tak się zachował.
Plany na najbliższy czas:
- wizyta u lakiernika,
- kupno chlapaczy,
- kupno listew na drzwi,
- wypiaskowanie i pomalowanie felg oraz założenie dekielków,
- kupno dywaników




































Myślę, że się podobało, wszystkie prace będą dokumentowane zdjęciami :D

Paweł M-11 - 2019-04-14, 22:09

Jak na el to bardzo dobry ;) Ale polecałbym zająć się powtórną konserwacją podwozia póki nie ma dziur, sam miałem el '94 i niestety korozja potrafi bardzo szybko postępować.
mlody mechanik - 2019-04-15, 09:47

czemu on ma boczki drzwi z groclina?
tak wgl fajny maluch

CZESIO1958 - 2019-04-15, 11:44

Powodzenia na dalszej drodze życia 😈
Seba126 - 2019-04-15, 12:32

mlody mechanik napisał/a:
czemu on ma boczki drzwi z groclina?
tak wgl fajny maluch


Wszystko jest w oryginale :P

klacik126 - 2019-04-15, 22:20

Brdzo ładny elegancik
Ale szybko konserwę na dół bo nalociki sie pojawiają a one piorunująco na elegancie potrafią się zmienić w dziury :/
Ja bym dał jeszcze zagłówki na tył i ,,trzeci,, stop i będzie laleczka :twisted:

mlody mechanik - 2019-04-16, 09:24

szybki uchylane też by siadły ;)
Seba126 - 2019-04-16, 10:20

mlody mechanik napisał/a:
szybki uchylane też by siadły ;)


Zostaje w oryginale, z tyłu i tak nikt nie będzie siedział, bo miejsca nie ma :D

Co do konserwacji, to oczywiście będzie, bo szkoda stracić tak ładnego Eleganta.

Trefl - 2019-04-16, 17:21

Zacny elegant :) Trzymam u siebie takiego samego.

Zapraszam na PW, musimy pogadać w sprawie vinu ;)

Seba126 - 2019-04-16, 17:43

Porób go porządnie i będzie brat bliźniak z tej samej taśmy produkcyjnej i okresu czasowego ;)
Kudłaty156 - 2019-04-21, 19:27

Seba126 napisał/a:
mlody mechanik napisał/a:
szybki uchylane też by siadły ;)


Zostaje w oryginale, z tyłu i tak nikt nie będzie siedział, bo miejsca nie ma :D

Co do konserwacji, to oczywiście będzie, bo szkoda stracić tak ładnego Eleganta.


Elegancko :) Skoro zachowany w tak ładnym stanie to warto zachować. Latka lecą nieubłaganie, a niedługo eleganty będą rzadsze od STków :mrgreen: :mrgreen: Nie no raczej tego nie dożyjemy, ale skoro odpowiada Ci oryginał to trzymam kciuki za dopieszczanie. Trzeba ogarnąć te niewielkie ogniska rudej, bo zemści się strasznie szybko, to gwarantuję, zresztą potwierdzają to koledzy bardziej doświadczeni :) Skrobak w rękę, kątówka i epoksyd nawet na pędzel - będzie super !

Seba126 - 2019-05-09, 20:09

W końcu dorwałem krótką listwę i co najważniejsze oryginalną.




Trefl - 2019-05-09, 22:29

A no zacnie będzie wyglądać na tych listwach :) Choć odnoszę wrażenie że twój egzemplarz wyszedł bez listew. Dziwnie krzywo są naklejone albo był malowany. Tak czy inaczej w moim bliźniaku (jeden egzemplarz do tyłu wg vinu) mam pewność że oryginalnie miał je zamontowane.
Seba126 - 2019-05-10, 06:40

Listwy są oryginalne, z jednej strony są przekrzywione z racji tego, że na drzwiach ma małe wgięcie, lakier jest oryginalny.
Seba126 - 2019-06-25, 10:26



Maluszek odpoczywa sobie z Volkswagenem :mrgreen:

W następnym tygodniu zajmę się konserwacją Fiata, oczywiście będą zdjęcia z prac ;)

Pomimo postoju w garażu pomógł odpalić znajomemu :D


Seba126 - 2019-07-03, 13:00

Mały zastój w temacie, to wstawię stare zdjęcia z kwietnia :lol2:

Zdjęcie z dnia zakupu, trzeba było podpiąć fajką bo spadła, pół drogi było bez mocy :E















Od razu po zakupie zderzaki zostały potraktowane czernidłem, widać, że przez wiele lat nie widziały kosmetyków.



Niedługo będą zdjęcia z obecnego wyglądu Malucha.

Seba126 - 2019-07-26, 12:29


Na pewno zmienią oblicze Maluszka 8)

Jareg - 2019-07-26, 12:34

Tego Maluszka :E
norek - 2019-07-26, 12:51

Tamte też zmienianiały ;)
Maverin21 - 2019-07-26, 13:02

Do dupy te zamienniki wyglądają ja bym tego nie zakładał na tych fajnie wygląda :D
Seba126 - 2019-07-26, 13:08

Wyglądają tak jak oryginały tylko bez loga, a te kołpaki kompletnie mi nie leżą.
Trefl - 2019-07-26, 13:15

Tak jak powyżej. Ja bym je zostawił. :> Te nowe zamienniki dość lipnie wyglądają tym bardziej że nie mają już nawet żadnego napisu więc takie nijakie są :P Oczywiście kwestia gustu ;)
Quake96 - 2019-07-27, 12:50

Bo rzeczywiście jakiś malutki napis widoczny tylko z bliska robi taką różnicę :lol2:

Nowe kołpaki zdecydowanie in plus. Kiedyś to w ogóle szydzono z kołpaków, nawet na poczciwym maluchu, a teraz te obrosły jakimś "kultem" :D No niby faktycznie te inne mają klimat minionych lat, ale jeśli i kiedyś nie każdemu mogły się podobac to i teraz nie muszą. Ja też w elegancie miałem te nowe zamienniki i duuuużo poprawiły względem niczego.

Seba126 - 2019-07-28, 18:44

Maluch rozebrany do blachy, bitgumu nie skuwam, bo podłoga jest jak dzwon, a od spodu równie świetnie. Jedynymi mankamentami są 2 (po 1 na stronę) dziurki przy rogach nadkoli wewnętrznych tylnych i mała dziurka ze strony prawego nadkola. Jutro wrzucam Malca na podnośnik, czyszczę i konserwuję ;)





















Skorodowane miejsca:



z drugiej strony to samo

Mam pytanie, co oznacza ta naklejka?



Trefl - 2019-07-28, 23:00

Widzę że mamy podobnie zaawansowaną korozję. U mnie jeszcze pod stopami pasażera i pod fartuchami błotników z tyłu nieciekawie. Pozatym również nawalone konserwacji ile się dało :D Według numeru na części zamienne oddalony od mojego o 12 egzemplarzy a vinowo tworzą parę :P
Co do naklejki na progu to zapewne jakiś numer statystyczny z którego tylko fabryka korzystała.

025542**6
Praktycznie ten sam co u ciebie tylko że u mnie się naklejka zniszczyła i nie odczyta reszty.

Grzes - 2019-07-29, 15:44

Ja bym tego bitguma jednak zdrapał, coś mi się zdaję, że tam będzie kilka ognisk korozji ukrytych. Teraz jest może ok, ale za 2-3 lata może być dziurka. Chyba, że auto na chwile to nie warto :D
Seba126 - 2019-07-29, 17:18

Raczej posłuży mi dłuższy czas, ale po co na siłę szukać sobie rdzy? Jest ładnie, podłoga jest twarda, od spodu na podnośniku również ok.
Grzes - 2019-07-29, 20:15

Uwierz mi, że warto. Ja u siebie miałem w igła stanie ten bit gum. Jak się okazało po zdrapaniu całości, wyszły 3 dziurki, gdzie ani od dołu, ani od góry nie było widać, żeby coś było, po prostu siedziało pod grubą warstwą konserwacji i bitgumu. A u ciebie są jeszcze dziury w nadkolach, skąd leciała woda i pięknie wsiąkała pod bitgum.
Seba126 - 2019-07-30, 18:57

Dzisiaj postanowiłem wziąć się za czyszczenie, a potem konserwacje podwozia.






Nadkola ładnie zakonserwowane :)







Piesek zainteresowany podwoziem :E
















Po głębszym wyczyszczeniu przedniego nadkola od kierowca zauważyłem 2 małe dziurki, pewnie wiele osób zalepiło by je konserwacją, ale u mnie będą spawane :) Przed wizytą u blacharza nałożyłem na nie środek przeciw rdzy.





I wcześniej wspomniane nadkola o których wiedziałem już wcześniej, z drugiej strony jest to samo.



Jutro postaram się o zdjęcia z czyszczenia i nakładania konserwacji.

Szukam tylnego pasa, bo u mnie znalazłem 2 dziurki :|

Seba126 - 2019-07-31, 18:24

Dzisiaj postanowiłem obmyć spód Malca Karcherem ze środkiem czyszczącym by odkleiła się konserwacja słabiej się trzymająca i bród. Odkryte elementy podłogi zakonserwuje :)









Seba126 - 2019-08-17, 17:25

Ostatnio nie robiłem nic w Fiaciku z racji braku czasu, ale podłoga została oczyszczona i zakonserwowana, czyli ten temat mamy z głowy :E









Będąc na pobliskim szrocie zauważyłem komplet foteli Inter Groclin również w zielonym ELXie, za cały komplet zapłaciłem 60 zł.
Kanapa jest w stanie idealnym, właśnie wróciła z prania, a oba fotele trafiły do tapicera, ale ich stan nie był zły.




OLOnez - 2019-08-19, 08:51

Ciekawe oznaczenie pakietów. Czym się różnił IVa od IVb?
Seba126 - 2019-08-19, 11:25

Nie mam zielonego pojęcia :D
Quake96 - 2019-08-19, 12:51

Mogę tylko zgadywac, że Pakiet 0 to były standardowe "skaje", III to "groki" a IVa i IVb to karkołamacze z welurowym poszyciem, a "a" i "b" to po prostu inne wzory tapicerek, bo jak wiadomo elegant miał właśnie dwa.

W ogóle propos foteli, masz ich fotki może? Bo widzę kanapę masz tak samo "dziwną" jak moja. Przypatrz się oparciu i siedzisku, a konkretniej tym "środkowym" wzorom. Oparcie ma oba wzory na jakby "szarym" tle, a siedzisko z jednej strony ma już bardziej "czerwonawe" tło, podczas gdy z drugiej jest normalnie "szare". Moja kanapa ma chyba identyczny układ tych kolorów, a i przednie fotele się od siebie właśnie tym różnią. Jeden mam "szary" drugi lekko "czerwonawy".

Seba126 - 2019-08-20, 17:12

Mam fotkę fotela od strony pasażera, do kierowcy kupiłem całe nowe poszycia, wystarczy włożyć na szkielet.



Przy okazji przyszły mi 2 mocowania bałwanków, nowe, oryginale od Fiata.


Seba126 - 2019-08-22, 07:14

Wczoraj wziąłem się za polerkę Malucha, pasta polerska lekko ścierna K2, polerowałem szmatką dla dokładniejszego efektu.






























CZESIO1958 - 2019-08-22, 08:07

Daje po oczach 😎
mlody mechanik - 2019-08-22, 10:05

tera jeszcze plastiki czernidłem i git :)
Seba126 - 2019-08-22, 10:59

Niedługo się tym zajmę ;)
Seba126 - 2019-08-23, 20:24

Kupiłem na szrocie tylną belkę za 30 zł :D Jest w bardzo dobrym stanie, bez dziur i korozji. Trzeba tylko usunąć starą konserwację do czysta.




Maverin21 - 2019-08-26, 11:26

Nie usuwaj tej konserwacji to urok tamtych lat 😀
Jareg - 2019-08-26, 15:56

Maverin21 napisał/a:
Nie usuwaj tej konserwacji to urok tamtych lat 😀

Mówisz o tym starym syfie, piachu i błocie który się przylepiły do resztek konserwacji sprzed 15 lat :?: :E

Seba126 - 2019-08-28, 17:27

Co do usunięcia tego syfu. Tarłem benzyną i nie dało to wielkich rezultatów, co polecacie?
Trefl - 2019-08-28, 18:11

Spróbuj nitro powinno pomóc :P
buczek21 - 2019-08-28, 19:43

Trefl napisał/a:
Spróbuj nitro powinno pomóc :P

No.... grube pomysły...
Nitro na lakier akrylowy :roll:
Rozumiem że ścigamy do gołej blachy.....zacznij trzeć nitro to zamiast brudnej szmaty,w moment zrobiła by się zielona... z lakieru..
Takie zabrudzenia z mas bitumicznych.. to usuwa się:
-naftą oświetleniową..dość słabe działanie.. ale ujdzie.. zostawi tłustą osad..to znowu usuniesz beznyną ekstrakcyjną..
-"środek do usuwania mas bitumicznych"..toa sie to zwie.. do dostania w casto,obi.. kazdy market ma swoje "bieda wersje".. i to moj protip... :P

Quake96 - 2019-08-29, 09:56

A ja bym się z tym cholerstwem tak nie cackał, tylko polecał z tym nitro czy czymś tego typu, a później odmalował lakierem z puszki. Jak miałem takiego zielonego elxa to kupiłem lakier z MOTiPu o tym samym kodzie i pasował idealnie, nawet grama różnicy nie było. A jednak co ładny lakier to ładny lakier :E
Seba126 - 2019-08-29, 11:37

Ja chce zachować jak najwięcej oryginalnego lakieru :P
Quake96 - 2019-08-29, 11:47

W elegancie może byc ciężko :lol2:

A tak serio, to w takim razie tylko wyżej polecana chemia, tylko pytanie ile takie cuś kosztuje :)

buczek21 - 2019-08-29, 11:53

Nafta oświetleniowa 12zł +- 0,5l
Zmywacz do mas bitumicznych 8-11zł.. 0,5l....

Taniej niż najbardziej badziewnej puszki akrylu..nie wspominając o nabiciu puszki pod odcień u lakiernika..

Seba126 - 2019-08-29, 12:27

O koszty się nie martwię, grunt żeby efekt był pożądany ;)
Quake96 - 2019-08-30, 21:16

buczek21 napisał/a:
Nafta oświetleniowa 12zł +- 0,5l
Zmywacz do mas bitumicznych 8-11zł.. 0,5l....

Taniej niż najbardziej badziewnej puszki akrylu..nie wspominając o nabiciu puszki pod odcień u lakiernika..


Ten odcień dostaniesz bez problemu w sprayu od marki MOTiP. Jak to jest badziewny akryl to ja nie wiem jaki jest "niebadziewny" :) Stosowałem ten sam lakier w pierwszym elegancie i odcień był identyczny z oryginałem, więc wiem co mówię. Innym faktem jest, że puszka 200ml to koszt 12-14zł, ale jakośc jest pierwszorzędna.

Nabicie puszki pod odcień to około 30-40zł za 400ml.

Seba126 - 2019-09-01, 16:53

Kołpaki zamienniki na razie zostają w garażu, a będę montował oryginalne kołpaki, które są w świetnym stanie oprócz małych ocierek na dwóch kołpakach. Po myciu gąbką z płynem do naczyń wyglądają jak nowe :E










luk112 - 2019-09-02, 23:47

Ale sztos! Przytulił bym takie kołpaki do mojego trupa. Z napisem "Fiat" to świety gral, niestety.
Seba126 - 2019-09-10, 17:17

Maluch stoi u blacharza, na dniach będzie można go odebrać, podczas konserwacji Malec leżąc na drugim boku puszczał olej z półosi, więc trzeba było zamówić potrzebne części, kupiłem parę oryginalnych części do Malca: osłona półosi, zimering półosi, bałwanki i nakładki na pedały sprzęgła i hamulca, a w gratisie otrzymałem szczotki rozrusznika :E Przy okazji blacharz pospawał tłumik i wymienił wieszak tłumika.












Seba126 - 2019-09-22, 17:21

Malec tydzień temu wrócił, ale nie było okazji kiedy wrzucić zdjęcia :E Zostały pospawane tylne nadkola i drobne dziurki o których pisałem wcześniej, przy okazji blacharz zakonserwował pospawane elementy i cały spód, który już raz konserwowałem :mrgreen:



























































Tu jeszcze muszę zakonserwować to miejsce (z drugiej strony też), bo blacharz zapomniał :P






Grzes - 2019-09-22, 17:49

Dupa a nie blacharz. Nie wyciął skorodowanej blachy, tylko walnął łatę na dziurę i zababrał. Będzie sobie to tam pięknie gnić dalej.
Niziur - 2019-09-22, 22:08

Przepraszam, że pozwolę się spytać, ale czy zapłaciłeś mu za to?

Przecież tu nie ma mowy o żadnej naprawie. Wziął byle jaką blachę co miał pod ręką, wyciął byle jak, dospawał w 3 punktach byle żeby się trzymało i nałożył baranek, żeby nie było widać. Jeszcze od razu widzę, że jest to najtańsza antykrozja z bolla, która po miesiącu odpada płatami z auta. Zapryskał to niemiłosiernie, po wszystkim bez wyjątku, po resorze, po półosiach, po przegubach, po zabierakach, po gitarze no dramat. I to pomimo, że tak pryskał na lewo i prawo to masz nie wszędzie prysnął [facepalm]

Seba126 - 2019-09-22, 22:16

...
Karol - 2019-09-22, 22:35

Niziur, Przecież to na pierwszy rzut oka jest albo bitex albo bitgum (zwykły baranek jest matowy).

A co do jakości pracy - zależy ile to kosztowało. Niestety, ale o dobrego fachowca trudno a i np. porządna konserwacja takiego przypadku jak 20 letni maluch jest czasochłonna, a co za tym idzie to już każdy wie... ;)

zolo - 2019-09-22, 22:45

Wszystko idzie poprawić ale po partaczach najgorzej się to robi i kosztuje jeszcze więcej :mrgreen: Osobiście wole naprawiać auta zeżarte z dziurami na wylot niż męczyć się w wycinanie tych latek i babranie się w smołach i innych tynkach.
Mam taką historie ze przychodzi do mojego brata znajomy z prośba zeby mu malucha wyremontował (no wszytko od a do zet blacharka, lakierowanie i troszke mechaniki) my po oględzinach mówimy mu ze to bedzie kosztować okolu 10tys zl. A on oczy wytrzeszczyl i mowi "ile przecież to maluch" a mój brat mówi "maluch czy nie tyle samo czasu trzeba poświecić np. przy wymianie blotnika co w mercedesie"
Znajomy się zwiną i znalazł "blacharza" fachurę co mu powiedział ze malucha ogarnie za 1500zl. Kasę wziął z góry i maluch stoi wybebeszony i porozcinany na podwórko już z 6 lat. :mrgreen: :facepalm: A teraz do nas z płaczem no weźcie chlopaki zróbcie mi tego malucha bo to pamiatka. A ja mowie jak dasz teraz z z 15tys to ci zrobimy bo po partaczach jest jeszcze więcej roboty.

szaleniec1 - 2019-09-22, 23:20

chłopie przeca on to spierdolił zacnie,to co jest zabiteksowane cczy umazane smołą zaraz odpadnie,a do tego wszystkiego na rdze itp,teraz to trza by było to zmyc do zera i zacząć od nowa,nie wyobrazam sobie robic teraz cokolwiek przy zawieszeniu,napedzie itd a ta łatka to kwintesencja kunsztu blacharskiego :facepalm: podziwiam i współczuje
Kubica - 2019-09-22, 23:22

Matkobosko, co to się stanęło :roll: :facepalm: Wspaniałe łatki, finezyjnie zakonserwowane półosie razem z zabierakami i przegubami :lol2:
Daniel22 - 2019-09-22, 23:24

O kur... panie. Blacha naspawana na blachę i bitexu od serca po wszystkich elementach. Ostatni raz coś takiego widziałem na tico kolegi, który kazał zrobić jak najtaniej, byle pojeździło jeszcze 2 lata, i myślał, że taka konserwacja coś daje.

Reklamuj to, póki jeszcze możesz, choć domyślam się, że rozmowa z człowiekiem, który tak pieprzy robotę i ośmiela się oddać klientowi nie będzie łatwa. A jak nie możesz, to popraw po nim, bo szkoda auta.

dizzyx - 2019-09-22, 23:46

I tak się własnie kończy rzeźba w g..nie...
Dyskutowaliśmy już o tym przy innym maluchu.
Już pomijam kunszt blacharski tego rzeźnika, który to auto spawał, bo zrobione totalnie na odwal się. Wiesz, to tak jak ze skaleczeniem - jak na brudną ranę przykleisz plasterek to i tak gangrena będzie siała spustoszenie. Tak samo ja już bardzo dawno wyrosłem z takiej rzeźby - albo drzeć wszystką konserwę, ciąć i spawać wszystko, albo nie robić w ogóle, bo takie łatanki robią więcej szkody jak pożytku...

A tą konserwację będziesz przeklinał chcąc zrobić cokolwiek przy aucie. Uwierz mi. Mój malan był tak zakonserwowany i zrobienie przy nim czegokolwiek to był istny koszmar.

Seba126 napisał/a:
A idzie to poprawić u kogoś innego żeby miało to ręce i nogi?

Wszystko idzie poprawić, ale szczerze - z tą konserwą to wątpię, żeby ktokolwiek chciał się za to brać. Spróbuj to zmyć a zobaczysz jak ciężko jest się tego szajsu pozbyć.


PS - tutaj na foto widać ewidentnie:

https://i.imgur.com/cBkvnlH.jpg

że masz rudą koło nadkola, a dookoła zamalowane biteksem. Stukniesz w rude i wyleci dziura. To trzeba wszystko drzeć, ciąć i spawać, zamalowanie smołą nie załatwi sprawy, bo gnić i tak będzie :facepalm:

Daniel22 - 2019-09-23, 00:00

Podsumowując tego temat auta. Jak się złoży dwa minusy, wychodzi plus. A jak się złoży nieskończoną liczbę minusów, to można nimi grac w bierki.
Niziur - 2019-09-23, 00:02

Karol, właśnie tydzień temu miałem okazje widzieć astre G zalewaną bollem. Wygląd identyczny, leje się jak woda, a błyszczy jak psu jajca. Cena okazyjna, polecam 18zł za 1kg, po pierwszym porządnym myciu schodzi.
[EDIT] -> https://www.youtube.com/watch?v=FWzKp1_2s5U

Co do naprawy tego tałatajstwa: zacznij od tego, że wracasz się tam i odbierasz swoje ciężko zarobione pieniądze (chyba, że powiedziałeś, że ma być zrobione za 50zł). Potem dobra myjka i jestem w stanie się założyć, że jak dobrze przyłożysz to zacznie już odchodzić.

Hanss - 2019-09-23, 08:05

Pierdolicie,oni z tatą się znają na samochodach i wiedzą że to jest dobrze pospawane :lol2:
Homer6000 - 2019-09-24, 14:16

dizzyx napisał/a:
Pierdolicie,oni z tatą się znają na samochodach i wiedzą że to jest dobrze pospawane :lol2:


W punkt ... :mrgreen:

Jareg - 2019-09-24, 15:46

Wszystko chuj, ale ten resor spuchnięty jak nieboszczyk po tygodniu w wodzie pokryty konserwą to jest hit :E
Seba126 - 2019-09-27, 21:07

...
Hanss - 2019-09-28, 10:36

Seba126 napisał/a:
pojechał do znajomego lakiernika, który profesjonalnie to ogarnie

Znajomy blacharza? :E

Seba126 - 2019-09-28, 12:14

Mieszka w całkiem innym kierunku :E
Maverin21 - 2019-09-28, 13:24

O chuju złoty za resor dopuszczony do ruchu w takim stanie to bym za jaja powiesił na Dąbie Bartku :lol2:
Seba126 - 2019-09-28, 14:09

Nie przesadzaj, i tak większość czasu stoi w garażu to nie jest to problem, są auta, które mają ważniejsze podzespoły w kiepskim stanie a jeżdżą, co nie zmienia faktu, że muszę kupić ten resor bo ma być wszystko ogarnięte.
dizzyx - 2019-09-28, 14:36

Powodzenia przy wymianie w tym lepiszczu :mrgreen:
Daniel22 - 2019-09-28, 14:49

dizzyx napisał/a:
Powodzenia przy wymianie w tym lepiszczu :mrgreen:


I w zdzieraniu tej "konserwacji"... :roll: Łatwo nie będzie.

dizzyx - 2019-09-28, 15:06

Daniel22 napisał/a:
I w zdzieraniu tej "konserwacji"... Łatwo nie będzie.

Jak jest świeża to idzie jeszcze zmyć... co nie znaczy że zmywanie będzie łatwiejsze :E

Seba126 - 2019-11-03, 17:52

Maluch odpoczywa sobie pod pokrowcem w garażu, czeka na wiosnę na lakierowanie, będzie lakierowany do przetłoczenia (do końca przedniego błotnika), by lakier nie różnił się od oryginalnego i podszybie przednie i tylne. Tutaj pokazałem mniej więcej na starym zdjęciu (mistrz painta :E ) dokąd będzie malowany.



Dzisiaj korzystając z ładnej pogody umyłem komorę silnika i silnik przed zimą ;)




Seba126 - 2019-11-28, 20:41

Nic się nie dzieje przy Maluszku i dziać się nie będzie do wiosny, to wstawię jego jakże "bogatą" historię przebiegu :E






Seba126 - 2019-12-02, 18:45



Nowe Grocliny do Malucha, wcześniejsze co pokazywałem poszły na sprzedaż z racji gorszego stanu, te są jak nowe 8) Kanapa pozostała taka sama jak wysyłałem wcześniej, bo jest idealna (oczywiście też IG) do kompletu doszły jeszcze boczki IG. Teraz będzie można komfortowo podróżować.

Seba126 - 2020-01-23, 10:47



W końcu udało się przerejestrować, była tylko mała kolejka. Udało się wybrać fajną kombinację :twisted:

Seba126 - 2020-03-20, 12:20

Maluch zakończył zimowanie, wyjęty z garażu 8) Teraz tylko zdemontować przednią i tylną szybę i jedzie do lakiernika :)





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group